![]() |
Hoe zou jouw contactadvertentie eruit zien?
Niet dat jij dat nodig hebt;) of dat je m misschien echt zou plaatsen ... maar hoe zou jouw contactadvertentie eruit zien? Het is de bedoeling dat je jezelf en de persoon die je zoekt, beschrijft op een korte, originele manier.
Dit kan een geliefde/ vriendje/ vriendinnetje/ opa/ sexbuddy/ fiets... alles zijn! Ben benieuwd! Mijne: "stout meisje zoekt partner in crime die haar begrijpt, om mee te praten, lachen en heel erg verliefd te zijn." oid :o |
Anne (V, 18) is op zoek naar een gezellige kamer om haar vrije tijd mee te delen.
:D |
Kim (15 jaartjes, vrouwelijk ;)) zoekt een onzichtbaar,
draagbaar, licht, dat kan toveren vriendje om overaaal mee naar toe te nemen :P Ach ja... :D |
jongen 18 jaar zoekt iets aparts
|
Mieke zoekt iemand die zijn grote trampoline af wil staan of iemand die er mij 1tje cadeau wil doen... men die wil ik echt hebben! :p
|
Man zoekt leuke boerendochter met traktor. Gaarne foto van traktor sturen.
|
Citaat:
|
In een vaag verleden heb ik deze gemaakt:.....
http://members.rott.chello.nl/meijsb...olicitatie.gif Echt succes had ik niet met deze personeelswerving... |
Emy zoekt Legolas
Zoiets? :p ;) |
M zkt V.
|
Gezocht iemand die ook van Calvin & Hobbes strips houd :)
|
Vind die contact advertensie best liev :o mja ben geen 16 en kom oowk nie uit omgeving dordrecht ;)
|
suus zoekt 2persoons bed om langdurige tijd met vriend door te brengen
|
Gezocht: natte dot/zure sloot om met puf vol te kunnen blaffen.
Ringmastaaaaaaaaaah |
Citaat:
|
Gezocht: knappe witte korthaar lapjeskat met lange snorharen en zachte pootjes om 's nachts miauw-serenades te geven totdat de buurman een bloempot uit het raam gooit <= foutje... is de contact adv. van m'n kat :D
|
vrouw zoekt leuk persoon. (m/v)
|
man (19)
zoekt onbeschrijfelijke vrouw |
" studente zoekt idioot die haar wil financieren en er niets voor terug verwacht"
|
"Lieve, eerlijke jongen (19) zoekt leuke, lieve spontane meid (16-21 jaar) MET LANG HAAR!!!" :D:D:D
|
V-zesser zoekt smurf om tas te dragen. Kost en inwoning niet voorbehouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Contact
|
hm als ik er ooit een zou plaatsen zou het iets stomzinnigs worden als dit..
gezocht, vrouw voor goed gesprek of meer :rolleyes:... graag met hobbies, liefst zelfde als die van mij.. leeftijd niet te oud.. uiterlijk niet van belang zolang je maar knap bent :D |
Citaat:
alsof ze met dr mond vol kan praten....... ;) :D |
meisje (6vwo) zoekt plaatsvervanger voor tentamenmaakwerk
|
jongen (18) vindt dat mensen die contactadvertenties zetten of wanhopig dan wel contact gestoord zijn.
|
Citaat:
|
Man (18) zoekt rondzwevende geest om in geval van irritatie familieleden te kunnen verjagen...
Bijzonderheden: Zolder betreden niet toegestaan evenals storing veroorzaken op de in huis aanwezig zijnde tv's. |
18-jarig vrouwelijk creatuur zoekt mannelijke levensvorm van minstens 18 lentes.
Trefwoorden: - Paul de Leeuw/Theo&Thea - moonen - douchefoto's/wc-foto's - scheten - aardbeifluff en vanillefluff - sex - Brainshake Houdbaarheids datum: 1 april 2002 |
Ik sykje in leaf famke om 'n na by de 16 lentes ald... :D
|
M.18.vwo.gltc.geskt.krt.hr.l.180.p.nrml.gl.als btr.zkt.ovrkmst.v.
|
meisje zoekt man om vieze dingen mee te doen
:rolleyes: |
jongen zoekt zieke oude non om in de bek te schijten
|
stinkdier op zkn un slet zndr reukorgaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ruimdenkende meid (17) met lekkere vriend zoekt andere ruimdenkende meid voor gezellige avondjes. :D
|
feestbeest jongen uit NH zoekt knappe slimme vrolijke meid met rijke pa. :cool:
|
Citaat:
dan mag jij míjn tentamens maken :D |
wij, 16/17, v/m, hoj:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gezocht, meisje die als favo serie GTST heeft, leeftijd niet te oud maar wel rijp :D
|
Meisje (16) zoekt lieve teddybeer.
:) |
meisje (15) zkt. idioot die samen met mij belletjes wil blazen op t schoolplein (bellenblaas niet inbegrepen)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |