![]() |
Nieuwe Politieke Partij, graag jullie mening.
Een paar van mijn klasgenoten hebben een (nogal rechtse) politieke partij opgericht, en ze zijn er heel enthousiast over en zo, graag jullie mening.
www.cvpnederland.cjb.net Neem meteen een kijkje op de poll ("stembus") en stem. |
Wat een zeik site!!!
Bij die stembussen ook, als je daar een mening wil geven die volgens hun niet kan, dan ben je meteen allochtoon of tegen Pim Fortuijn! BAH BAH BAH wat heb ik een hekel aan zulke sites+mensen |
Oh en op papier zijn ze net als de LPF. Ze hebben mooie woorden over afschaffen van dit en beter maken van dat, maar met alleen maar wat schoppen komen we niet ver, dat zien we wel bij de LPF.
Hier dus een voorbeeld van zo'n vraag: Wat vind u van de behandeling van Volkert van der Graaf na zijn arrestatie op de moord van Pim Fortuyn? -> Veel te mild, hij had nooit zoveel aandacht moeten krijgen. Had hem zijn hongerstaking toch door laten zetten, dan hebben we in elk geval geen last meer van hem! -> Hij wordt inderdaad te mild behandeld, maar ze moeten koste wat kost de waarheid over zijn wandaden aan het licht brengen, want volgens mij schuilt er meer achter de dood van Pim Fortuyn! -> De behandeling die hij krijgt is onmenselijk. De privacy is volledig van hem weggenomen. Hij moet behandeld worden zoals dat in een democratie hoort te gaan. Als ik straks een rechtse politicus vermoord wil ik wel nog steeds mijn veganistische leven kunnen lijden! Je moet of de tussenweg nemen of het met de makers van die site eens zijn, want anders dan wil je meteen zelf ook een politicus vermoorden :rolleyes:. |
wat een kut site, het lijken wel een stel opaatjes die niks beters te doen hebben, hoe zielig.
|
ik vind het wel grappig :D
en serieus ook dat ze bezig zijn hee, haha net echt ;) |
Wat een stelletje sukkels bij elkaar.
Check overigens de partijwinkel. *kots* |
denk dat ik maar lid word :D :p
|
ik zeg een ding: funny joke
|
of nog beter.... gewoon zielig
|
wat zijn er toch weer veel mensen hier die zich laten kennen :)
|
Leuke copy+paste van de LPF.
|
Bah, extreem-rechts :(
Een soort NSB? |
Ik snap niet dat mensen zich druk maken over 0.7 mld van 132 mld van de overheidsbegroting. Over rest staat helemaal niks nuttigs.......
De term blaataap-schaapgebrabbel zoals ik deze al eens eerder heb gebruikt komt hier denk ik wel tot zn recht.... Kom... laat ik weer wat nuttigs gaan doen.... Ik heb nog mijn nagels te knippen... |
de CD in een nieuw jasje.
|
Mwah neej dank je, ben niet echt rechts wat politiek betreft.
|
Dit is behoorlijk ziek
|
Hm. Lauwe humor in mijn ogen.
Sommige mensen moet echt serieus een hobby zoeken. |
dat logo lijkt wel heel erg op een swastika :( (n) die.
|
*kots*
|
Citaat:
Trouwens is dit geen reclame????? moet toch altijd dicht of niej dan/ |
Ik moest op de middelbare school voor maatschappijleer als opdracht een eigen partij oprichten... Bij mij werd het de VSK; de Vrije StaatsKapitalisten :D
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De criminaliteitsaanpak deugt ook van geen kant - er wordt slechts één voorbeeld gegeven, en dat is van een Marokkaan. Er worden geen concrete PUNTEN genoemd, slechts de zwartmaking van een criminele Marokkaan. Over een criminele Nederlander lees ik niets. Citaat:
'Een vrij groot deel' - da's érg vaag, daar heb ik niets aan. In 'n vage partij leg ik mijn vertrouwen niet. Bij het punt 'art. 1 GW' lees ik alleen maar over de aanslagen op het WTC... de CVP houdt elk punt teveel bij één voorbeeld, en noemt geen concrete uitweidingen. Zonde. Alle standpunten bij elkaar leveren véél kritiek op allochtonen en of zij wel of niet integreren, in plaats van concrete punten over 'alles' (allochtonen, autochtonen, situaties, etc)... het lijkt me daarom meer een anti-allochtonen site dan een partijprogramma. 't Is haast discriminerend. |
't Logo lijkt ook griezelig veel op een hakenkruis. Provocerend, hoor.
|
't Barst ook van de empirische argumenten en nutteloze voorbeelden.
Trouwens - ik denk dat we ze wel kunnen aanklagen :D Het logo lijkt inderdaad op een hakenkruis en op de t-shirts staan de s'en in de vorm van een bliksem... Doet me denken aan de Schutzstaffel. |
Jongens Jongens, besteed je tijd nuttiger dan Pim Fortuyn een beetje te kopiëren..pathetic.
|
Hij doetut nie, dus ik kan niet in jullie pret meedelen...
|
Citaat:
|
tggg, tijdverspilling :rolleyes:
|
Dit is natuurlijk één grote grap :D
De visie van deze partij is namelijk te LPF voor woorden... Wel een beetje afgezaagd though... |
Hoe triest kun je zijn? Strijden voor een nieuw oud Holland... 't Lijkt Hitler wel, die begon ook zo.
Maar ik denk dat het een geintje is... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was benieuwd of ik de enige was die het een vage actie vond. Nee dus :p . |
ze kenmerken zich door mensen over 1 kam te schreren. Het beste voorbeeld is dat ze nu denken dat alle veganisten extreem linkse mensen zijn die rechtse mensen vermoorden.
Heel dom en heel erg kortzichtig, dit soort hokjesgedoe. |
Als dit een geintje is is het wel lachen :D(y) Als ze dit serieus menen eigenlijk ook :D(y)
|
Ik weet niet wie die klasgenoten van jou zijn verder, maar het zijn beslist uitstekende trolls... Prachtsite, iedereen loopt er hier weer met open ogen in :D
|
Volkert links? Uit vertrouwde bron heb ik vernomen dat hij al jaren op CDA stemt.
wel lols verder :p |
Domme site, zeer domme mening, zeer bekrompen, zielig en ja ik had ook een hekel aan PF en de LPF... jullie zijn LPF2, zal nooit iets worden...
|
ik lach me dood
|
het kabinet Ruys de Beerenbrouck
|
Dom, dom, dom! *zucht* :rolleyes:
|
Ach ja.. zoals al eerder gezegd: Leuke copie van LPF
Dat van die doodstraf vind ik btw wel super! |
Citaat:
*heeft topic niet doorgelezen* :confused: :o |
Kotst inmiddels zijn tweede emmer vol