![]() |
ideeën voor een vrouwvriendelijk activiteit
ik zou graag wat ideeën hebben voor een vrouw vriendelijke activiteit dat ik ineen moet steken ...
alvast bedankt |
paalzitten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
andere suggesties soms? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mandenvlechten :rolleyes:
|
bloemschikken...?
sjokkedilluh? |
Citaat:
|
Citaat:
ojee een :mad: ... :rolleyes: nou wat versta je onder vrouwonvriendelijke activiteiten dan? en waarvoor moet je die activiteiten doen?? anders zou ik zeggen ga winkelen, veel vrouwvriendelijker bestaat niet geloof ik. |
Citaat:
allemaal gezamenlijk breien enzo (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
B/Lingo-en?
|
Citaat:
|
Citaat:
tsjah... |
Yoga........
|
Ik vind dat je het een beetje vaag verwoord. Je bedoelt dus iets om te doen met jongeren, en wat ook voor meisjes leuk is? Of is het alleen voor meisjes?
Als je het eerste bedoelt: vanalles :p Als je dat laatste bedoelt: Ga samen koken ofzo, dans iets, films kijken, spelletjes, enz. Kan je zelf echt niets bedenken? |
schoonmaken
|
Citaat:
Punniken :cool: |
hm.. theekransje, winkelen, film kijken,
kleren passen, met make-up rotzooien, tijdschriften vergallen, iets gurlies? *ouderwets, oudbollig, whatever :o :D* Kom op zeg, je kan toch zelf wel iets verzinnen? :\ |
Citaat:
|
chocolade koekjes eten
|
mens-erger-je-niet!!!!!!!-en?
Er zijn erg veel vrouwvriendelijke activiteiten te verzinnen. Zolang je niet met scharen, messen, hjakblokken, breinaalden, geïnfecteerde acupunctuurnaaldjes, injectiespuiten, etc. te werk gaat op een vrouw... |
... de impliciete boodschap dat sommige activiteiten ' vrouwonvirnedelijk' zouden zijn...of dat de vrouw incapabel is deze uit te voeren
staat mij NIET aan |
Citaat:
|
modderworstelen, stofzuigen, achteruit inparkeren :rolleyes: , kaartlezen, winkelen. De mogelijkheden zijn legio...
|
vergeet ik nog bijna de onovertroffen "miss-wet-t-shirt-verkiezing"...
|
Citaat:
goed dat je het zegt! das de beste! :D |
Citaat:
optima is aangebrand :D:p |
Citaat:
|
Mannen martelen XD
|
:D
Best Kantine thread EVAR!!!!11 :D Hoewel dat niet zoveel zegt.... Ik heb dan ook geen idee wat ik me bij 'vrouwvriendelijk' moet voorstellen. Bij mij komen dan slechts associaties boven die door bepaalde mensen ongetwijfeld als misogynistisch zouden worden genoemd. Ik laat het hier dus maar bij. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet voor niets bestaat de uitdrukking 'Vrouwen achter 't stuur, bloed op de muur.' En om even een praktisch voorbeeld aan te halen; bij Expeditie Robinson blijkt het vrouwenvolk niet zo goed te kunnen aarden.. |
Citaat:
|
koe melken?
|
meer zever dan reactie maar bon dat van dat mannen martelen vind ik nog een goed idee ...
maar als er andere ideeën zijn ... dan moogde ze altijd late komen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-huur massa films met mooie mannelijke acteurs en neem natuurlijk ook massa's lekker etne en zo mee
-vraag een paar jongens die vrijwilliger willen zijn en laat ze shminken en opmaken door de meisjes (is altijd fun vind ik om jongens op te maken) |
Citaat:
Dat is een hoop gelul! Ik ken meer vrouwen die goed rijden dan mannen. Het zijn bovendien heel vaak jongens (ong. jouw leeftijd) die absurd hard en roekeloos rijden. Het zijn sowieso vaker mannen die ongelukken veroorzaken. En Robinson, tja, dat is gewoon sneu. Dat ligt aan de mensen die meedoen, niet aan hun geslacht. |
Citaat:
en dan met name achteruitrijden of snel rijden. |
Citaat:
:confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |