![]() |
winnen doe je bij
de postcode loterij!
wie doet er allemaal aan mee? win je weleens iets? |
mn ouders doen er aan mee, en ik gloof dat we en keer iets van 5 euro gewonnen hebben.....
|
lol
leuke topic, luister nu net youp van t hek en die is de postcode loterij flink aan t afzeiken (y) |
Citaat:
Maar ik weiger per definitie aan dit soort loze dingen mee te doen, mn ouders doen mee aan de staatsloterij... |
Citaat:
telkens maar weer mee doen, betalen, betalen en betalen.. en dan win je 5 euro.. ik zou er niet tegen kunnen.. ik zie het als geldklopperij (n) |
Citaat:
Gokken is leuk. (Jammer alleen dat er geld aan vast zit. :/ ) |
Tjah mijn moeder zegt altijd "ooit winnen we nog ns de jackpot" :rolleyes:
Tuurlijk... zo begint iedere gokverslaving! Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je die jackpot niet wint ben je nog de grootste winnaar als je aan die hele onzin niks uitgeeft. |
neen
|
Ik doe er niet aan mee, maar ik krijg wel iedere week ofzo van die prachtige aanbiedingen thuis, waarvan je dent dat als je de folder alleen ziet, ik al een paar miljoen heb gewonnen.... Wat ontzettend irritant!!!
|
Citaat:
nouja, heb je wel wat meer nodig dan een paar miljoen, maar oke.. ;) |
Mijn ouders doen al jaren mee, het engiste wat we een paar x gewonnen hebben = een nieuw lot,
en een x 50 gulden :eek: :D |
Nou, ik dacht: dit is nou eens een nuttig topic. (Elkaar vertellen bij wat je écht wint.) Maar nee, dit gaat alleen over de Postcode Loterij.
Nee, ik doe niet mee. Stomme dingen allemaal. |
Volgens mij heeft mijn moeder één keer meegedaan. Won 50 gulden, heeft ze o.a negerzoenen voor gekocht om het te 'vieren' :)
Ik zou er zelf nooit aan meedoen, kom op wat is de kans dat je iets wint.. |
Citaat:
tsjah inderdaad, we hebben laatst zo'n 1 of ander vaag voetbalspel gewonnen ofzo, ik vind der nix aan, maarja zal wel aan mij liggen... :confused: |
Mijn ouders doen er wel aan mee..
Veel meer als 5 euro winnen we niet :) |
Citaat:
Dat is onjuist.... In Nederland is het verboden om commerciële loterijen te organiseren. Bij kleine loterijen moet er door de gemeente toestemming gegeven worden en mag alleen vanuit een stichting of vereniging georganiseerd worden. Die regel geld ook voor landelijke loterijen zoals de postcode loterij. De "winst", dus na afrek van alle kosten en prijsgelden moeten gedoneerd worden aan één of meerdere goede doelen. Enig uitzondering is de Staatsloterij, daar verdwijnt de ombrengst in de staatskas. |
mn ouders doen eraan mee, hebben alleen kleine prijzen gewonnen en laatst 2 kaartjes voor Aida :)
|
nooit meegedaan
uitbuiterij |
ik steek m'n geld ( als ik dat heb wat nu dus niet het geval is) liever in mijn spaarbankboekje
|
jepz mijn ouders dan, die zijn lid, naja eigenlijk mn mama :)
we winnen wel s 5 euro maar laatst hadden we 20 euro en de postcodekanjer (die 1 x in t jaar is) was een x 1 wijk verder dan die van ons gevallen...dat was wel balen haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe niet mee, win ook niet,
en mn ouders doen er volgens mij ook niet aan mee :) T lijkt me nogal nutteloos, hoe groot is de kans nou dat ik win? |
Citaat:
het was niet meer leuk omdat we niets wonnen :D nogmaal fijne vakantie Talon!! |
Citaat:
ik heb geen vakantie :( |
Ehm, wij zijn er wel lid van... mijn mutti vindt et een beetje geldklopperij, maar mijn vatti durft het niet op te zeggen, omdat ie er heilig van overtuigd is dat onze postcode 'wint', zodra hij opzegt... hmm, ik heb mijn helderziendheid dus niet van een vreemde :) Mijn vatti rules!
|
Citaat:
|
doen we niet aan
|
Nee... zonde van m'n geld.
|
Ik heb 2 keer een gratis heel lot gekregen doordat ik folders bezorgde. De eerste keer won ik 25 gulden, en de tweede keer 10 euro. Op zich wel leuk, omdat ik die loten toch gratis had gekregen :)
|
Mijn ouders zijn vanaf het allereerste begin lid nog alleen maar kleine bedragen gewonnen...
|
wij met heel veel loten heb ik begrepen, maar we winnen nooit volgens mij
|
Citaat:
of zijn jullie nu al miljonair :confused: |
Citaat:
|
m'n ouders doen / deden er aan mee.. hoogste bedrag dat ze ermee gewonnen hebben was 10 euro ofzo..
|
Als ik de Staatsloterij win ga ik met Joshua naar Egypte :D
|
doe nie mee
dus ik win nooit :) |
Citaat:
|
Nee, ik moet er niets van hebben.
|
Citaat:
|
m'n ouders zijn lid, en hebben paar jaar terug geregeld wat gewonnen. Maar dat was dan geen geld, maar toegangskaartjes voor dingen enzo (moest je bellen als je 12 of meer getallen goed had).
Één rij huizen verder hebben ze een keer de straatprijs gewonnen. Sindsdien willen m'n ouders niet meer stoppen (op dat moment waren ze net een jaar geen lid meer :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |