![]() |
tien euro munt ?!?!?!?
Vandaag kwam er een klant mee te etalen...nooit geweten dat die dingen bestaan....Gemaakt voor huwelijk van willem alexander en maxima...wat ik me nou wel afvraag is, zijn die munten ook geldig in buitenland? En hebben ze in het buitenland ook dat soort munten?
|
Zijn alleen geldig in Nederland.
|
Bewaren voor je achter-achterkleinkinderen, tegen die tijd is t vast wel meer dan 10 euro waard :)
|
nog nooit van gehoord zelfs! :p
|
Citaat:
|
Ja ik wist wel dat die bestonden.. Heb er ook eens eentje in mijn handen gehad :)
Niet geldig in het buitenland, buitenland maakt ook weleens van dit soort munten (bij bijzondere gebeurtenissen), dus inderdaad proberen te bewaren :) |
Citaat:
|
Om het eerlijk te zeggen had iker nog nooit van gehoord..
|
Citaat:
|
ik heb 6 van die 10 euro munten
|
Ik heb der ook 1!!! Zo'n groot ding; ongeveer twee rijksdaalders, en met v/d rondjes erop :) Of heb ik het nu over een heel ander ding?? :confused:
|
ze zijn alleen maar geldig in Nederland...
kzou dr best wel een wille hebben... |
Citaat:
|
Wel van gehoord, maar heb ze niet
Jammergenoeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
wist niet dat die bestonden joh...als ik er 1 zou hebben zou ik wel proberen om m te bewaren en later voor veeel meer geld te verkopen haha :D
|
Waar zijn we nou helemaal mee bezig....
Eerst een algemene munteenheid om de EU meer een geheel te maken, en nu gaan we ons weer onderscheiden door munten te slaan die je alleen in Nederland kunt gebruiken... :rolleyes: |
Citaat:
|
Hmz denk het toch niet dat ze in het buitenland geldig zijn als ze speciaal voor het huwelijk van Willem en Maxiemke gemaakt zijn he :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en de 5 euro munt dan?:(
|
Ik wist ook niet dat die munt bestond! :eek: :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |