![]() |
hoevaak per week eet jj snacks?
dus kroket,frikandel,macdonalds,patatje met, etc.?
en, jaja, dit is weer een topicje van mij voor bij je verzameling |
1 x, soms 2 x... goed he :D
|
Koel man! Weer een nieuw exemplaar voor in me verzameling :rolleyes:
Verder eet ik te vaak snacks.. Bijna elke dag op school :o :o |
Dat verschilt per week. Niet zo vaak meestal, patat eet ik ongeveer 1 keer in de 2 weken (kan ook 3 keer per week zijn of 4 weken niet). Ja en die andere snacks, eet ik er meestal bij. Ik koop idv nooit alleen een kroket (heel soms alleen een kaassouffle), wel alleen patat.
|
hm, patat vinnik de laatste tijd niezo lekker meer,
kroket enzow probeer k zo min mogelijk te eten.. Ong 1x per week denk ik.. |
k eet elke maandag patat, en dan woensdag ofzo weer een broodje met iets, en vrijdag ook.
|
een keer per week patat ofzo
en heel soms naar de mac naar mijn vriendje :D meestal op zondag ofzo |
te veel (zit in de familie :))
|
Telt pizza mee? Dan namelijk 1x in de week. Anders 1x per maand ofzo, of nog minder...
|
elke middag in de kantine een frikandel/kroket/gehaktstaaf/hamburger :o :o
|
patat hou ik niet zo van. maar thuis ongeveer 1x in de 3 weken. en ergens anders ook ongeveer 1x in de 3 weken. maar ik haal zelf nooit patat, liever een broodje, kroket of weet ik wat.
maarem hiermee bedoelen jullie niet mee snoepautomaat dingen hé?? naja voor als dat wel bedoeld was, ik haal ongeveer 2x per week iets uit de automaat :o EDIT: pizza ongeveer 1x in de 3 weken. ligt eraan hoe vaak me moeder ziek of afwezig is :) |
af en toe patat. verder niks
|
meestal op vrijdag patat en een kroket oid erbij..
En 's avonds nog wat chips, maar ook niezo vaak.. |
Citaat:
yup, me 2 |
ow niet echt veel eigenlijk..
Alleen soms als ik in tijdnood zit in ver band met mijn training.. maar dat komt eigenlijk niet veel voor... OW en met verjaardagen, als de familie blijft eten, of wij daar, dan halen we meestal friet ofzo ja.. Maar eigenljk niet echt zo veel.. Heb liever een prakje :D |
Bijna nooit eigenlijk, gemiddeld 1x per 2 weken ofzo
|
hooguit 1 keer in de week...
ik ben niet zo gek op snacks.. ik eet liever een broodje gezond:) |
meestal 1 keer in de 2 weken
|
Meestal 1 keer per week, in het weekend! :)
|
eehmzz niet vaak eigenlijk..
soms 1x per week.. soms 1x per maand.. ben niet zo fan ervan.. eet liever pasta ofzo:) |
:eek: Per week?!....
|
Geregeld :D
|
2/3x per week!!!
|
Hmmz... meestal 1 keer in de week zo ongeveer...
|
Maar heel zelden. We hebben hier niet eens een mac. Die komt eind oktober.
|
Gemiddeld 2 keer per week denk ik, misschien iets minder.
|
school --> 1 minuutje lopen naar de friettent
als ik geld bij heb misschien wel 4 x per week kaassoulfle :D (maarof ik die nou thuis bak of in de friettent haal is ook niet echt veel verschil) |
1x per week op zondag, das standaard :) :D
Soms 2x per week, maar das ff langs bij de MacDrek voor het uitgaan. Komt nie vaak voor. |
Verschilt.. maar best veel.. sowieso meerdere malen per week..
|
als lunch doordeweeks komt het toch vaak neer op fastfood.. vandaag zijn we overigens heel gezond naar de chinees gegaan (y)
|
Mmm nee eigenlijk helemaal niet zo supervaak.
|
eet het heel weinig. doe mij maar wat gezonds. :)
|
Elke week 1x friet + iets erbij en in het weekend vaak nog een broodje kroket
|
te vaak (n)
|
meestal friet op mn werk ( 1x in de week )
maar ik eet wel veel te vaak sjokola enzoow... en PEPERNOTEN :eek: :D |
als pizza meeteld 1 a 2 keer per week :o
|
Als patat zonder meetelt 0,5 keer per week... :p
|
2 x per week
een vriend van me werkt in de snackbar en als ik dan langskom is het vaak moeiiljk om de verleiding te weerstaan en wij eten thuis 1 x in de week patat |
eens in de twee weken ongeveer... heel soms één keer in de week, maar bijna nooit vaker.
|
Eigenlijk nooit, thuis halen wij (bijna) nooit patat... dan laten we liever de chinees iets bezorgen :) op school wel eens... maar over het algemeen eet ik fruit als tussendoortje.. appel/banaan//druiven zoiets
|
Hmm niet zovaak. We eten het thuis wel eens als we snel moeten eten omdat iedereen naar de hockey moet etc.
|
Best vaak...eigenlijk elke dag wel minstens een Vietnamese loempia, een kroketje uit de muur, een frietje, noem maar op ...
|
eigenlijk bijna nooit. Alleen als we friet eten, en dan ben ik meestal niet thuis (weekend werken)
|
Meestal iets van 3 keer per week ofzo.
|
ongeveer één keer per week
|
Elke zaterdagavond hebben we bitterballen of loempiaatjes ofzo! Dus 1 keer per week.. Maar patat + kroket ofzo als avondeten hebben we 1 keer in de maand ofzo. We eten zelden patat.
|
verschilt gemmiddeld 4x per maand ofzo
|
uhm 1x per week friet en een kaassouffle...dat was t, ik vind t nie zo lekker, heel af en toe ga k s naar de mac, vind ik wel lekker :)
|
Nooit! :D
en ik kan héél goed liegen... |
gemiddeld 1x in de twee weken denk ik, met uitgaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |