![]() |
Wat vind jij van UPC?
Bij mij hier in Tiel heeft UPC, zonder ook maar de mening van de inwoners van Tiel te vragen, MTV van de kabel gegooid en Eurosport er voor in de plaats gezet.
Ik zeg niet dat Eurosport een slechte zender is, helemaal niet zelfs. Maar haal i.p.v. MTV dan een andere zender weg...TV5(de franse zender) of zo. Heb jij ook dezelfde ervaring met UPC? Laat het dan hier weten. Misschien dat we dan een bericht naar UPC kunnen sturen en UPC eens iets gaat doen aan alle slechte diensten van UPC. Dus wat vind jij van UPC? |
Ach, ze lijken maar wat aan te klooien. M'n ouders hebben nu BBC2 gelukkig weer terug, maar MTV en The Box zijn pleite, geloof ik. :S
|
We hebben 't niet, dus ik zou 't niet weten. Maar de dingen die ik erover gehoord heb zijn niet echt positief.
|
ik had eerest upc.
voor de telefoon en tvgedoe. bij de telefoon was altijd storing waardoor we bijna nooit konden bellen enzo.. we zijn meteen weer overgestapt naar kpn. toen moesten we nog heel lang doorbetalen oowk.. ik heb maar 2 woorden over ze.. upc zuigt! |
Ik vind het echt belachelijk dat ze zomaar wat zenders veranderen.
Stel je nu eens voor dat er een interessante documentaire uitgezonden wordt verspreid over 4 weken en ineens is halverwege de docu de zender weg. :mad: dat is toch absurd. |
Ik krijg perfect internet van ze, toffe lui :)
|
alleen hebben we het nu niet over internet!!!
|
UPC is tot nu toe hier ver uit de buurt gebleven...
Dus nee, geen last van. |
wat hebben jullie dan?
BBnet? |
kheb gelukkig oowk geen inet van ze..
adsl:) |
Citaat:
Persoonlijk ben ik er buitengewoon blij mee dat we nu BBC2 en RTL+ teruggekregen hebben voor The Box en Arte. Maar aan de andere kant, we hebben opeens ook een 24-uurs Tell Sell-zender. Het zal z'n redenen hebben. ;) |
In de "begin"-fase van UPC Breedband kabel, was de service echt zeer slecht. Regelmatige internetuitval, lage snelheden, echt een grote teringzooi...En vervolgens nog wel een prijsverhoging er bovenop gooien :\
Gelukkig is het tegenwoordig een stuk beter. Nu al heel lang geen uitval meer gehad die langer duurde dan een uur. Heel soms valt internet nog even uit, maar dat is maar voor een minuutje ofzo...Acceptabel dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het over de tv ging, moest de titel anders zijn. |
Één woord:
KUT |
Ik krijg altijd aandrang om naar de WC te gaan als ik de naam 'UPC' hoor. Toeval?
|
2 woorden: ERG KUT!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Vind dat UPC wel mooie busjes heeft :D |
Casema is top.. :p
|
@home kabel vindt ik beter dan UPC
|
bij ons hebben ze the box erafgegooid (beste muziekzender die we hadden...) en uhm... veronica/kindernet erop gezet... leuk! *kots* en het internet doet het ok heeel vaak niet... :mad:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |