![]() |
stopwoordjes
wat zijn joun stopwoordjes??? (als je stopwoordjes gebruikt:D)
|
stop
|
Bruut
|
Chill man!
goud.. ahh das relax.. dat soort dingen :) |
redelijk
zo van.. als in.. moehaha fufufu hm ja duidelijk hallooooooo heus naja dat was t wel ofso :p |
'dus.'
'MuHAHaHA.' 'ehm. nee.' allen op uiterst duffe wijze uitgesproken. |
Citaat:
uiteraard, ook op duffe wijze. |
Citaat:
:P |
Citaat:
|
kan er ook niks aan doen:
au, tering, hoere! ben verder wel lief hoor :rolleyes: |
dusz
tsja ehm |
Ofzo!
Enzo! Tuurlijk! Tsss! Hallooo! |
Mja
Ehm.. Halloohooo!! Uhuh.. :D |
Evil!
Evilness. (zonder succes geprobeerd te veranderen in 'boosaardig') Doos! Kut! Tering! Tuig! (de laatste drie eventueel met achtervoegsel: kutding, teringhond, tuigfiets) Taktisch. Humor! ...ik heb veel stopwoorden. Het zijn er vast nog wel meer dan deze... |
ket
man,man,man euhm... |
-tering
-vet -chill -dat wel -wáat? -standaart hmmz kheb er nig wel meer,.. kheb er genoeg.. :D |
-pokkohhhkkk (een kip)
-túúúút -bláááá -weet ik veel :) |
"zeg maar" en ik vind 'm zelf ook irritant!
|
Euh...
vaag Duh :o Dus |
fucking hell en tering
|
omg, en dergelijke, enzo, weetje?
|
Mja
enzo ofzo niks dervan doos gloep zie ik er soms uit als een .... ? (vul iets in.. Als iemand me om tape vraagt is het: "zie ik er soms uit als een wandelende praxis?" ;)) jup jup / jep jep (sla me!) :mad: :p |
boh ja
boh man Jeezes en whatevah en rot op :P |
- Kicke!
- Fiets kope? |
Goud zehg, bajatjoh, bizar..
|
en bedankt
lolluhggg jah, vind ik ook (10 x achter elkaar:D) oehhh..... beter!! euh.... jaaaaaaaaaaaaaaah hip (of hipkip of hiphaan) en nog een stuk of honderd:) |
aha
tuurlijk achja |
- Je kan de schijt krijgen
- Ik schijt d'r op - jij slettiejpettiej - poep - WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH - LEKKAH (op onze eigen wijze uitgesproken) - hou je bek man owkay zijn niet egt woordjes, maar roep het wel heel vaak |
- in principe
- ga toch janken - mèèèn - flikker op - ofzo / enzo - opzich - geen flauw idee - hmmzzz en er zullen er vast nog wel veel meer zijn... |
euh..
|
"Goh"
"Sjesis" "Da kan toch nie man!" "Gek man!" "Jaaaaaaaaajaa" (op de Jiskefet manier :D) "Vaag" "Ik denk het ook" (sarcastisch) "scherp" "Allebei even *vul hier de toepasselijke eigenschap in*, maar niet precies hetzelfde" "pierewaaien!" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |