![]() |
waar ben je allemaal heen geweest met je OV
ik: utreg, groningen, maastricht, venlo, dordrecht, leiden, den haag, r'dam, a'dam, nijmegen, arnhem, vlissingen, m'burg, a'foort, gouda, deventer, roosendaal en een heleboel meer:D
|
ff denken :o Utrecht, Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Tilburg, Roosendaal, Breda, Den Haag, Goes, Terneuzen, Hulst, Kruiningen-Yerseke..
'k moet toch nog eens naar Rotterdam en Amsterdam gaan.. |
Utrecht, Utrecht, eh... Utrecht :D En Enschede en Dordrecht :)
|
Ehm Amsterdam, Rotterdam, Leiden, Delft, Schiphol, Utrecht, Leeuwarden, Roosendaal, Veenendaal en dat was het wel zo'n beetje...
|
Utrecht, Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Maastricht, Goes, Haarlem, Venlo.
|
Uhh geen idee. Ik weet wel dat ik nog een keer richting de Noordelijke provincies moet.
|
uhh, ben er alleen nog maar mee naar school geweest. ow ja, ook naar Arnhem en Delft en Den Haag en Scheveningen :)
|
Amsterdam, Duivendrecht, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Groningen, Leeuwarden, Alkmaar, Gouda, Haarlem, Maastricht, Arnhem, Nijmegen, Leiden, Eindhoven, Tilburg, Vlaardingen, Den Bosch, Deventer, Apeldoorn, Krommenie-Assendelft :D
|
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Zoetermeer-Oost, Vlissingen, Nijmegen, Arnhem, Eindhoven, Tilburg, Utrecht, Zandvoort, Bleijswijk en dan nog de diverse steden en dorpen in Limburg :o.
|
School.. en terug.. En schiphol..
Kheb ook nog maar 7 dagen ov :o |
Amsterdam en Enschede
(En alles tussen daar en waar ik zelf woon...) Hij doet et bij mij ook pas een weekje. :( |
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D |
ik ben ermee naar de bushalte geweest en naar het station en weer terug naar huis
|
Citaat:
|
Enschede en verder niet, excl de tussenstations offcourse :) Heb er maar 2,5 week van genoten en toen weer ingeleverd.
|
nou... ik woon zelf in Amsterdam. Die stad heb ik alle hoeken nu wel van gezien, met m'n ov. Verder ben ik 3x naar Utrecht geweest. Enneh... dat was het eigenlijk wel... :S :)
|
*wil ook OV!* :mad:
|
Citaat:
|
Ik heb nog geen OV.......
|
euh veel
naja laat ik ook es gek doen:p drachten, leeuwarden, amsterdam, amersfoort, den bosch, rotterdam, utrecht, zwolle, amsterdam, groningen, euh amsterdam(of had ik die al genoemd:rolleyes: wat een loos topic eigenlijk:o |
Hm...
Den haag, Enschede, Hengelo, Almelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Utrecht, Almere, Zwolle, Arnhem, Nijmegen, Breda, Rotterdam, Amsterdam... Dat was het wel... |
Naarden-Bussum, Weesp, Amsterdam en Amersfoort, eigenlijk alles wat op het traject Amsterdam Centraal - Amersfoort ligt :D
School in Amersfoort... Dus dat je niet gaat denken dat ik voor de lol naar A'foort ga :o |
Nijmegen
Venlo Arnhem Amsterdam 't harde (flevoland) naar huis :D |
Maastricht, Amsterdam, Rotterdam [elke dag :/ zo'n beetje], Groningen, Berkel En Rodenrijs :|
|
Citaat:
|
naar school en weer terug, heb um nog niet zo lang..
|
Nijmegen, boxmeer, Den bosch, Rotterdam, Eindhoven, Helmond, Deurne
binnekort: leeuwarden, Groningen, Amsterdam, Breda |
Sittard, Roermond, Weert, Eindhoven, 's Hertogenbosch, Tilburg, Breda, Dordrecht, Rotterdam, Schiphol, Duivendrecht, Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Heerlen, Bunde, Maastricht Randwyck, Beek-Elsloo, Geleen-Luttenrade
... :D |
Sittard, Roermond, Maastricht, Venlo, Heerlen, Geleen-Lutterade, Susteren, Bunde, Reuver, Swalmen, etc. etc.
Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |