![]() |
Richtingsgevoel
Heb jij een goed richtingsgevoel?
Kom je altijd waar je moet zijn? Ik uiteindelijk wel, maar toch vaak wel met hele omwegen... vandaag bv, moest ik richting venlo enzo.. ik zat een heel eind goed.. alleen toen stond er een bordje: "Zoll" Wilkommen Deutschland enzo, en zat ik op de autobahn :eek: hehe :D |
ik kom meestal wel overal hoor, maar toch meestal niet in 1x goed
|
Ik heb absoluut geen richtingsgevoel..
Als ik eenmaal weet waar iets zit dan weet ik het ook echt.. Maar als ik ergens wordt neergezet waar ik onbekend ben, dan kom ik nergens :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Deutschland rules! Mijn richtingsgevoel is zwaar bagger.. ik kom juist altijd precies daar uit waar ik NIET moet zijn. Ik ben ook wel es de weg kwijt in mijn eigen megakleine dorpje. Hmmm, ik zit niet helemaal goed in elkaar ofzo. :confused: |
Citaat:
ik weet nog wel een plek waar je niet moet zijn hoor :o en hoe kan je in je dorp de weg kwijt raken :confused: enneh volgens mij zit je wel goed in elkaar ;) maar van miro mag ik niet meer chatten op het forum... dussuh.. :( |
is heel slecht... 'k had paar weke gelede een speurtocht te paard.. nou een vriendin en ik zijn wel 5 keer verkeerd gereden.. maarja we hebbe wel gelache
|
Ik heb eigenlijk wel een goed richtingsgevoel :) Vrouwelijke intuïtie ofzo? :p
|
ALS JE NIET WEET WAAR JE NAARTOE GAAT , KOM JE ERALTIJD
Loesje |
Citaat:
|
Ik heb echt absoluut geen richtingsgevoel.
Ik moest vanavond bv in een andere supermarkt werken als normaal (mensen te kort), in een andere wijk. Ik ben daar dus al heel vaak geweest, maar ik kon het echt niet vinden. Ik was helemaal vroeg weg gegaan, om er een beetje vroeg te zijn. Kom ik daar dus vlak voor tijd binnen..... En ik was er trouwens ook al 2 keer langs gereden :D (dat heeft misschien niet zo veel met richtingsgevoel te maken...) Als ik ergens ben geweest, weet ik later echt niet meer hoe ik daar ben gekomen enzo. Als ik een winkel in ben geweest, en ik ga weer naar buiten, loop ik ook altijd de andere kant op.... Tja... |
mja redelijk
|
Ja, heb afgelopen woensdag voor Heineken oranjeedities van de Telegraaf rondgebracht in hartje A'dam. Met een huurauto een aantal kroegen in Oud West langs nog noooit geweest maar toch alles gevonden.
|
Totaal geen richtingsgevoel, ik wandel altijd achter iedereen aan als ik ergens onbekend ben.
|
ik krijg altijd jeuk aan mijn voet als ik verkeerd rijd
|
Als ik een bepaald herkenningspunt heb weet ik altijd precies waar ik ben, maar als ik ergens in de middle of nowhere gedropt word heb ik geen idee waar ik heen moet...
|
Ik merk bij mezelf dat ik vaak een ontzettend goed richtingsgevoel heb. :)
|
Nee, ik ga af op herkenning van straatnamen/gebouwen hier in de buurt; alles lijkt verder op elkaar dus ik heb niet zo'n overzicht.
|
Best goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee heb ik totaal niet
|
Ach ja.. vaak met een hele hoop gestress,
gebel ed :o Maar als ik er vaker ben geweest kan ik het heel goed :D ;) |
Me richtingsgevoel is wel redelijk vind ik, niet overdreven goed maar ook niet superslecht. Ik kan wel de weg kwijt raken in me eigen stad, maar dat komt doordat ze t hier weer es zo krom moesten aanleggen. Als ik ergens eerder ben geweest weet ik me de weg nog wel meestal te herinneren maar op onbekend terrein is t een pure gok met mij. Zo ben ik es naar Heerenveen via de polder gegaan, had nou ook niet de meest oplettende en snuggere passagiers bij me :)
|
ik heb dat totaal niet, ik moet een kaart hebben waar ik op kan kijken.. en dan nog in de verkeerde richting lopen :(
|
Die van mij is juist wel goed, mijn ruimtelijk inzicht maar ja, zovaak heb ik hem niet nodig. Maar vaak na een x weet ik wel hoe ik moet fietsen/lopen/rijden.
|
keb opzich geen goed richtingsgevoel en kaart lezen enzow kank oowk nie goed :o
mja anyway keb toch vaak dak moe kiezen tussen links en rechts en dan denk ik ach we doen links en hek ut toch altidj goed :) |
Ik heb wel een redelijk richtingsgevoel en kaartlezen is 1 van mijn examenvaardigheden geweest voor ak dus dat lukt ook nog wel.
|
hehe Ik kom al jaren in het zelfde bos (beukenootjes zoeken, wandelen met de hond) Verdwaal nog steeds :)
Op de weg naar school verwaal ik ook das toch echt een hele lange rechte weg heel vreemd voel dan steeds dak ergens naar rechts moet :D |
Eigenlijk kan ik altijd alles vinden wel. Loop gewoon voor mijn gevoel de goeie kant uit en ik let niet echt op herkenningspunten ofzo.
|
Mijn richtingsgevoel houd me altijd voor de gek :mad:
|
mwah..niet echt :D Ik denk dat ik het nog steeds zou presteren om te verdwalen in vollenhove :D. Daar woont een vriend van me, maar vraag me niet de weg van de bushalte naar zijn huis :D...want dikke kans dat ik verkeerd loop :D
edit: en de laatste keer dat ik daar was moest ik ook nog bij een andere bushalte uitstappen, en dan wordt het helemaal moeilijk :D:D:D |
best goed ik verdwaal in ieder geval nooit en als ik een keer ergens ben geweest en anderhalf jaar later kom ik er weer dan weet ik nog precies hoe ik moet lopen
vreemd eigenlijk misschien toch maar een topic openen op mystiek ofzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |