![]() |
Jouw hoogtepunt en/of dieptepunt van deze dag...
Titel lijkt me duidelijk...
Mijn hoogtepunt was.. ehm... oei, mijn dag vandaag was zeer a-inspirerend geloof ik. Maar mijn dieptepunt was het koude weer van vandaag, brrr... ik ga echt dood als het winter wordt denk ik :eek: Maar eh en mijn hoogtepunt was dat ik mijn 7e strafkaart van dit jaar in mocht leveren, omdat ie voor iemand anders bedoeld was, fiew... :) Bij jullie? |
Hmz... jongen waarmee ik gezoend heb zaterdag zei hoi tegen me... Mjah misschien logisch als je ermee gezoend hebt, maar ik was nogal zenuwachtig over dattie misschien wel achteraf dacht van 'God wat heb ik nou weer gedaan'... blijkbaar niet dus :D
edit: Hij zei het heel blij, might I add :p |
Hoogtepunt was dat toen ik op school kwam, ik te horen kreeg dat we de laatste 3 uur vrij hadde. En dieptepunt een mailtje waar ik om moest huile:(
|
Mja de dag is nog niet om natuurlijk, maar zoals het er nu voor me uitziet:
Hoogtepunt: Taart op m'n werk en de bijbehorende sfeer :) Dieptepunt: M'n verslag dat ik nog steeds niet ingeleverd heb... |
Hoogtepunt: k heb op mn buurjochie gepast, zownn schatje :)
Dieptepunt: mn vriendje, t gezeik om me heen blah :( |
Ow dieptepunt vergeten!
Hm... we hoorden bij Duits dat we achterlijk veel spul moeten inleveren aan het eind van dit blok... literatuur, werkstuk, en we krijgen een heeeeel zwaar tellende spreektoets :eek: |
Hoogtepunt: economie,.. toen heb ik wel lol gehad :)
En Dieptepunt: met frans, toen de leraar super irritant zat te zeiken tegen een vriendin en mij.. |
Dieptepunten: 1. Met moeite mn bed uitgekomen, kom ik op school, heb ik t eerste uur vrij. 2. Prins Claus is dood en daarom 3. draaien ze alleen maar droevige muziek op de radio, 4. het regent buiten ....
Hoogtepunt: K had n heeel goed cijfer voor mn Duitse toets en mn Natuurkunde was neit zo slecht gemaakt als verwacht. |
hoogtepunt; gezoend met m'n stageleraar duits. En nee, nu niet gaan denken aan een 1 of ander oud mannetje van 50 ofzo, nee iemand waar ik al eerder iets mee gehad had, maar toen weer uitging omdat het tog niet werkte :eek: ofzo
dieptepunt; moest bij de coordinator/rector/weetikveelwat komen om uit te leggen of het een roddel was, of niet :eek: |
dieptepunten: uit bed komen, 2 pww's maar vooral het trainen in dat schijtweer, zodat ik helemaal verkleumd en koud was
hoogtepunten: tot de conclusie komen dat we toch wel erg weinig huiswerk hebben voor morgen (komt ook nooit voor) en dat ik nu, na het douchen weer een beetje opgewarmd een kopje thee aan t drinken ben ook als ik daarlijk in bed lig is wel lekker |
Dieptepunt: Afscheid
Hoogtepunt: snelste treinreis ooit |
hoogtepunt: Een behoorlijk vreemd sms-je dat bewees dat ik toch niet helemaal 'uit de markt' lig.
+ fietsen door de stromende regen en het niet koud hebben. + uitslapen tot 12 uur dieptepunt: er was iemand voor mijn trein gesprongen, waarschijnlijk zelfmoord. |
hoogtepunt: een vriendin die iets heel lievigs tegen me zei
dieptepunt: die gigantische huilbui van daarnet... :( |
dieptepunt: ben een beetje ziekjes
hoogtepunt: leuk telefoongesprek gevoerd net :) |
dieptepunt: begin eerste les
hoogtepunt: einde laatste les |
euh hoogtepunt:
toen ik vanochtend wakker werd naast de HEM enzow:o dieptepunt: toen we nog 1 minuut hadden voordat mijn trein vertrok richting de ellende...dat is altijd zoooo kut...je ziet elkaar nog, maar toch voel ik mij dan altijd heel alleen en zielug enzow:o tjah |
dieptepunt : ben verkouden.
hoogtepunt : heb voor 't eerst zelf iets ingebouwt in m'n auto, mp3 speler, en hij werkt nog ook! zwaartepunt : uhm :confused: |
(y) hoogtepunt : had goed gesprek met vriend van mij, enik heb half geleerd te skateboarden :p
(n) dieptepunt: ik had een onv. voor Engels, en de lerares was beetje erg boos |
(y) rep Latijn, ging redelijk goed
(n) rep Latijn, stomme lerares had iets niet verteld waardoor ik aantal punten kan mislopen... en ik voel me niet 100% nu |
mijn dieptepunt; Half uur in de wachtkamer moeten wacht bij de dokter voor een afspraak van nog geen minuut!! :mad:
Ow en ander dieptepunt; hoe *($@&%$)*&@ koud het was in het aardrijkskunde lokaal vandaag!! mijn hoogtepunt.. uhmz een gezellige volleybal training. Offuh lekker prakje van mamz ;) |
hoogtepunt... toch even naar mijn vriendje mogen en naar een vriendin.. terwijl ik eigenlijk ziek thuis was
laagtepunt... bijna op de grond vallen van je hoofdpijn en wazigheid :( |
dieptepunt: het verjaren van mijn leeftijd
hoogtepunt: wakker worden langs een shjagerijnige vriend |
Ben nog geen 2 minuten wakker, ogen nog half dicht
|
Hoogtepunt: Koekies bakken en opeten :D *met sjokolaaa*
Dieptepunt: Moet nog komen geloof k, voel me met de minuut meer ziekies worden (n) |
dieptepunt:
euh om half 7 opstaan en me lichtelijk ziek voelen hoogtepunt: beetje slap ouwehoeren met 2 vriendinnen van mij |
hoogtepunt: ik weet eindelijk wat ik na mijn vmbo-t wil..
dieptepunt: was d'r nie :) |
dieptepunt: vandaag weer helemaal niets nuttigs gedaan...
hoogtepunt: ik kreeg een telefoontje van een of andere man van een telefoondienst en die ging me een gedicht voorlezen:) |
dieptepunt: :confused:
hoogtepunt: Engels viel uit, mag misschien toch naar MMB, fijn MSN gesprek gehad net enz... gewoon in het algemeen een leuke dag gehad :) |
Hoogtepunt: het kopen van mijn nieuwe magic kaarten
Dieptepunt: Opstaan :D (hele dag vrij :D) dus niet eens echt een dieptepunt gehad |
hoogtepunt: 12 uur al uit, morgen 1e uitval
dieptepunt: vriendje doet zwaar onaardig, en het was kouhoud :( |
hoogtepunt: uuhhhhh??
dieptepunt: wiskunde college :eek: |
Citaat:
|
dieptepunt: schenen verrot geslagen met hockey (auw:()
hoogtepunt: meegevraagd op wintersport, verjaardag gevierd van vriend, uhm gezellige dag gehad:) |
Dieptepunt: bevroren poten omdat ik een halfuur op de brommer heb gezeten.. Dat doet beest pijn :) (jaja ik had handschoenen aan)
Hoogtepunt: een compliment van me coach; hij vond het leuk dat ik precies dat zei wat ik dacht :D *trots* |
Hoogtepunt komt nog hoop ik.. Ik heb namelijk over 15 min afgesproken met een meisje met wie ik wat gehad heb in Salou..
Ben bes wel een beetje zenuwachtig eigenlijk.. :o |
Hoogtepunt: om 10.30 al vrij
Dieptepunt: beetje ziekig |
hoogtepunt: weer taart op m'n werk :)
dieptepunt: horen dat de brommer waar je al weken naar uitkijkt niet meer in aanmerking komt :/ |
dieptepunt: toen k las wat we donderdag voor school moesten doen
hoogtepunt: leuk gesprek met iemand :p |
Hoogtepunt: Dat het 4e uur uitviel, niet zo bijzonder, meer weet ik niet...
Dieptepunt: Dat ik aan de kassa nog steeds allemaal dingen verkeerd doe :) |
*zucht*
ik ben weer terug.. en kheb genoeg dieptepunten en hoogtepunten meegemaakt... :eek: alleen ben ik nu nog ff een beetje te gefrustreerd om het rustig te vertellen ;) |
hoogtepunt: niks, ja dat ik kon uitslapen vanmorgen
dieptepunt: vriendje doet nogsteeds stom :( |
hoogtepunt: mijn buurjongen en tevens klasgenoot kwam langs om te kletsen :)
dieptepunt: die is er eigenlijk niet... gaat eindelijk weer beter naar mijn operatie dus.... :) |
hoogtepunt:
een geweldige presentatie gehouden dieptepunt euh moeh? |
hoe kun je dat nou weten als de dag nog niet om is? :confused:
|
Hoogtepunt: is dadelijk dan ga ik naar een feest ter ere van de heropening van de winkel waar ik werk ( ja ja gratis :D)
Dieptepunt: Dat er nu geen kewle mensen online zijn :( owja en dat @home vanmiddag offline was |
hoogtepunt: was mijn gesprekje met de nieuwe rector, die een hele verbetering ten opzichte van de vorige blijkt te zijn.
en een echt dieptepunt heb ik vandaag nog niet gehad :) |
Citaat:
|
hoogtepunt(en) : al die keren dat ik vandaag complimentjes over m'n nieuwe kleertjes kreeg :)
dieptepunt : vanmorgen heel vroeg opstaan omdat ik zou gaan fietsen |
Dieptepunt: Te horen gekregen dat ik niet op de fiets naar het schoolfeest mag, dus dat ik aan stomme tijdsgrenzen aanzit en niet de mogelijkheid heb om in te drinken.. (Klinkt stom ik weet het)...
|
Hoogtepunt: komt zo, dispuutsavond.
Dieptepunt: ongelofelijk saai werkcollege. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |