![]() |
Je liefste wens op dit moment..
Voor mij is dat zon en warmte... ik heb et al de hele week koud. Brrr, ik wil zomer! ZO! :p
|
vakantie
|
dat we een week verder zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Argh nee, hoe kun je dat nou zeggen, dan is de vakantie al weer bijna voorbij!! :mad::p |
Dat iemand me nu op komt halen om leuke dingen te doen :) Maar dan we die ene persoon..
Of lekker op vkaantie naar een warm land, beetje bruin worden, kan ook geen kwaad :) |
Liefde :o
|
Een tripje naar Spanje!
|
Dat ik even nergens meer over hoef te piekeren en gewoon ff rust kan hebben.
En dat het vakantie is natuurlijk (y) (nog 1 week!) |
Beetje te eten, maar heb nog geen zin om me er zelf toe te dwingen om me wat eten klaar te maken.
|
rust, liefde, warmte, mensen van wie ik hou.
|
Citaat:
|
Een mooie, lange , warme winterjas...
maar wereldvrede is ook leuk hoor :rolleyes: |
Dat iedereen gelukkig ed is.
|
Citaat:
nee mijn vakantie begint dan... |
dat ik deze dag opnieuw zou mogen doen
|
Slagen voor mijn autotheoriedingesexamen :/
|
dat het weer goedkomt tussen mij en mn ex maar dat gebeurt toch niet :( dusss dan wens ik bij deze dat ik er niet meer continu aan hoef te denken (n)
|
nu?! euh *denkt* verhuizen naar een plaats waar rust heerst en niets meer van de buiten wereld aant rekken alle contacten verbreken niemand ooit meer hoeven te zien
dat is voor mij pure rust en ook nu mn wens ^_^ |
Citaat:
|
Dat ik bij Jeremy op de camping zat en dat ik samen met hem kon werken (Animatie)
|
- genoeg geld hebben om mee te gaan naar nieuw zeeland met mijn vriend
|
een enkel reisje naar Australië ofzo... (y)
|
Dat, dat ene meisje me weer leuk vind :(
|
euhh nouja, op dit moment eignelijk niets... :) ben allang blij dat het lekker vakantie is en ik lekker ff een weekje niet hoef te denken aan tentamens, huiswerk en dergelijke. (y)
|
dat ik twee wensen mag doen :D
al mn huiswerk is op wonderbaarlijke wijze af en een knuffel van mn vriend |
Dat iemand voor mij de reis naar Rome met school betaalt en dat iedereen gelukkig is :)
|
hmm... dat m'n leven weer een beetje op orde komt. Alles is zo anders ineens... :S
|
ik wil die lievuge jongen zien :o
*hoopt stiekum wel dat ie nog een keertje op ziekenbezoek komt :o* |
Citaat:
|
Dat ik de mensen kan helpen van wie ik hou... En dat ik mezelf er weer n btje bovenop krijg... :(
|
dat een ex nu eens ophoud met me te kwetse :( :o
|
Dat Marco me belt en zegt dat ie van me houdt en me mist. En dat ie me nooit meer kwijt wil en vanaf nu wat meer tijd voor me vrij maakt en wat meer moeite doet.
Het moet gewoon weer goed komen tussen mijn vriend en mij! Mjah.. :( :o |
Dat ut weer zomer wordt en dat er binnenkort wat €'s op mn rekening worden gestort
|
En dat mn vriendin zometeen naast me ligt in me bed :)
|
Een van m'n favoriete bands zien?!
|
2 zachte armen om me heen, die mij voor altijd beschermen zouden..
|
Citaat:
*slaat d'r armen om Talon heen* Zow weer een goede daad gedaan voor vandaag.. ;) |
Dat het weer warmer wordt buiten ;)
|
M'n vriend hier, ik zie 'm pas weer half december... :(
|
Dat ik alles wat ik moet weten voor mn tentamens, al weet.
|
Citaat:
http://talon.ath.cx/ubb/smilies/blushie.gif |
Wensen zijn niet lief. Ze zijn hondsirritant, omdat ze een verlangen naar iets doen opwekken en daarmee je gemoedsrust verstoren.
|
Citaat:
|
dat ik eindelijk dat bereik wat ik wil bereiken
|
Een liefde die lukt.
"And....worldpeace." :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik een 4 voor mijn scheikundeschrift-beoordeling kreeg ipv. een 1 (Ik sta nu een 4.8 gemiddeld voor scheikunde door nog een paar schriftcontroles :mad:, ik moet een 8 hebben voor het pw dat ik heb gemaakt om een 6,5 te staan :mad: ) omdat ik 1 hoofdstuk er niet in had staan, en dat ik het schrift niet opnieuw (helemaal compleet nu) in hoefde te leveren na de vakantie :( (Kost uren verdomme! :mad: )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |