![]() |
Ik ben kleurenblind!!!
U heeft niet alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u verminderd kleuren ziet. Wanneer uw kind verminderd kleuren ziet kan dat van belang zijn voor de beroepskeuze. Bij sommige beroepen is kleurenblindheid storend en een reden voor afkeuring. Zonodig kan tijdig een beroepsspecifieke test worden afgelegd.
|
Ergens rechtsonderaan op http://groepspraktijkdokkum.praktijk...nd/default.asp staat 'Ben ik kleurenblind?'. Doe zelf de test! :cool:
|
't forum is geel... dat je 't ff weet...
|
En dat zie ik dus heeel erg voor fel oranje aan! ;)
|
:o Ik ben niet kleuren blind :o
|
ik heb alle getallen goed gezien :cool:
oyeah |
U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden.
|
1 op de 11 mannen heeft enige vorm van kleurenblindheid, veel weten niet dat ze het zijn, blablablabla, komt best veel voor dus
|
Citaat:
|
U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden. :)
|
U heeft geen enkel getal goed gezien
Wij geven u het advies contact op de nemen met de dokter, en vragen ons af hoe u het niet eerder heeft opgemerkt |
U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden.
|
|
U heeft niet alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u verminderd kleuren ziet. Wanneer uw kind verminderd kleuren ziet kan dat van belang zijn voor de beroepskeuze. Bij sommige beroepen is kleurenblindheid storend en een reden voor afkeuring. Zonodig kan tijdig een beroepsspecifieke test worden afgelegd. :confused:
klopt niet hoor, kan heel goed kleurtjes zien :o :P |
U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden
|
Jeeee! |
U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden
en ik beval op 20 juni 2003 :D *sorry kon t nie laten om die test te doen whaha* (voor de domme mensen ik ben niet zwanger hoor:P) en als ik een jongetje was geweest was ik 1.72 meter geworden, nu maar 1.59m omdat ik een meisje ben :confused: das ook nie eerlijk! |
ik word 1.82 en een half, ben niet kleurenblind, heb een gewichtsmass van 19,35 en ga op 11 september 1987 bevallen
|
Ik had alles goed nu ff de andere testjes doen
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
owkee, ik zou 1.85 worden :eek: ik ben maar 1.72 :(
|
Citaat:
|
alle getallen goed
ik zou 1.82 m worden, maar dat ga ik niet halen. 1.76 m zou een mooie lengte zijn. Geen idee hoe groot ik nu ben.. (1.73 m??) en mijn gewicht is ook nog goed, ondanks dat ik aangekomen ben :) |
Citaat:
btw.: U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden. [trouwens, die site is ineens overspoeld met gebruikers... :D] |
met het zien had ik geen problemen,
maar ik hoorde ze zo onduidelijk :confused: |
Ik niet. Ben ook blij dat ik geen 183.5 cm ben geworden..
|
;) |
Citaat:
|
U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden. (y)
|
kheb alle kleure goe gezien :) whieeejjj
nu ff de test : is m'n gewicht goed :D |
whieeejjj kweeg goed, en kga maar 1m64.5 worden :( da betekend dus da'k nie meer groei !
|
Mwah.
Ik doe een zeevaart-opleiding. Moest dus ook keuringen doen. Kleuren=ok. :) |
ik niet. :)
|
ik ook niet!!
|
Citaat:
2) In schril contrast tot mij... 3) Ja man! Dit forum komt Dokkum nog eens ten goede ;) |
Ik ben ook kleurenblind wel grappig iedereen vraagt altijd wat voor kleur is dit :)
|
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben niet kleurenblind....
|
ben ook kleurenblind maar nog nooit last van gehad eigenlijk
|
*is niet kleurenblind*
|
U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden. , alleen de 5de was best last had echt zoiets van waaatt maar toen ging ik nog een keer kijken en toen zag ik het wel opeens
|
Citaat:
|
oh ok :o |
te verwachten lengte dochter: 184 cm.
toch een centimeter of 4 ernaast:p |
jah ik weet al 4 jaar ofzow dak kleurenblind ben en dan krijg je altijd flauwe dingen van * welk kleur heeft ut forum* jah indd geel
gewoon van die makkelijke kleuren... mja ik vind ut opzich wel grappig om ut te zijn keb dr geen alst van :) en uit deze test komt oowk dak ut ben.. |
Beter dan dat je helemaal blind bent.
|
Citaat:
|
ik ben héél erg kleurenblind
van alle kleuren die er zien zie ik minder dan 10%. ik weet niet eens hoe bijvoorbeeld infrarood of röntgenstraling eruit ziet :( - daarom koop ik oculaire implantaten zodra die er zijn :cool: |
U heeft niet alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u verminderd kleuren ziet. Wanneer uw kind verminderd kleuren ziet kan dat van belang zijn voor de beroepskeuze. Bij sommige beroepen is kleurenblindheid storend en een reden voor afkeuring. Zonodig kan tijdig een beroepsspecifieke test worden afgelegd.
---------------------------------------------- Heb k toch nog aardig goed gegokt hehe (y) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |