Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   verjaardagsdepressie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430263)

Optima 08-10-2002 09:17

verjaardagsdepressie

ook last van?

ik wel, vreselijk dat hele gedoe romdom het verjaren van je leeftijd. Weer een seconde dichter bij de dood.

Mensen doen net alsof het een prestatie is, maar in feite heb je er niets voor hoeven doen, dan op je luie reet zitten en afwachten....

en feliciteer me niet, je zult er spijt van krijgen

Anne 08-10-2002 09:21

Gefeliciteerd. :o
Niet zo negatief doen, je krijgt cadeautjes! :)

Somebody Special 08-10-2002 09:24

Gefeli.

Ik heb mijn 18e verjaardag niet echt gevierd omdat de halve fam. ruzie had.

'Zou je het wel bij papa vieren'

'Zou je het wel bij mama vieren'

'Zou je die en die wel uitnodigen'

Nou laat dan maar, ben lekker met mn vriend op stap geweest (y)

sterrenmeisje 08-10-2002 09:24

ik ben volgende week jarig (ow neej die daarna) maar ik heb echt geen zin om het te gaan vieren ofzow hoor... weer ouder... weer volwassener, serieuzer, idd.. dichter bij de dood... ik wordt er niet blij van.
bovendien weet ik nooit wat ik moet vragen wie ik moet uitnodigen... ik wou dat ik het gewoon kon laten gaan

Optima 08-10-2002 09:28

Citaat:

somebody special schreef:

Ik heb mijn 18e verjaardag niet echt gevierd omdat de halve fam. ruzie had.

'Zou je het wel bij papa vieren'

'Zou je het wel bij mama vieren'

'Zou je die en die wel uitnodigen'

Nou laat dan maar, ben lekker met mn vriend op stap geweest (y)

wahaha kan me de situatie heel goed voorstellen :)
mijn ouders zijn ook gescheiden amar hebben het heel simpel opgelost: ze vieren het geeneen van beide...ook een duivelsverbond.

en uitnodigen doe ik niet zoveel, alleen maar gierige profiteurs die uit zijn op taart....

Optima 08-10-2002 09:29

Citaat:

Anneee schreef:

Niet zo negatief doen, je krijgt cadeautjes! :)

is cadeautjes krijgen per definitie de ' fun' in een verjaardag?

nou, en als je die nu eens NIET krijgt, wat stelt het dan nog voor?
gewoon een dag van de 365

Gothic 08-10-2002 09:33

Gefeliciteerd Jeanne

Bikinie-meisje 08-10-2002 09:38

het heeft geen fuck met een prestatie te maken, je viert gewoon je geboortedag

maar de mensen komen niet omdat ze blij zijn dat je al 18 jaar op aarde bent, ik zie bij me moeder standaard dat ze met tegenzin naar verjaardagen gaat en dan is het schijnheilig

op mijn verjaardag was de hele familie op de camping en een zooi kennissen waren me vergeten ? :) , ik zag ze vrijdag ineens : ik probeerde ze uit te lokken, ik ben nu volwassen... maar het bleef stil, helaas, dan niet hoor

een verjaardag is iets dat jezelf viert, ik vond 18 ook een kutleeftijd, maar eigenlijk achteraf voel je het verschil niet zo, als ik jou was zou ik gewoon de champagne opentrekken en je lekker bezatten op je verjaardag (y)

hiep hoi ! (y)

Anne 08-10-2002 09:41

Citaat:

Optima schreef:
is cadeautjes krijgen per definitie de ' fun' in een verjaardag?

nou, en als je die nu eens NIET krijgt, wat stelt het dan nog voor?
gewoon een dag van de 365

Nee, dan stelt het niets voor. Dan wordt je gewoon een jaartje ouder en dat is toevallig op die dag. :D

mickael 08-10-2002 09:46

Goh, weer een schreeuw om aandacht.............

Bikinie-meisje 08-10-2002 09:48

Citaat:

mickael schreef:
sstt

vandaag mag het , ze is jarig (y)

Optima 08-10-2002 09:55

Citaat:

mickael schreef:
spring in de gracht

oh nee, doe maar niet, die is al zo vervuild

hee ineens wordt ik vrolijk als ik naga hoe slecht ik het had :)

marlies 08-10-2002 11:17

over 1 jaar moet je niet zeuren, want je weet toch niet hoe oud je gaat worden. Je kan 80 worden of 25 dat weet je niet, dus je kunt maar beter blij zijn dat je al 18 hebt mogen worden en er dus wel blij mee zijn.

-niels- 08-10-2002 11:20

Citaat:

Optima schreef:
ook last van?

ik wel, vreselijk dat hele gedoe romdom het verjaren van je leeftijd. Weer een seconde dichter bij de dood.

Mensen doen net alsof het een prestatie is, maar in feite heb je er niets voor hoeven doen, dan op je luie reet zitten en afwachten....

Nope...

Trouwens 't is wel een prestatie... moet je eens na gaan hoe makkelijk 't is om bijvoorbeeld dan wel niet perongeluk voor een trein terecht te komen...

Dus je hebt flink je best gedaan om 18 te worden... hopen dat je de 19 nog red....

Dutchian 08-10-2002 11:59

Gewoon doen alsof het een normale dag is, dat doe ik ook. Iedereen vergeet het en niemand die zo "extra aardig" tegen je wilt doen, geen gedoe, helemaal niks.

Lethalis 08-10-2002 12:53

"Ach, weer een jaartje ouder en die taart is niet te vreten" :o

PimpDude86 08-10-2002 13:02

Citaat:

Optima schreef:

hee ineens wordt ik vrolijk
Correcte spelling komt met de jaren? :confused:

Wes 08-10-2002 13:03

Altijd verplicht trakteren zonder dat ik zelf er iets voor terugkrijg omdat ik simpelweg niks wil. En toch is t dan oneerlijk dat je wel verplicht bent om hen te trakteren.

Aaaaaart.. 08-10-2002 13:38

Citaat:

PimpDude86 schreef:
Correcte spelling komt met de jaren? :confused:
Mierenneuker.. :rolleyes:

Quiana 08-10-2002 14:11

feli :o
Neuh, geen last van, ben altijd wel blij,
voor mijn gevoel heb ik dan toch wel een periode afgesloten..

GRRR 08-10-2002 14:11

niet zeuren, krijg je rimpels van :rolleyes:
18 is leuk mag je eindelijk es stemmen en 'legaal' wiet halen

belleblaasbel 08-10-2002 15:11

verjaardagsdepressie?????? :confused: egt nog noooit van gehoord. ik vinnut wel leuk...of ben ik nou gek.... :confused: :rolleyes:

Ilsje 08-10-2002 15:30

ik ga altijd op me verjaardag het afgelopen jaar overdenken, net als met oud&nieuw.... En daar word ik nie altijd mega vrolijk van. Maar verder vin ik het leuk om feestje te houwen, mensen te zien, cadeautjes krijgen etc.

kastdeur 08-10-2002 15:31

Citaat:

Optima schreef:
ook last van?

muhahaha... :p

the tourist 08-10-2002 15:43

Ach joh.... Nu ben je volwassen, denk daar maar aan :)

Gefeliciteerd trouwens!

martijn1985 08-10-2002 16:13

Citaat:

Optima schreef:
Weer een seconde dichter bij de dood.

Ja maar dat gebeurdt iedere seconde. Daarvoor hoef je niet speciaal je verjaardag te vieren.

Ik word een beetje moe van jou gezeur constant....en nee, ik vind je niet zielig :rolleyes:

PardonMe 08-10-2002 16:43

hmzz ik vind het ook nooit zo bijzonder, mn verjaardag..
Maar goed, wij hebben ook nooit echt verjaardagen uitbundig gevierd thuis eigenlijk.. Maar een echte prestatie vind ik het ook niet nee.. :)
Je bent gewoon weer een dagje verder.. leven gaat gewoon door.. :)

Maar goed, de cadeautjes zijn toch wel leuk, en het is ook wel gezellig als er mensen op visite komen.. :)

Optima 08-10-2002 18:52

Citaat:

martijn1985 schreef:

Ik word een beetje moe van jou gezeur constant....en nee, ik vind je niet zielig :rolleyes:

ik vind mezelf OOk niet zielig: we hebben een raakvlak

het punt is, dat ik dingen van een andere, minder voor de hand liggende/ burgerlijke manier bekijk..

dat jou dat niet aanstaat moet je zelf weten

kastdeur 08-10-2002 19:01

Citaat:

Optima schreef:
ik vind mezelf OOk niet zielig: we hebben een raakvlak

het punt is, dat ik dingen van een andere, minder voor de hand liggende/ burgerlijke manier bekijk..

dat jou dat niet aanstaat moet je zelf weten

je bent TUHHH grappig...

:p

Shock 08-10-2002 22:39

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
je bent TUHHH grappig...

:p

vind ik ook :D

Wat zeuren we nou man, een seconde dichter bij de dood ben je elke seconde, niet alleen op je verjaardag. Verder is het toch leuk om je verjaardag te vieren, een rondje te geven en het gezellig te hebben?! Nodig de mensen uit die jij erbij wilt hebben, die figuren die je standaard alleen maar op verjaardagen ziet nodig je toch lekker niet uit? Als ze zich echt in je zouden interesseren (en niet in de taart die je uitdeelt) zouden ze wel vaker langskomen, maar dat kan ik me in jouw geval nauwelijks voorstellen ;)

Gefeliciteerd nog :)

kHebTrekInWatLekkers 08-10-2002 22:42

Gefeliciteerd Jeanne. Mogen er nog vele gelukkige jaren volgen...

Screenager 08-10-2002 22:57

Ik heb het ook.... ik haat jarig zijn.. geef ook nooit een feestje ofzow :o bah bleh over half jaar alweer 20 :(

nog gefeliciteerd trouwens :p ;)

MegaManX 08-10-2002 23:21

ja ik ook..in mn vriendenkring ben ik de oudste terwijl ze mij juist jonger schatten
in april wordt ik 22..op naar de 30 zeg ik altijd maar...het liefst ben ik nog een tiener..tijd gaat veels te hard :(
ik gedraag me ook af en toe als een puber dus :p

Ilsje 09-10-2002 13:41

Citaat:

Screenager schreef:
Ik heb het ook.... ik haat jarig zijn.. geef ook nooit een feestje ofzow :o bah bleh over half jaar alweer 20 :(

nog gefeliciteerd trouwens :p ;)

Wedden dat jij een feestje gaat geven! Anders regel ik een surprise party :D:D:D

Maurice 09-10-2002 13:43

ik wordt 20 en heb het gevoel dat ik nu al in een mid-life crisis zit.

Blubje 09-10-2002 14:34

oeh ik heb een hekel aan jarig zijn! niet omdat je weer ouder wordt, maar gewoon al dat gedoe dr omheen...heb ook al 2 jaar mn verjaardga niet meer gevierd bah echt een hekel aan....

angel_girl 09-10-2002 15:17

Gewoon een beetje drank in huis halen.. dan wordt het vanzelf feest :D

Leonoor 09-10-2002 15:23

Dan doe je er toch niks aan?

Je wordt elke dag ouder, niet alleen op je verjaardag.

R 09-10-2002 16:00

hoe dichter bj de dood, hoe uitbundiger ik mijn verjaardag vier.

LisanneOUD 09-10-2002 16:09

*Zucht*... je zou haast depressief worden van dit soort topics... :rolleyes:

Gonzo 09-10-2002 16:35

Citaat:

morris schreef:
ik wordt 20 en heb het gevoel dat ik nu al in een mid-life crisis zit.
Zou ik ook doen als ik jou was. Je kunt niet eens een werkwoord in de goede vorm schrijven.

Gonzo 09-10-2002 16:37

Verjaardagen zijn afgezaagd.

Ik vier mijn verjaardag alleen met mijn vrienden. Met mijn ouders heb ik alleen die morgen een champagne-ontbijt en de rest van familie mag een kaartje sturen. C'est tout.

punkyfish 09-10-2002 18:56

Ik ben blij als ik dadelijk 16 ben (nog 2 weekjes), want mijn moeder heeft bedacht dat mijn vriend en ik pas op mijn 16e bij elkaar mogen slapen. Dus daar ben ik dan wel blij mee :)
Verder komt het geld me ook altijd wel goed van pas :o

Ik heb niet echt een probleem met verjaardagen, wel dat verplicht vrolijk doen, maar dat kan wel voor een dagje. Rond december/januari word ik daar pas écht ziek van.

Mr.Oizo 09-10-2002 21:16

Ach ja... als kind is het wel leuk maar nu... het voelt echt niet alsof het een grote dag is. Wel natuurlijk een lekker feessie bouwen met je vrienden :D want dat hoort erbij :D

Feestbeest nummer 1 09-10-2002 22:23

Tjeeeees....je lijkt wel een oud wijf! (n)

Screenager 09-10-2002 22:32

Citaat:

Ilsje schreef:
Wedden dat jij een feestje gaat geven! Anders regel ik een surprise party :D:D:D
uhuh.. als je me ook maar een beetje lief vind doe je dat niet :p
Echt vind et verschrikkelijk.. heb ik 1 keer gehad toen ik wat jonger was.. nog nooit zooooooooo ongemakkelijk gevoeld :(
Ben et liefst onzichtbaar :)

Maurice 10-10-2002 09:00

Citaat:

Gonzo schreef:
Zou ik ook doen als ik jou was. Je kunt niet eens een werkwoord in de goede vorm schrijven.
:D

het dappere meisje 10-10-2002 09:11

Citaat:

Feestbeest nummer 1 schreef:
Tjeeeees....je lijkt wel een oud wijf! (n)
:rolleyes: joehoe 18

TheMANhimselve 10-10-2002 10:00

Ik ben ok een ouwe lul geworden

Six4Eight 10-10-2002 14:39

Iedere seconde is er een dichter bij de dood, dus dat had je niet in je verhaal hoeven vermelden.

Rest de mededeling dat je jarig bent :)
Gefeliciteerd ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.