![]() |
zit je het lagerhuis te kijken..
zie je opeens khebtrekinwatlekkers en unexplained in t publiek zitten
in pak ghehe :D jullie ooit bij een televisieopname op tv geweest? |
Ik luister ernaar :)
Ik weet alleen niet hoe die 2 er uit zien... Tell me! |
Citaat:
|
ik heb trouwens een meidengeheimen (Telekids) meegemaakt :)
|
bij kopspijkers 1 keer, maar wie zijn khebtrekinwatlekkers en unexplained?
|
Citaat:
Unex was ooit beheerder |
Ja, zat het te kijken, maar heb eigenlijk niets opgemerkt...terwijl ik ze allebei weleens gezien heb...
|
Ik heb ze vast gezien, alleen niet dat ik er bij stil heb gestaan.
Ik ben naar een uitzending van DWHN geweest, we hebben ook al kaartjes voor de uitzending op 13 december :). |
juh gezien:o
|
Ik was dus die idioot met het donkere colbert, een paars overhemd en een lila stropdas :D
|
Ik had een bordeaux rode stropdas om.....
|
:p
|
:D waarom nou net als ik het mis? Normaal gesproken kijk ik dr wel naar...alleen dit weekend net niet :D:D
|
jah de mini playbackshow :D
haha had ik kaartjes voor gewonnen toen ik een jaar of 8 was, omdat ik heel veel lootjes ofsow had verkocht voor het WNF :D, wat een stink programma.........:D |
t zal nog wel achter kopspijkers op video staan, ik zla dr wel ff naar kijken en dr op letten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben bij "Geef Nooit Op" geweest met een wens :cool: .
|
ben ooit bij Lingo geweest
|
ik zapte laatst voorbij en zag een meisje dat bij mij op de middelbare school heeft gezeten daar zitten.
|
Ja vader van een vriendinnetje van me was ooit (heel lang geleden) te gast in een kunstprogramma en toen mocht ik ook mee :o
|
Nog nooit ben ik in een televisie programma te gast geweest, wel ga ik ooit nog het jongerenlagerhuis bijwonen..
Wel ben ik een keer langsgelopen bij MTV :) |
Citaat:
|
ik was close up in beeld op pinkpop vorig jaar :D
maar nog nooit echt in zo'n studio geweest, ik wilde altijd naar Kopspijkers maar dat vind ik nu ook niet zo leuk meer als eerst :( |
ik heb 1x zo'n uhmmm tmf cafe? ofzow meegemaakt.
ik kreeg toen van die vrijkaartjes en ik vond het helemaal nie leuk dat een uur lang recht voor de camera stond :mad: mja ik zelf kan bij zulk soort progamma's als lagerhuis ofzow heerlijk op de achtergrond letten :D zie je mensen met elkaar praten..slapen..neuspeuteren :) mijn ouders hebben zich eergister opgegeven voor heel veeel progamma's :confused: :confused: gaan ze allemaal afwerken ofzow, soort van nieuwe hobby. Ach jah tis goedkoop zeggen ze dan, beetje diesel en gratis toegang kaartjes... en je hebt al een avondje fun. Zij liever als ik ;) |
Ben dolll op het lagerhuis, kijk t bijna elke week.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |