![]() |
miss misterious
een glimlach ontvouwt op haar lippen
als een vlinder die z'n vleugels opent en de wereld wil tonen dat het lente is zonder dat ze het merkt warmte is van haar stralende glimlach af te lezen en doet bloemknoppen openen als ze een geruisloze stap zet in het onbekende, haar naam onverstaanbaar fluisterend. en soms, heel soms slaat ze haar blik op naar de hemel haar diepblauwe ogen ontroeren dan de sterren tot diep in hun hart, totdat ze vallen naar beneden dwarrelen Om dicht bij haar te zijn laat me weten wat je ervan vindt, dit gaat niet echt over IEMAND die ik ken, het is gewoon zo'n gedicht dat in je opborrelt, ken je dat gevoel? *kusjes* Tineke |
waarom antwoord er nou niemand?
ik wil echt wel wat kritiek of reactie hoor mensen :) xxx Tineke |
Ooit van 't kofschip gehoort?
|
ja toch wel ! maar het gaat hier over gedichten
niet zozeer over perfecte spelling *x* Tineke |
trouwens, dat is ook wel een stijl
denk je soms dat ik die titel expres verkeerd typ? daar wil ik ook wel wat mee zeggen get the meaning of it ! *kusjes* Tineke |
Het geeft wel een vrolijk gevoel...
|
dankje
-x- |
een glimlach ontvouwt op haar lippen
als een vlinder die z'n vleugels opent en de wereld wil tonen dat het lente is zonder dat ze het merkt warmte is van haar stralende glimlach af te lezen en doet bloemknoppen openen als ze een geruisloze stap zet in het onbekende, haar naam onverstaanbaar fluisterend. en soms, heel soms slaat ze haar blik op naar de hemel haar diepblauwe ogen ontroeren dan de sterren tot diep in hun hart, totdat ze vallen naar beneden dwarrelen Om dicht bij haar te zijn een andere/betere versie : Miss Mysterious een glimlach ontvouwdt op haar lippen als een vlinder die zijn vleugels opent en de wereld toont dat het lente is zonder dat ze het merkt Er straalt een gloed van haar lach af die harten en bloemenknoppen doet openbloeien als ze licht, bijna zwevend stapjes zet in het onbekende terwijl ze haar naam fluisterd en soms, heel soms doet ze met één oogopslag de hemel verbazen haar diepblauwe ogen omhelzen dan de sterren tot ze week worden en vallen zachtjes naar beneden dwarrelen om bij haar te zijn |
alsjeblieft !!!! ik sterf van ongeduld om reacties te krijgen, waar blijven ze dan?????
*kusjes* Tineke |
Thou art a pervert. Go and kiss somewhere else... :)
Hm, je weet het nooit hier, met het spellen, zeker niet als het in het Engels moet... sorry. Is wel aardig, heb eigenlijk verder niets te zeggen. gr, |
Toch vind ik dat er goede spelling in een gedicht moet zitten. En als je er een boodschap mee hebt, laat die boodschap dan ook zien, want het is mij niet echt duidelijk!
Het gedicht vind ik verder wel mooi, maar dat komt omdat ik iets met dit onderwerp heb :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |