![]() |
we doen het anders: Je mag 10 forummers op een onbewoon eiland achterlaten
wie zou jij daar dan achterlaten?
|
maar 10?!?!?
..daar doe ik het niet voor... |
elke forummer met van die brave ideetjes, en van die correcte meningen...
kies er maar 10, tis mij om het even welke er gaan :) |
:D niemand denk 'k.. sommige irritante mensen maken het weer leuk :o
|
Sttf
Dj Flem Darkshooter Golvend Badeendje Joanie666 Doc:p ******** Monica Wasp Fleet Admiral:p |
Citaat:
hmm dus dan gaan wij weer weg, en FA blijft? :D |
Hehh, deze is moeilijker...
Hmz. Ki Fighter, PE, .... Ik kom hier nog op terug. |
Citaat:
|
alle fb's - een paar, zaagmanz en smilie-me
|
Citaat:
|
jij doet echt vmbo he
|
Citaat:
|
Wat is er mis met Wasp dan, Zaagmanz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal vrouwen + FA
|
wat heeft iedereen toch tegen FA?
|
Citaat:
|
hmmm ik herken mijn topic...;)
|
10 maar :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik denk FA... ik kan verder geen mensjes bedenken...
|
Citaat:
|
|
- Tofke H
- Mitros - McCaine - Simon - Koen - Unexplained - Dystopia - Boogie - Jdiezrequio - Leonoor |
Zal beetje toelichting proberen te geven.
Secreet Zaagmans >> echt zo'n pes ventje die denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft, vieze spam hoer. italieboy >> ik voel gewoon haat voor die kerel fleet admiral >> vind ik een super nurt. miro >> vind het echt een dom kind. ******** >> errger me aan zijn hoofd jesus chirst ofzo >> word schijtziek van zijn foto's, komt gewoon aandacht te kort. optima (of doe jij nou niet altijd rologen ?) >> arrogant. Nah, verder geen zin meer. Dit zijn uiteraard bijna allemaal vooroordelen, dus fleet admiral, ga niet lopen zeiken op feedback forum. ik ken geen van jullie, en als ik dat mischien wel deed, zou mijn meining heel anders zijn, maar dit is de manier hoe ik op dit moment tegen jullie aankijk. |
Citaat:
|
bliksem> omdat hij opmerkingen maaakt die totaal nergens op slaan
|
Citaat:
wat is mijn motivatie? |
Citaat:
:D:D:D drol |
Yeah, ik ben nog niet genoemd :D Zal nu niet lang meer duren denk ik ;)
|
Citaat:
Kom ik niet genoeg op mystiek meer ofzo? :D |
Mijzelf en smilie me?! :p
|
Citaat:
|
nah maakt mij eigenlijk helemaal niks uit persoonlijk
|
Citaat:
|
Fleet Admiral en Optima! :o :p
|
waarom heeft iedereen een hekel aan fleed general? tis een lieve knul hoor :> smuhaha
|
-1234Remco
-communiceerbeer -shoarma schaap -kleine a -manneken pis -(de volgende 5 respawns van kleine a waarin 'ie weer verschijnt nadat 'ie gekicked is. :p) |
geen idee...
ik ken de mensen hier niet egt.. aangezien het hier echt zown "hecht zooitje"is tsjaw kweet niet hoe ik ut anders moet zegge |
Gothic- toen ik hier voor het eerst kwam en op een foto van A New Noise reageerde van "leuke jongen ben jij" vatte zij mijn rolleyes op als sarcastisch, terwijl ik ze had neergezet om te benadrukken dat ik hem echt leuk vond
********- Dat vind ik gewoon een vervelende destructivist, een vermoeiende gast, en hij ging gelijk meelullen met Gothic... Erg jammer!!! Autodropje- Die verplaatst topics continu en vaak slaat het nergens op. Een topic over een studie psychologie past echt niet op Dating, gast! Fleet Admiral- Kan ik me af en toe ook aan ergeren Blue_Eyes - Was toch dat domme kind die een foto van een of andere site had gehaald en zei: dit ben ik? Heel sneu... Verder weet ik niemand... |
idd; 10, daar doe ik het niet voor :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar lieve schat een rolleyes IS sarcasme, houdt je muiscursor maar eens op de smile bij het schrijven van een bericht, komt er in een balkje sarcastisch te staan... |
Citaat:
Hermione, Stand back! 9 willekeurige mensen waar jij een hekel aan hebt en dus achter zou laten :P Heerlijk, zo'n flame-topic :) |
Citaat:
|
unexplained
de abt van sion gothic |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |