![]() |
werk
heey, hebben jullie nog ideetjes voor werk ofzo?
want kwil namelijk werk wat heel goed verdient, en ook een beetje leuk is.. geen supermarkt dus.. vriendin van mij doet modellenwerk verdient zo 100 euro op een avondje... maarja dat is nix voor mij.. maar dat soort dingen bijv |
restaurant is wel leuk........
|
Hoe word je eigenlijk model? Want dat is best wel easy money volgens mij..
|
|
Kom gezwellig bij Philips werken, is momenteel geen werk . . . maar das maar een bijkomstigheidje. Verdient goed ploegendienst, en over het algemeen nog leuke ploegen. En super licht werk . . . wat wil je nog meer.
|
telemarketing:d
btje bellen en veel geld vangen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en kan bovendien goed verdienen, helemaal als je om opslag vraagt en ze je niet kwijt willen;) en als je de fooi mag houden, mag je al helemaal niet klagen:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan kan je eventueel inschrijven bij een aantal modellenbureau's. Mocht je dit van plan zijn. Dan doe je er goed aan om even te informeren naar 'betrouwbare' modellenbureau's. Laat je niet verleiden tot het - tegen soms ruime betaling - maken van foto's, want dat schijnt een aardige bijverdienste van sommige bureau's te zijn. Ik het niet precies maar dit zal het ongeveer wel zijn ( kijk anders op internet, is veel te vinden) en het verdiend goed jah ;)so....who knows!:) |
Hm.. kijk rond in de richting die je het meeste
aantrekt zou ik zeggen.. Wat ik leuk werk vind, hoef jij nog niet leuk te vinden.. |
Citaat:
(btw, met het uitgangspunt van 100 euro op een avond, denk ik niet dat jij iets zult vinden als je dat modellenwerk niet wil) |
model kan je idd snel worden, bijvoorbeeld voor het wibra-krantje; levert vast wel wat op :o
|
Citaat:
Goed bureau is Maxmodels ( http://www.maxmodels.nl/) You're welcome :p |
Citaat:
en je hoeft er alleen maar voor op je rug te liggen :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
*Huh? Sinds wanneer ben ik de expert?* :D |
Callcenterwerk :o
|
Citaat:
|
promotioneel? kan heel goed verdienen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |