![]() |
Vieren jullie Halloween?
Gaan jullie dit amerikaanse feest vieren? De winkels liggen vol met alles van Halloween-> goed of belachelijk?
We houden een Halloween party :D dus wou ik weten wat jullie deden |
neen
|
nog nooit gedaan en ligt ook niet echt in de planning ofzo
denk dat carnaval dan ook z'n speciale karakter verliest niet dat ik dat al eens gevierd heb:D |
Ga naar Cirrha Niva's "speciale Halloween rock opera" maar verder ga ik mijn kamer niet vol hangen met heksen of lampions ofzo
|
Niet speciaal...
Er is rond die tijd hier wel een halloweenparty, misschien dat ik daar even ga kijken.... [edit] In de winkel waar ik werk verkopen we nu trouwens als wel heksenneuzen :D [/edit] |
Citaat:
|
nein
|
Nee, zou wel een keertje willen vieren :o :D
|
Ik vier wel wat op 31 Okt...maar geen halloween:p Ik vier mn verjaardag...(Y)
|
Nope..
|
Nein..
|
nee
ik vind t niet zo om een amerikaans feest hier te gan vieren |
Nee, k vier carnaval en sint maarten, das 2x feest! (al is t niet helemala t zelfde)
|
nee, en ook nog nooit gevierd
|
Nee, maar ik zou het wel willen vieren. Het lijkt me echt heel leuk.
|
Ik doe er ook niet echt aan, beetje belacherlijk.
op m'n werk hebben ze de etalage wel halloween ingericht, naja tis maar wat je leuk vind hé |
Domme Amerikaanse commercie
|
Ik vier Tofkes verjaardag en de nacht voor mijn verjaardag
|
Nee, maar ik vind het een heel erg leuke 'feestdag' (dat is het toch?), ik heb het wel eens gevierd met wat mensen uit G-B, dat was wel heel leuk (maar toen was ik 10 ofzo :D).
|
Citaat:
|
ga altijd naar halloweenfeest maar dat stelt ook niet bijster veel voor maar is wel leuk :)
|
Ja, verkleed als showgirls :D. Maar het koelt 's avonds heel erg af, dus het zal er wel op neer komen dat we met een dikke jas bij bekenden aanbellen, snoep innen en bij het derde huis blijven steken; heerlijk relaxen binnen. Wel mooi om te zien hoeveel werk sommige families er van maken, echt hele spookhuizen in de schuur e.d.
|
Citaat:
Maar Sinterklaas is leuk. ;) :D |
Citaat:
|
Naburige discotheek organiseert die nacht een "Ibiza Halloween Party" met kinky spookjes en enge decoratie. Geil. :o :eek:
|
neej..
|
Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen! :p Ik hou gewoon niet van dat soort feesten enzo.
|
nope...en agja laat die dingen maar mooi in de winkels liggen....het zal wel goed verkopen anders werd het ook niet ingekocht...TOG?? :confused:
|
Ja wij verkopen het ook een het gaat echt goed We hebben hele hoge omzetten door Halloween spullen
|
Half, want dan ben ik jarig, en vorig jaar had m'n moeder met halloween-slingers en andere zooi het huis versierd :o :D
|
Ik vier om 12 uur 's nachts mijn verjaardag:)!
Maar ik vind het een beetje onzin en doe er niets aan (aan Halloween dan, mijn verjaardag is belangrijk ;) ). |
nee
|
Nee
|
Nog niet ga het waarschijnlijk wel doen <Blessed Be>
|
Nee
|
nop nog nooit gedaan ut was wel leuk als nederland dr oowk echt aan mee deed, maar zow half vind ik nix :)
|
Om kleine meisjes bang te maken heb ik geen feestdag nodig hoor :rolleyes:
|
Ja NATUURLIJK.... Het is de dag waar ik een heel jaar naar uitkijken...
|
hoihoi
ik ga het nie echt viere maar ik heb wel een weekend meej het thema halloween maar verder ga ik het nie echt viere groetjes Daniella |
nee..is dat vandaag ofzo? Zag opeens een film op NED 2 staan die Halloween heet...dus het is zeker vandaag?
|
Ja, maar dat komt omdat al mijn vrienden in Amerika het wel vieren. Dus strax ga ik wel een aantal telefoontjes naar Amerika plegen om wat mensen Happy Halloween te wensen. Wel jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn :(
|
Citaat:
|
ja
de kantine juffrouw rijjte gratis lollies uit voor halloween :confused: maar goed dan wil ik maar al te graag doen alsof ik halloween leuk vind :p |
Het lijkt me wel leuk, maar ik vier het niet
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |