![]() |
Van uitstel komt...
Hm. Ik heb dus morgen een presentatie, maar ik heb er nog niks aangedaan.
Ik ben dus de hele week al aan het zeggen: "Morgen, ja morgen, dan begin ik ermee....". Maar uiteindelijk is het weer sunday bloody sunday. Denk dus dat het vannacht weer nachtwerk wordt hehe :o. Doen jullie belangrijke dingen ook vaak afschuiven naar de volgende dag(en)? |
mja een stageverslag... ben er nu aan bezig terwijl het 1 oktober al ingeleverd had moeten zijn :o
|
Hmmz, vaak wel maar dan meestal komt t ook wel in orde. Heb de tijdsdruk nodig, dankzij druk presteer ik beter :)
|
Is best shit he, als je dan ook bij je docent of begeleider om uitstel moet vragen.
|
Ja, daar heb ik ook wel eens last van... :(
|
Ja, praktische opdrachten, zeker als ik nog een maand heb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meen.. ik ken het alte goed
wist vet lang dat ik een spreekoefenexamen had laatst.. maar ne ehoor.. pas de dag van tevoor begin ik eraan, echt stom. Maar dit heb ik al heel lang.. pas als ik de druk voel, begin ik eraan! :o |
Doe dat veel te vaak :o en dan wil ik het op het laatste moment toch wel afkrijgen, anders krijg k zo'n stom schuldgevoel dat ik het niet heb gemaakt... :(
|
Ik werk sowieso liever onder tijdsdruk. :o
Dan verspil ik m'n tijd niet eerder aan dat soort dingen. :) |
Ik ben eigenlijk niet zo'n uitsteller..Ik heb graag de dingen af, maar soms SOMS wil het gewoon echt niet.. en dat heb ik absoluut geen zin en dan schuif ik het steeds verder voor me uit en dan ga ik er steeds meer mee zitten.. Dus ik heb liever de dingen snel af.
|
Ik ben hier echt vreselijk in en soms vind ik dit ook echt een afschuwlijke eigenschap van mezelf. Ik ben helemaal geen gestructureerd meisje en soms zou ik dat wel heel graag willen (vaak lijkt t me ook heel saai). Maar tot nu toe heb ik alles toch gered (zit in de 6e), wat misschien ook wel een slechte zaak is omdat ik geen goede motivatie heb om er wat aan te doen. Heb maar geaccepteerd dat het een onderdeel van mijn persoonlijkheid is waar ook positieve kanten aan zitten. Ik kan goed presteren onder druk, kom op creatieve oplossingen en kan goed met stress omgaan.
En ik zie de positieve kant van 'slechte' eigenschappen:D |
ja doe ik ook heel vaak maar dat is me niet echt goed bevallen!! :rolleyes:
|
altijd (n)
|
Altijd. Maar onder druk kan ik wel goed werken, dus meestal komt het dan wel goed. Dan wordt het idd nachtwerk.. maar dan werk ik tenminste wel door.
|
Citaat:
|
ja dat doe ik nou altijd!!!!!! niet een keertje ofzow, maar aaaaaaaaaltijd, zo stom!! ik ben gewoon lui denkik :( en ik heb altijd zoveel andere, veel leukere dingen te doen...
|
altijd stel ik schoolwerk uit, nu op mijn nieuwe opleidgin weer :o
|
dat doe ik wel, maar ik werk beter onder stress... ik ben altijd goed genoeg voorbereid...
|
All the time...zelfdiscipline komt het absoluut niet op aan, alleen s 'nachts. Dan kan ik het vaak wel. Alleen het opstaan vormt vaak wel een probleem :rolleyes: (vooral schoolwerk)
|
Heb ik praktisch altijd last van... en dan wordt et meestal nachtwerk, maar das niet zo heel erg, want ik kan meestal juist goed werken onder stress... daar wordt ik rustig van :confused: vaag, maar toch is et zo :)
|
Altijd :o
|
Alleen maar helaas.. ik wou dat ik wat meer zelfdiscipline had..
|
Ja, verschrikkelijk vaak. Nu op dit moment ook weer, ik weet dat ik morgen een scheikundeproefwerk heb, en een belangrijke opdracht voor economie heb.
Elke keer neem ik me weer voor om meteen na schooltijd m'n huiswerk te maken, dan kan ik het goed maken en heb ik er de tijd voor. Maar nee hoor, ik ga weer andere dingen doen en moet 's avonds om 21.45 nog m'n huiswerk leren, terwijl om 22.10 't licht uitmoet, dus ik heb dan 10 minuten voor m'n huiswerk... :( Komt misschien ook wel omdat ik zoiets heb van "ach ik red het wel" omdat ik nooit echt veel heb moeten doen voor school. |
Nee, dat doe ik nooit, ik plan alles :) ... :D
|
Van uitstel komt uitslag... toch :confused:
|
Citaat:
Ligt eraan wat het is, leuke dingen doe ik meteen, minder leuke probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen. |
Ja, mijn tentamen zou ik nu moeten leren... :D En mijn nota voor volgende week.. moet ik ook eens aan beginnen. :)
|
...haastwerk!
|
altijd :o :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |