![]() |
zaai
tis vandaag zaai... het regent en ik verveel me..
wat doen jullie op zown dag?? tis eienlijk gewoon een relax dag waar je de tijd voor jezelf kan nemen.. maar daar geef ik niet aantoe ik blijf kramp8tig op msn.. wachten totdat er eindelijk iemand online komt waar ik iets leuks mee kan doen.. maarjaw.. wat doen jullie op zown dag? en vervelen jullie je oowk wel eens? of hebben jullie altijd wel wat te doen? |
ik ga op het forum lopen kutten
|
"well spank my ass and call me charly"
uhms eigenlijk vrij weinig, vervelent doen op het forum door bv. te zeggen dat dit soort dingen op onzin horen. |
Je slaapt tot half 1, staat op om half 2.
Komt tot conclusie dat je gaatje niet meer goed is . . . dus maak je hem opnieuw. Dan is het 4 uur, dan ga je met de hond lopen . . . En dan voel je je toch weer wat moe, rond dit tijdstip, en dan ga je maar weer op bed liggen zodat je vanavond nog een beetje kunt trainen. |
muziek luisteren.. iemand bellen..
|
Citaat:
;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
op zulke dagen spank ik AtHell en noem ik em Charly (y)
|
:rolleyes:
|
Ik had gewoon college vandaag.
|
Citaat:
|
stoer als ik ben ben ik ziek gaan werken en daarna de HELE DAG ( :eek: hoe erg kun je zijn?) achter de pc gezeten en vanavond komt cem slut hier en gaan we film kijken.
wat een dag |
interessanter dan mijn dag iig :|
|
ik ben dan ook ouder en mag meer :p
|
als ik groot ben dan wil ik ook zo tof zijn :]
|
ach mijn dag was zo interressant :rolleyes:
8ter de computer gezeten... 8ter de computer gezeten gegeten 8ter de computer gezeten shaggie gerookt 8ter de computer gezeten bleeh........ :( mooi begin van de vakantie :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar op zon dag als deze... ga ik met de bus naar school, als ik dan weer terug thuis ben pak ik mijn trainingbroek en favo wijde trui en ga ik filmpje kijken ofzow.. relaxen iig |
te hoog kantine halte dus ---> kantine
|
Op zo'n dag als dees(ja,we hebben school,maar,STEL,we hebben dat niet) dan vraag ik oftewel iemand om mee naar 't stad te gaan of zo :| oftewel blijf ik thuis en denk ik bij mijn eigen:Yes,ik mag lekker thuis blijven,in de zetel liggen,met een boek,of dingen beplakken(:|) en dat soort zooi,ik vermaak me prima :| soms
|
vandaag:
heel vroeg wakker geworden (6:40 :o ), ff download van gisteren afgemaakt daarna hardeschijf beetje op op orde gemaakt daarna wat muziek van de radio opgemomen vervolgens wat cdtjes geript toen maar eens omgekleed (16:20 :o) afgewassen gegeten weer geforumt dus beetje nutteloos ga morgen echt druk aan de slag, leren voor SE week (y) |
Zaai is trouwens een meesterlijke serie op de VPRO
:cool: |
Op zo'n dagen ga ik naar school en wanneer ik eindelijk uit ben en op de fiets zit, verhoort God mijn gebeden in de omgekeerde wereld en laat al zijn overige regen uit de lucht storten zodat ik druipend en met een kuthumeur thuis kom om daar aan mijn overgezellige huiswerk te beginnen :)
|
Citaat:
|
films kijken, forummen, nietsnutten
|
Citaat:
|
Citaat:
gebeden... :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
ik laat iedereen in/zijn haar waarde nouja.. bijna iedereen.. ;) |
twee keer naar de bieb lopen omdat ik een boek vergeten was mee te nemen :mad:
|
Vanmorgen vroeg opstaan voor school.. Toen ik thuis was, even achter de computer, huiswerk maken, eten en naar ballet..
Toen thuis, ff zitten, drinken, koekje, douchen.. En nu hier.. Dus ik verveel me niet zo hard :) |
Hmz ik heb de hele dag gewerkt dus ik heb niet veel in de gaten gehad van het weer :D:p
|
jeej vanaaf is het wel wat chiller:D
|
in de zandbak spelen:)
|
jeeuj!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben de stad in gegaan. Met geld van winkel naar winkel struinen, vind ik heerlijk. En dan ook nog regen erbij, dan is het perfect. :)
|
forummen, voor de zoveelste keer MSN downloaden,
(wat NOOIT lukt :mad: ), mn zusje helpen/irriteren/lol maken met haar, geld vragen om te winkelen >;-), dat soort dingetjes :o |
Ik dacht dat je Zaai van de vpro bedoelde, dat is echt leuk om naar te kijken als je je op zo'n dag verveelt! (anders ook wel :) )
En als het er niet is: internet :o , lezen, tv kijken, koekjes bakken :) , mijn kamer opruimen... |
Citaat:
|
Najah ik heb sowieso m'n werk, maar mocht het in een weekend zo zijn, dan ga je toch iets aan je hobbys doen ofzow? 'k Kan keyboards, gitaar of weet ik het wat gaan spelen, k kan muziek gaan luisteren, k kan iets afspreken met mensen, kortom... wrom zou je je vervelen?!?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |