![]() |
Feeeeeeeeest...
Waarom of wanneer ga jij feest vieren en waarom?
Ik omdat het kabinet eindelijk gevallen is en ik de weddenschap heb gewonnen, binnen het half jaar :D:)... Waarom jullie? |
Om dezelfde reden als jij:D
|
Haha, daarom zou ik ook wel feest willen vieren :D
Ik denk dat het wel een tijdje duurt voor ik een echt feestje vier, of het moet al verjaardag zijn van iets of iemand. |
Nou.. ik heb nog niet echt een reden.. eigenlijk..
Vast vrijdag omdat het weekend wordt ofzo :) |
ook om het kabinet:D
en volgende maand als mijn pa jarig is (y) |
Om dezelfde reden als jij, dat wordt waarschijnlijk zaterdag dan maar
|
Daarom heb ik vanaaf ook feest jah :p
(y) |
loopt nou iedereen hier mee? of zijn we allemaal zo raar dat we vieren dat het niet goed gaat met dit land? :confused:
|
Zaterdag omdat t vakantie is:) en 1 november omdat ik dan jarig ben!
|
Citaat:
doe het nu maar vast, vergeet het anders toch weer :D |
De grond is hard...
Ik vier geen feest, maar 'k ben er wel 'blij' mee. |
Citaat:
|
ik heb gewoon feesssie bij vrienden :D
|
Zaterdag, mn tante jarig
|
Morgen begint het weekend weer :o. Feest genoeg lijkt me :D.
|
Citaat:
Citaat:
|
27 oktober ga ik klein bescheiden feesje viere...
|
Morgen. Dan ben ik 17 1/2, wat je weer kan afronden op 18 :) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijdag ga ik flink de beest uithangen.. of iig op vakantie... ff alle rotte dingen vergeten...
:( |
de eerstvolgende keren worden 29 oktober in de HMH bij ZZ Top, en twee weken later bij Alice Cooper :)
|
"omdat het kabinet is gevallen"
Jezus doe normaal , de meeste van jullie zijn nog zotezien te stom om normaal te kunnen denken Echt niet normaal en IDD MEELOPERS |
Citaat:
Eigen wil ik vanavond ook om die reden feesten, maar aangezien ik morgen en overmorgen nog belangrijke college's heb zie ik daar van af. Vrijdag ga ik alles vieren :cool: :) |
euh... omdat feestjes leuk zijn? :)
|
Omdat ik morgen weer wat oude vrienden zie :D
*nou ja, ik blijf een weekje bij een paar vrienden kamperen :D ;)* |
het weekend na de schoolonderzoeken ga ik echt los
|
7 december, dan word ik 18 :)
|
Citaat:
|
Nah, heb geen echte reden te feesten.
|
Citaat:
mneej, ik ook niet, uhh mjah als iemand geslaagd is voor iets ofzo :confused: of jarig is :) |
4 november, want dan ben ik jarig :):)
|
Citaat:
We vieren dat het na een periode dat het helemaal niet goed ging, nu weer een betere toekomst is voor ons land. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vier 5 november geen feest. :p |
Citaat:
5 nov vind ik ook wel goede feestdag... |
Citaat:
Jij wordt 5 nov immers ook 38. :p |
Morgen ga ik feest vieren, want morgen gaat mijn tante trouwen met haar vriendin! :)
Zondag ga ik ook lekker feesten! Dan ga ik met mijn nicht, neefje en een vriend uit! Heel veel zin in! :cool: |
Als er hier in dit kutdorp eindelijk ADSL te verkrijgen is!
|
'k ben bijna jarig
|
Wanneer? Zaterdagavond in de stad. :D
Waarom? Gewoon, stappen = feesten :D:) (y) :cool: |
Citaat:
|
binnenkort geen feesies voor mij......
|
Meisjes in de leeftijdscategorie 'IKHEBGEENSTEMRECHT' die feest vieren omdat het slecht gaat met het land (y)
Een woord: TOP! |
Feest dat het kabinet gevallen is en dat er dus een kans is dat daadwerkelijk geheel volwassenen mogen gaan regeren binnenkort.
En bij alle posts van de figuren die zich zo goed voelen als direct bovenstaande bijvoorbeeld, die te bespottelijk voor woorden zijn. :D Zo'n frisheid die er niet bepaald uitspat... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist trouwens niet dat wupsieflupsie ook zo'n verdekte forummer was (y) |
Omdat ik de gigantisch vervelende *********** practicum-assistent na deze week hopelijk NOOIT meer zal zien!!!!!! (y) (y) (y)
*heeft trauma's :S* |
morgenavond feestje voor mijn mammie's verjaardag, niet zo bijzonder denk ik. Heel misschien ga ik ook uit. En anders maandag een feestje van een meisje uit mijn hockeyteam, dat wordt vast wel gezellig :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |