![]() |
Hoe voel jij je nu??
Ik voel me vrij goed.. alleen beetje misselijk.. iets te veel gegeten geloof ik.. :confused:
|
ik ben verkouden.. en me haar wil niet zitten.. :mad:
|
Vrij goed eigenlijk....en waarom? geen idee...gewoon t gaat wel lekker :)
|
voel me happy vandaag :)
|
Vrolijk-->19 dagen vrij van school:)
verward, moe, blij |
héél vrolijk :)
geweldige muziek aanstaan :) |
bijna-ziek-aan-het-worden-rig
|
Citaat:
|
verkouden, af en toe beetje oorpijn, beetje moe, hopelijk geen beginnend griepje :(
|
ik voel me goed :D
|
Eigenlijk wel goed.
|
Ik heb geen flauw idee...Aan de ene kant klote. Heb nog ontzettend veel te doen en de aankomende toetsweek drukt op me. Wil absoluut geen onvoldoende halen en zeker niet voor bepaalde vakken. Verder nogal wat problemen met zogenaamde vrienden. Dag opzich begon klote, was klote, maar nu gaat het wel ok. :confused: Mn broer is weer thuis, heb vriendin op bezoek gehad enzow, was allemaal wel gaaf. Maar jah..vanavond wordt ws weer wat minder. Hmmz, wazig :confused:
|
ja ik voel me wel goed eigenlijk.. :)
Alleen een beetje koud hier, maar verder alles prima.. (ik zit geloof ik op de enige plek in het huis die NIET verwarmt wordt.. :mad: ) |
niet echt okay,
heb vandaag ongeluk gehad met fiets, voorwiel flink in de prak, zelf gelukkig nix |
neit echt geweldig...mn knie heeft de moed weer eens opgegeven en mn rug wil ook al niet meer meewerken....veel pijn dus :(
maar ik ben wel weer heel vrolijk :confused: |
Wel goed.. Alleen onwijs verkouden en een beetje keelpijn.. Das een nadeel..
|
supersz!!!!!en onwijs melig :D
|
verliefd, en vry ambetand, heb net ruzie gehad met m'n ouders
|
euhhmm misselijk..heel misselijk :( en zenuw8ig :(:(
|
beroerd... half ziek ofzo
|
Moe... lam... spierpijn in m'n benen en vooral rug... koud...
|
Koud, doods en kut.
Ripper |
ik heb een positieve bui op het moment (voor de verandering :) )
|
verliefd...wanhopig...koud...verward...verlangend naar morgen...btje moe...eenzaam...dorstig...maar toch ook wel weer een btje happy :)
|
Erg moe maar verder prima (y) Leuke avond gehad :)
|
Koud, koud, koud!
De deur naar buiten staat open en ik ben te lui om op te staan en hem dicht te doen :o |
btje sjag
heb keelpijn shit dag met 1 normale les, had net zo goed thuis kunnen blijven vriend die dacht dat ik kwaad op 'm wsa, had een kattig smsje gestuurd, maar hij zeurde vond ik, nouaj 'kwas niet eens zo heel kwaad maar dat dacht hij,maar da's ook al weer goed. gewoon niet een dag waar je een goed humeur van krijgt. |
Best wel op m'n gemak, maar met een geschiedenis toets op komst best wel kut. Maar ook wel weer goed, want na die toets => VAKANTIE!!! :d
|
Vrij goed, wel vrolijk, maar ergens diep weg voel ik een verdrietig iets, maar weet zo gauw niet wat het is en waarom ik het voel. Kom ik nog wel achter.
|
Herstellende. Was een weekje ziek, maar nu schijnt het weer beter te gaan. Ach ja. Ik heb wel last van enige innerlijke inconsistentie en daaruit vloeiende frustratie en eenzaamheid, maar dat zal wel van tijdelijke aard zijn :)
|
Moe en veel spierpijn. Ik moet zo maar naar bed.
|
geil :D
|
ik moet pissen
|
zo van " ïk moet slapen maar ik ben wakker" - gevoel
|
ja idem
|
brakjes
|
Zie bovenstaande vier. :o
|
moe
|
best wel super :)
|
Nog half slapend
|
nog steeds moe
|
heb het koud en ben moe en beroerd
|
beroerd :/
zit hier met Windhoos vergrootglas te forummen, die oogarts heeft iets teveel zooi in m'n ogen gespoten, kzie niks meer :( |
Ik heb het koud... :(
|
WAARDELOOS
mh |
misselijk, koud, moe, pissig, blaaah :S
|
uhm redelijk happy, ga vnaaf naar DENT (=cafe voor alle duidelijkheid) en morgenaaf gzellieg naar dansavond voor broekies (is ik... :p )
|
koud :(
|
Moe, vrolijk :)
|
Ik heb zware koppijn, ben verkouden, heb luduvudu... Mjah, kan beter! :( :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |