![]() |
Wat is voor jou een rede om een keer vroeger op te staan
dan je normaal van plan was?
Wat is voor jou een rede om een keer vroeger op te staan dan je normaal van plan was? en wat absoluut niet :confused: Voor mij: -Een leuke dag die voor de deur staat -Of een zeer moeilijk proefwerk/examen -Honger -De wéécéé :o Absoluut niet: -Lawaai -zonlicht op mn smoel (vind ik eigenlijk gewoon fijn:p) -Telefoon |
Een tentamen :confused:
|
snellere download :D
|
proefwerk
|
Het feit dat ik soms al om 4 uur 's ochtends wakker ben en niet meer kan slapen. Dat is hondsirritant.
|
Bomben.
|
* Een leuke dag
* Een vrijpartij met mn vriend :o * Een paling :D |
-Als we op vakantie gaan
-Als ik nog huiswerk moet leren/maken -Downloaden -Lekkerste brood :D |
Een bezoekje aan het toilet.
Voor de rest word ik meestal mijjn nest uitgebeld door vrienden. |
-werken :D
|
Seks
|
-Voor een toets
-Zoals vanmorgen: mijn kassanr van mijn werk was geblokkeerd, dus moest ik een nieuwe aanvragen (terwijl ik het 1e uur vrij had :( ) -Wc Tja, niet meer eigenlijk.... |
als ik naar de wc moet.. dat is voor mij wel een goede reden eigenlijk.. :)
ennuh tja school.. :D haha nou ja, niet zo zeer een goede reden, maar kwil toch slagen en ik heb geen zin om de volgende dag een kwartier eerder mn bed uit te komen.. Uhemz honger is ook wel een reden een afspraak met mn vriend, of met iemand anders... tjaa.... |
huiswerk, wc
|
Citaat:
|
~ Als ik nog iets dringends moet doen.
~ Als ik vroegtijdig word wakkergemaakt ;) ~ wc enzow.. |
hmm... nou, ik word eigenlijk altijd wel vroeg wakker. En een reden om dan ook op te staan is eigenlijk alleen als ik niet meer lekker lig. :)
|
euhm
ik wil de wekker niet horen:p |
~ wc
~ heel soms huiswerk ~ honger dat wasssut :) |
~ een telefoontje/brief van Marco!
~ een meeting met bepaalde forummers! |
- als stefan bij mij in huis slaapt zodat ik lekker bij hem in bed kan gaan liggen
- als ik wedstrijd heb en dat was het |
werken om 8 uur :rolleyes: das dus opstaan om ff denken 6:30 :eek: want moet om 7:55 op mijn werk zijn ik zielig zijn
|
Citaat:
Maar ehm waar ik (graag) vroeg voor opsta: - mijn vrienden - als ik honger heb - als ik naar de wc moet - gewoon een dagje iets leuks doen - chocola :) |
-pijn
-vroeg les waar ik ni onderuitkan -excursie :D (traditioneel: 8uur aan parking Bodart :) ) -vriend die naast me ligt :) -dagje spijbelen om naar zee te gaan met vrienden -ontbijt brengen aan methuselah :o :) (volgende week een keer? woensdag?) -gewoon, wakker van de zon & vogeltjes ... |
niet op je gemak liggen slapen omdat je om half 7 op moet, en om 7 uur moet ontbijten..
daardoor om het uur wakker word.. :mad: dus dan gaat de wekker maar op half 6.. om niet te laat te komen... niet dat dat het bovenstaande voorkomt, maar goed.. |
Niks. Niks heeft voor mij een geldige reden om mij uit mijn warme bedje te halen. Behalve wanneer Moeder Natuur roept natuurlijk, als ik mijn behoefte niet doe dan kom ik al helemaal niet meer in slaap. ;)
Ripper |
Omdat ik dat nou eenmaal gepland heb :D (y)
|
Drukte op t werk, begin nu al aantal weken uur eerder en werk een uur langer door.
|
zin om te ochtendgymnastieken
|
mijn haar of make up
belangrijke gebeurtenis om nog even na te denken te dansen smorgens als ik niet zo vrolijk ben...vrolijkt mijn dag soms wat op... |
als ik moet voetballen,of vroeger naar school moet.
|
1 reden maar...
me vriendin voor de rest is me slaap heilig... (y) |
Citaat:
|
lekker over de dijk joggen als er nog niemand wakker is :)
|
Citaat:
ik ben wel eens om half 7 begonnen en dat is pas een ramp moet je om e3en uur of 5 uur a half 6 je bedje al uit en je bent nog zo moe. :( want had de dag ervoor gewerkt tot 22:00 uur. was bekaf. en wat te verwachten was gebeurde ik liet prompt een colli olijfolie uit me handen vallen |
Meetings :o
Leuk bezoek Festivals waar ik heen wil :p Kaartjes kopen van optredens Zulks ongerief ;) |
Ehm, wanneer ik naar 'm'n' (chat)vriendin ga. ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |