![]() |
Wat is jouw haarkleur?
en welke kleur zou je het eventueel willen hebben?
ikke ben blond :o en ik wil et rood (y) |
Van mezelf heb ik zwart/heel erg donkerbruin haar :)
Nu heb ik het met ehm paarse lokjes geverfd. Ik wil het grijzig met paars; heb ik al eerder gehad, maar na 1 x wassen was het niet meer zo mooi :o |
Ik nu; groen/geel, blauw, paars en bruin.
Maar van me eigen heb ik lichtbruin haar hoor :) |
Beetje donkerrood/bruinachtig (eigen kleur)
|
Mijn natuurlijke haarkleur is donkerblond, maar ik heb ze een weekje of twee geleden lichtblond laten verven. :)
Ripper |
--> lifestyle
|
Bruin!
Ennem.. kvin dit ewl goed :) VOrig jaar had ik een paar donkerblonde plukjes erdoorheen.. Niemand zag het en iedereen dacht dat het bij mijn haarkleur hoorde :) |
Bruin
|
nu nog bruin....
t was ooit paars... haha |
blond he...
(dat hadden jullie toch al wel gemerkt ?) |
bruin.
maar zit nog een beetje rode glans in.. |
bruin, en kheb al rood, paars, zwart-blauw en roos gehad, dus kzou nie wete welke kleur ik nu wil !
|
bruin
|
donkerblond, ik zou ze het liefst donker willen hebben, maar ik denk gewoon dat het me niet staat. (vandaar dat ik ze ook niet donker verf)
|
het is nu rood (geverfd), maar ik heb zelf middenbruin haar. Verder heb ik al alle ´normale` haarkleuren gehad. Toen ik 1 was ofzo had ik zwart haar. Toen viel het uit en kreeg ik blond (bijna wit haar). Toen ging het in de loop der jaren van heel lichtblond naar middenblond naar donkerblond naar lichtbruin naar middenbruin en het wordt nog steeds donkerder. En ik zou nog wel paars willen hebben, heb ik ook al een paar keer geprobeerd maar meer dan paars/bruin/rood-achtig werd het niet :( .
|
zwart...en dat vind ik wel goed zo.
|
Ik ben bruin! En wil rood/bruin!
|
Bruin
|
donkerblond
|
lichtblond en ik wil dr nog lichtere streepjes in
|
donkerbruin, als er vet in zit lijkt het zwart :)
wat ik ermee wil? paars :p *hint* :p |
Donkerblond :)
Maar nu is het zeg maar half blond en half donkerbruin ( uitgroei :() |
Citaat:
Mijn haarkleur is donkerblond, maar dat vind ik bij mij helemaal niet mooi.. Het mooist vind ik rood :) Alleen dat is er nu half uit waardoor het koper/bruin is nu. Als ik binnenkort weer naar de kapper ga wordt het wat feller rood dan ik eerst altijd had, met zwarte punten :) |
blond :o
|
Donkerblond en ik ga het zo houden.
|
zwart/rood/bruin (hele fage kleur :p.. twas zwart.. maar zwarte henna vervaagt iets ofsow :S).. met blonde uitgroei :o en blonde plukjes tussendoor..
|
Ik ben een rasechte arier, blond dus! :)
|
Blond oorspronkelijk... nu een beetje donkerblond/bruin zeg maar
|
DoNkEr BLoNd :D
|
Kastanjebruin is me orginele kleur. Heb t al wel es blond gehad, was wel mooi vond ik zelf.
|
Ik heb rood, koperrood achtig... En dat vind ik ook een mooie kleur, ik ben tevreden met mijn haar :)
|
Heb donkerbruin haar. Vind het wel best zo eigenlijk :)
|
Bruin.
Bruin. |
Bruin of donkerblond, geen id wat t verschil ertussen is. En ik heb wel ns discussies over mn haarkleur gehad. (over veel kleuren trouwens, net zoals over de kleur van n auto :rolleyes: )
Eigenlijkheb ik gewoon donker haar. |
blond
en ik zou wel zwart haar willen, das mooi met grijze ogen vind ik :) past alleen niet bij mijn huid dus verf ik het niet |
Paars--> maar t gaat ooit nog een keer blauw weer in de herfstvakantie
|
blond...
en mijn ogen zijn groen:) |
Ik vind dit echt een nutteloos topic, meer iets voor onzin. Als je wil weten wat voor haarkleur mensen hebben kun je in t fototopic kijken. Of op onzin natuurlijk een topic plaatsen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |