Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Nieuwe Politieke Partij, graag jullie mening. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430242)

Winner 06-10-2002 10:25

Nieuwe Politieke Partij, graag jullie mening.

Een paar van mijn klasgenoten hebben een (nogal rechtse) politieke partij opgericht, en ze zijn er heel enthousiast over en zo, graag jullie mening.

www.cvpnederland.cjb.net

Neem meteen een kijkje op de poll ("stembus") en stem.

Xia 06-10-2002 10:36

Wat een zeik site!!!

Bij die stembussen ook, als je daar een mening wil geven die volgens hun niet kan, dan ben je meteen allochtoon of tegen Pim Fortuijn! BAH BAH BAH wat heb ik een hekel aan zulke sites+mensen

Xia 06-10-2002 10:42

Oh en op papier zijn ze net als de LPF. Ze hebben mooie woorden over afschaffen van dit en beter maken van dat, maar met alleen maar wat schoppen komen we niet ver, dat zien we wel bij de LPF.

Hier dus een voorbeeld van zo'n vraag:

Wat vind u van de behandeling van Volkert van der Graaf na zijn arrestatie op de moord van Pim Fortuyn?

-> Veel te mild, hij had nooit zoveel aandacht moeten krijgen. Had hem zijn hongerstaking toch door laten zetten, dan hebben we in elk geval geen last meer van hem!

-> Hij wordt inderdaad te mild behandeld, maar ze moeten koste wat kost de waarheid over zijn wandaden aan het licht brengen, want volgens mij schuilt er meer achter de dood van Pim Fortuyn!

-> De behandeling die hij krijgt is onmenselijk. De privacy is volledig van hem weggenomen. Hij moet behandeld worden zoals dat in een democratie hoort te gaan. Als ik straks een rechtse politicus vermoord wil ik wel nog steeds mijn veganistische leven kunnen lijden!

Je moet of de tussenweg nemen of het met de makers van die site eens zijn, want anders dan wil je meteen zelf ook een politicus vermoorden :rolleyes:.

jellerd 06-10-2002 10:47

wat een kut site, het lijken wel een stel opaatjes die niks beters te doen hebben, hoe zielig.

Talon 06-10-2002 11:03

ik vind het wel grappig :D
en serieus ook dat ze bezig zijn hee, haha
net echt ;)

G-Lo 06-10-2002 11:06

Wat een stelletje sukkels bij elkaar.

Check overigens de partijwinkel. *kots*

Talon 06-10-2002 11:07

denk dat ik maar lid word :D :p

MissCzechMeOut 06-10-2002 11:15

ik zeg een ding: funny joke

MissCzechMeOut 06-10-2002 11:16

of nog beter.... gewoon zielig

Talon 06-10-2002 11:17

wat zijn er toch weer veel mensen hier die zich laten kennen :)

Unexplained 06-10-2002 11:20

Leuke copy+paste van de LPF.

Boogie 06-10-2002 11:57

Bah, extreem-rechts :(
Een soort NSB?

kHebTrekInWatLekkers 06-10-2002 12:17

Ik snap niet dat mensen zich druk maken over 0.7 mld van 132 mld van de overheidsbegroting. Over rest staat helemaal niks nuttigs.......

De term blaataap-schaapgebrabbel zoals ik deze al eens eerder heb gebruikt komt hier denk ik wel tot zn recht....

Kom... laat ik weer wat nuttigs gaan doen.... Ik heb nog mijn nagels te knippen...

GRRR 06-10-2002 12:43

de CD in een nieuw jasje.

Mr.Oizo 06-10-2002 13:34

Mwah neej dank je, ben niet echt rechts wat politiek betreft.

DaRealEvE 06-10-2002 14:19

Dit is behoorlijk ziek

Gonzo 06-10-2002 15:24

Hm. Lauwe humor in mijn ogen.

Sommige mensen moet echt serieus een hobby zoeken.

Violence Fetishist 06-10-2002 15:48

dat logo lijkt wel heel erg op een swastika :( (n) die.

heldin 06-10-2002 16:05

*kots*

jellerd 06-10-2002 16:06

Citaat:

Talon schreef:
wat zijn er toch weer veel mensen hier die zich laten kennen :)
mag je alleen maar reageren zoals jij dat doet dan........?
Trouwens is dit geen reclame????? moet toch altijd dicht of niej dan/

Slither 06-10-2002 16:08

Ik moest op de middelbare school voor maatschappijleer als opdracht een eigen partij oprichten... Bij mij werd het de VSK; de Vrije StaatsKapitalisten :D

Citaat:

Vandale.nl:

chau·vi·´nis·tisch (bn.)

1 te zeer dwepend met alles wat uit eigen land of streek komt
Da's reden één waarom de CVP mijn stem NIET krijgt. Het éigen land gaat voor, maar laten we wél een saamhorigheidsgevoel creeëren!

Citaat:

Pim Fortuyn wordt na het verlaten van het mediapark doodgeschoten door Volkert van der Graaf, een links extremist met een haat tegen alles wat in zijn bekrompen denkwereld niet juist handelde.
:rolleyes:

Citaat:

De Chauvinistische Volks Partij is bereid om te strijden tegen deze onvrede en het probleem bij de staart aan te pakken.
Dat zei de LPF ook.

Citaat:

De CVP wil de immigrantenstroom drastisch beperken en in principe zorgen dat de instroom van vluchtelingen vrijwel wordt stopgezet.
Economische vluchtelingen moeten inderdaad minder worden toegelaten, maar ik ben er vóór om oorlogsvluchtelingen wél op te nemen.

Citaat:

Steeds vaker blijkt echter dat allochtonen zich begeven in criminele circuits en ons land dus simpelweg de verdoemenis in helpen.
Volkert van der G. bekrompen? Dít is bekrompen! Er zijn evengoed veel autochtonen die in het criminele circuit zitten en dit land naar de verdoemenis helpen.

Citaat:

Natuurlijk blijven er mensen om politieke redenen naar ons land komen. Helaas voor deze mensen zullen we ze ook hier een halt toe moeten roepen. Er valt namelijk slecht te controleren of men ook echt om geldige redenen naar Nederland is gekomen.
Nee, dit is juist heel góed te controleren.

De criminaliteitsaanpak deugt ook van geen kant - er wordt slechts één voorbeeld gegeven, en dat is van een Marokkaan. Er worden geen concrete PUNTEN genoemd, slechts de zwartmaking van een criminele Marokkaan. Over een criminele Nederlander lees ik niets.

Citaat:

'De Islam is de grootste bedreiging voor de wereldvrede' zei Pim Fortuyn ooit. Inderdaad, want als u weet dat wereldwijd moslims zitten, waarvan een vrij groot deel de Koran zeer letterlijk noemt dan is dit zorgelijk te noemen. Aanpassen aan de westerse normen en waarden is er voor hen niet bij. Een kwalijke zaak aldus de CVP.
Ik vind niet dat Moslims zich moeten aanpassen zodra ze in hun 'oorspronkelijke' gebied wonen - hier staat dat ELKE Moslim ter wereld zich moet aanpassen aan westerse normen en waarden. Kwalijke zaak, zeg ik.
'Een vrij groot deel' - da's érg vaag, daar heb ik niets aan. In 'n vage partij leg ik mijn vertrouwen niet.

Bij het punt 'art. 1 GW' lees ik alleen maar over de aanslagen op het WTC... de CVP houdt elk punt teveel bij één voorbeeld, en noemt geen concrete uitweidingen. Zonde.

Alle standpunten bij elkaar leveren véél kritiek op allochtonen en of zij wel of niet integreren, in plaats van concrete punten over 'alles' (allochtonen, autochtonen, situaties, etc)... het lijkt me daarom meer een anti-allochtonen site dan een partijprogramma. 't Is haast discriminerend.

Slither 06-10-2002 16:09

't Logo lijkt ook griezelig veel op een hakenkruis. Provocerend, hoor.

Slither 06-10-2002 16:11

't Barst ook van de empirische argumenten en nutteloze voorbeelden.

Trouwens - ik denk dat we ze wel kunnen aanklagen :D Het logo lijkt inderdaad op een hakenkruis en op de t-shirts staan de s'en in de vorm van een bliksem... Doet me denken aan de Schutzstaffel.

Milk 06-10-2002 18:45

Jongens Jongens, besteed je tijd nuttiger dan Pim Fortuyn een beetje te kopiëren..pathetic.

Qamra 06-10-2002 18:51

Hij doetut nie, dus ik kan niet in jullie pret meedelen...

Milk 06-10-2002 19:17

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Hij doetut nie, dus ik kan niet in jullie pret meedelen...
zònde. echt.

Quiana 06-10-2002 19:19

tggg, tijdverspilling :rolleyes:

N00dles 06-10-2002 19:22

Dit is natuurlijk één grote grap :D

De visie van deze partij is namelijk te LPF voor woorden...

Wel een beetje afgezaagd though...

Freyja 06-10-2002 19:25

Hoe triest kun je zijn? Strijden voor een nieuw oud Holland... 't Lijkt Hitler wel, die begon ook zo.

Maar ik denk dat het een geintje is...

Danny 06-10-2002 19:44

Citaat:

Winner schreef:
Een paar van mijn klasgenoten hebben een (nogal rechtse) politieke partij opgericht, en ze zijn er heel enthousiast over en zo, graag jullie mening.

www.cvpnederland.cjb.net

Neem meteen een kijkje op de poll ("stembus") en stem.

Ik moet dit toch niet serieus gaan nemen he? :rolleyes:

Winner 06-10-2002 21:09

Citaat:

Danny schreef:
Ik moet dit toch niet serieus gaan nemen he? :rolleyes:
Ze zullen er niet snel mee in de Kamer komen, maar het is al wel enigszins uit de hand gelopen, zie de partijwinkel. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, naar mijn idee is dat hele gedoe net iets te serieus om een grap te zijn, niet dat ik denk dat ze er iets mee zullen bereiken, maar puur de energie die ze in die onzin stoppen geeft te denken.
Ik was benieuwd of ik de enige was die het een vage actie vond. Nee dus :p .

Kirk22 06-10-2002 22:13

ze kenmerken zich door mensen over 1 kam te schreren. Het beste voorbeeld is dat ze nu denken dat alle veganisten extreem linkse mensen zijn die rechtse mensen vermoorden.
Heel dom en heel erg kortzichtig, dit soort hokjesgedoe.

Jan-Diederik 06-10-2002 22:22

Als dit een geintje is is het wel lachen :D(y) Als ze dit serieus menen eigenlijk ook :D(y)

McCaine 07-10-2002 23:18

Ik weet niet wie die klasgenoten van jou zijn verder, maar het zijn beslist uitstekende trolls... Prachtsite, iedereen loopt er hier weer met open ogen in :D

dystopia 08-10-2002 00:30

Volkert links? Uit vertrouwde bron heb ik vernomen dat hij al jaren op CDA stemt.

wel lols verder :p

Gothic 08-10-2002 06:56

Domme site, zeer domme mening, zeer bekrompen, zielig en ja ik had ook een hekel aan PF en de LPF... jullie zijn LPF2, zal nooit iets worden...

autodropje 13-10-2002 13:41

ik lach me dood

A* & cmncb 15-10-2002 16:28

het kabinet Ruys de Beerenbrouck

Piccola 15-10-2002 16:31

Dom, dom, dom! *zucht* :rolleyes:

cin-D 15-10-2002 16:34

Ach ja.. zoals al eerder gezegd: Leuke copie van LPF

Dat van die doodstraf vind ik btw wel super!

A* & cmncb 15-10-2002 16:41

Citaat:

cin-D schreef:
Ach ja.. zoals al eerder gezegd: Leuke copie van LPF

Dat van die doodstraf vind ik btw wel super!

doodstraf :confused:
*heeft topic niet doorgelezen* :confused: :o

Mad^Athlete 15-10-2002 17:18

Kotst inmiddels zijn tweede emmer vol

cin-D 15-10-2002 17:19

Citaat:

A* & cmncb schreef:
doodstraf :confused:
*heeft topic niet doorgelezen* :confused: :o

Nee dan moet je op die site kijken :)

cin-D 15-10-2002 17:20

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
Kotst inmiddels zijn tweede emmer vol
Hoeveel eet jij? :eek:

Aaaaaart.. 15-10-2002 17:23

Citaat:

cin-D schreef:
Hoeveel eet jij? :eek:
Atleten eten nou eenmaal veel meissie.. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.