![]() |
weet je al waarnaartoe je op vakantie gaat?
Hej, weet je al waar je de komende zomervakantie naartoe gaat?
ik ga naar Argeles-du-mer in Frankrijk op Camping La Sirene. Jah, lekker vroeg besproken! hahaha :p :D Maja! En jullie? En is er iemand daar geweest? Was het leuk? Nou ja, ik hoor het wel! *knuffzzz* *waarschijnlijk hoort dit hier niet thuis, maar k wist niet waar ik hem moest plaatsen! anders verplaatsje 'm maar, ut is ook best een 'domme' topic, maja* |
Ik ben in Argeles geweest van de zomer, was wel leuk.. geen idee waar ik volgens jaar heen wil.
(tis sur mer btw) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst waarschijnlijk Praag daarna door naar mn geboortelandje Kroatie ...*whieiei*
|
Citaat:
|
Ik ga dit jaar naar Antibes/Juan les Pins
Ben er nog nooit geweest... Is iemand er ooit geweest an kan me vertellen hoe het daar is?? Thnx |
Óf met weer met ouders mee, en dan gaan we naar Spanje (ergens iets boven Barcelona).
Óf met vrienden mee, en dan gaan we ergens in Frankrijk vertoeven. Optie 2 heeft mijn voorkeur, maar dat stond voor het afgelopen jaar ook op de planning en toen kwam er ook niks van terecht... |
Citaat:
|
Gezellig! Juan les Pins is wel echt zo'n elitair dorpje... Waar je overal moet betalen als je op het strand wilt liggen en minstens 3 euro voor een colaatje betaalt op een terras. Maar wel mooi. In Antibes kun je best leuk uitgaan, wel heel duur. Veel plezier alvast!
|
geen idee.. we zijn nu bezig met de verbouwing, ik denk dat we thuisblijven komende zomer.. maar ik ga wel een week of anderhalf naar zeeland met vrienden, we gaan ook een paar dagen naar parijs :)
|
in elk geval sneekweek, rest weet ik nu echt nog niet
|
Citaat:
|
jaaah dat hebben we allang besproken, nog niet helemaal in details maar goed
tis trouwens een beetje genept van hylke en esther :):) we gaan waarschijnlijk een dag of 4 naar praag en daarna naar Sziget, in Hongarije geloof ik :) dat is een festival van 7 dagen met van alles... Ik denk dat we dan in totaal 10 dagen an Hongarije maken en dan nog een ander landje voor een paar daagjes :) |
ik ga naar zuid-frankrijk of in spanje:) in een vakantiehuisje, met zwembad enssow:) :cool:
|
Komende zomervakantie weet ik nog niet, maar de herfstvakantje (volgende week) zit ik in Rome :)
|
Citaat:
Ben ik weer alleen thuis :cool: (y) |
nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben een huisje in Frankrijk, maar vanwege een ietwat onfortuinlijke thuissituatie zit dat er dit jaar waarschijnlijk niet in.
Misschien met wat vrienden naar Zeeland, dan staan we daar met de boot. Of eventueel sneekweek, als dat uitkomt. |
Ik wil sowieso een week gaan zeilen met m'n vriendin en misschien ga ik nog samen met m'n zus op vakantie, nog nix besproken, ligt ook een btje aan de dikte van de portemonnee... :D
Kuzzje IK ;) |
Ik heb nog nix vastgelegd, maar ik heb wel een paar ideeën..
-Terug naar Rome -Een 'culturele' reis naar Egypte ofzo, of een ander soortgelijk land -interrailen, en zo een hoop landen opzoeken -werkvakantie En ik heb nog wel een paar ideetjes, maar dan komt mn bankrekening waarschijnlijk diep in de min te staan :( |
Ik ga misschien met een goede vriendin van me naar Bosnie, haar geboorteland. Maar dat is allemaal nogal vaag. Ik zou ook graag een keer naar Italie gaan.
|
Waarschijnlijk wel een weekje weg met vrienden naar Frankrijk of zo, waarschijnlijk wel naar de Sneekweek, en uiteraard met mijn ouders mee - geen idee waarheen. En natuurlijk zal de grote verhuizing ook wat tijd en moeite kosten.
|
Naar Alaska! Heb ik heel veel zin in! We hebben nog niet geboekt (de gids van de organisatie waarmee we, ik en mijn moeder, gaan komt pas in januari uit), maar het is eigenlijk wel zeker.
|
ik ga niet op vakantie, mag dat ook? :p
|
Rome, samen met een vriendin, daar spaar ik nu voor :p
En Texas, samen met een andere vriendin, op bezoek bij een online vriendin! *juich* |
9 maanden naar america misschien of niet dan 3 ;p
|
Ik ga zeker met vrienden op vakantie, bestemming?!?!?!?!
|
Ik ga samen met mijn vriend naar mijn tante in Canada voor een maand. :)
|
Naar Malta of Cyprus met m'n vriend :)
|
Ons gezin gaat eigenlijk nooit op vakantie, maar ik ga zeker weer een aantal festivals af volgend jaar en ik vind dat dat ook wel minivakantietjes zijn. In ieder geval ga ik naar Paaspop (Schijndel) en Lowlands (y).
|
wij ook frankrijk
camping La pomier ofzo |
hmmm, nog geen idee eigenluk.
(in de kerst ga ik skien :o :) ) |
Snowboarden met vrienden tijdens de krokus-vakantie, naar Spanje in de zomer en Sneekweek :)...
|
jahaa!
ik ga naar indonesië! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien amerika
|
Citaat:
:D |
Hopelijk naar Tjechië en zowieso naar Parijs een paar dagen, 2 weken naar London, paar weken Frankrijk en met mijn beste vriend 3 weken naar Polen of Rusland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan nu niet gaan snowboarden in de voorjaarsvakantie.. maar daarom kunnen we weer wel naar Indonesië (maar dat is nog niet helemaal zeker :( ... al denk ik graag van wel :D) |
hmzz waarschijnlijk heb ik zoals afgelopen jaar geen geld en ga ik nie op vakantie, maar alle festivals af enzow...had wel een leuke zomer dit jaar dus ik vind het wel best :)
|
Misschien met ouders en zusje naar florida en NY voor 3 weken, en anders interrailen als ik een reisjgenootje kan vinden, misschien terschelling of een andere foute jongeren iets :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |