![]() |
Hoelang gaat de accu van je gsm mee?
? :)
|
Een dag of 5, 6... :)
Het boekje zegt 260 uur, maar volgens mij liegt het boekje. :p |
bij mij meestal een week, maar ik heb 'm maximaal 16 uur per dag aan staan
|
Normaal een dag of 4, maar als ik (zoals gewoonlijk) heel veel sms ongeveer 2 dagen
|
dag of 4
|
Op dit moment al 3 weken, maar dat wil ook wel als ie alleen maar in t weekend aanstaat en dan ook nog maar 4 a 5 uur per dag :)
|
Bij mij moet ik hem elke nacht opladen. en ook meteen nadat ik gebeld heb, anders issie leeg.
nogal bagger maar nieuwe is comming up :) klein detail: hij heeft de wasmachine wel overleefd duzzzz. tis een siemens m35i |
sinds er bij mij taksi in is gelekt en ik hem in de zon te drogen heb gelegd doet de accu het in een keer een stuk beter :confused:
nu gaat ie iets van 6 dagen mee |
ehmzz ligt eraan.. soms bel ik veel andere keer niet
ong zoŽn 4 dagen gemiddeld denk ik :) |
10 dagen ofzo.......Staat altijd aan.
Is ook een van de redenen dat ik hem gehaald heb |
Citaat:
|
kort (n)
heb een samsung n620 en als die deuntjes afspeelt vreet het batterijen 2 dagen doe ik ermee (n) |
3/4 dagen.
|
3/4 dagen, hangt ervanaf hoeveel ik bel :)
(heb m de hele dag aanstaan) |
Een week houdt hij wel vol.. Maar dan moet mijn telefoon niet dag en nacht aanstaan.. :)
|
kweetnie, niet bijgehouden.
|
Met moeite twee dagen, verder wel een supertelefoon...
Samsung A110 |
10 dagen
|
Citaat:
|
3/4 dagen denk ik
|
Ligt aan hoe vaak ik bel enzo
meestal zo'n 3 a 4 dagen.. |
Uhh 4 dagen maar ligt er aan hoeveel ik bel :D (bel bijna niet)
|
Citaat:
hehe.. maar ehmzz je wordt ook gebeld op je mobje toch :p |
tot ie leeg is
|
4 a 5 dagen maar ligt er aan of ik veel spelletjes speel met de telefoon daar gaat de accu sneller van leeg..
|
Als ik nix doe en hem de hele dag aan laat staan een week.
|
Normaal 4 dagen, maar de laatste week is ie na 1 dag al leeg! :o
|
paar daagjes maar ofzo (n)
|
te kort, anderhalve dag ofzo
want ik heb een prehistorische koelkast.. mja, hij kan bellen en das het belangrijkte |
in het begin ongeveer 4 dagen.. nu 1,5 dag :confused:
|
tot nu toe, zo'n 3 jaar.
|
2,5 dag ofzo :(
|
Een week, maar dan wordt er niet of nauwelijks gebelt
|
Heeel lang. Meer dan een week wel meestal. Ik heb 'm vaak uit staan en ik bel niet veel.
|
Mijn toch wel minstens 4 dagen denk ik zo..
Maar heb m niet de hele dag aan staan.. Nou ja de ene keer wel , andere keer niet, en dan laat ik m s'nachts weer eens een keer aanstaan ofzo. :confused: Mjah lang zat iig.. dan staat ie maar ff op die lader, boeie.. |
Citaat:
'k Heb zelf ook een Siemens m35, gaat 180 uur mee maximaal, in de praktijk zo'n 3 a 4 dagen. |
Citaat:
njah , ik heb ook al een berichtje hierover gepost.. maarre, mijn telefoon (ook siemsens m35i) moe'k om de dag ook opladen.. en daarbij.. deze telefoons zijn waterdicht (behoren ze iig te zijn) dus daaraan kan het niet liggen |
5 dagen ofzow.
't boekje geeft meer uur aan maar die gaat 'r denk ik van uit dat je nooit smst, nooit belt en verderok nix met dat ding uitvoert maar 'm alleen maar aan hebt staan |
ik gebruik hem veel, dus een dag of 1, 2
|
Volgens mij is iets met mijn accu aan de hand :( maja geen tijd om ff langs te gaan bij KPN he :D
|
Citaat:
|
dag of 4 ongeveer...
|
Ongeveer 4 hele dagen als ik er weinig tot niks mee doe.
|
hij is kapot:o
|
2 dagen oid
maar laat 't eigenlijk nooit verder komen dan 3/4 leeg... |
Grmbl eerst 3 dagen ofzo, nu na een paar uur al...:(
geen idee hoe dat komt overigens... |
7-8 dagen... :)
|
ongeveer 3 dagen, hangt er vanaf of ik veel bel of veel sms
|
uhmm 3 a 4 dagen?
eerst een weekje ma ut wordst steeds slechter.. me accu doet ut nie goed :S werrkt nie meer goed samen met me gsm :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |