![]() |
Missen jullie weleens mensen van dit forum?
Gewoon van die heb ik al een hele tijd niet meer gezien, ofzoiets?
...zoals mij, ik ben hier alweer een hele tijd niet meer geweest... |
Status: Lid Aantal posts: 100 (0.14 posts per dag) knap.. |
Citaat:
|
Nee, want de mensen die ik eventueel zou missen spreek ik toch elke dag op MSN of hier! Maar als ik ze ff een paar dagen niet spreek ofzo dan mis ik ze verder niet echt ofzo.
|
DJ FLEM (die nu gebanned is, geen idee waarom, vraag ik hem nog wel een keer), ^AmArU^ (die er al een half jaar niet meer is geweest ofzo)
|
ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mja komt me wel bekend voor, ondanks dat ik diegenen ook regelmatig via msn nog spreek. irl kletsen is gewoon veel leuker dan msn :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soms
|
was de mijnes password vergeten:D:D:D:D:D:D
Lid sinds: 17-11-2001 Status: Lid Aantal posts: 25 (0.07 posts per dag) |
Om het eerlijk te zeggen niet..
|
Missen is een groot woord.
Vind het wel jammer dat sommige toonaangevende forummers weg zijn of zich bijna niet meer laten zien. Want het niveau (zo ver er niveau was) is gedaald. |
Ja..Necrodopey. AL veeeeeel te lang niet gezien. al 18 uur niet :|
;) |
Soms bedenk ik me dat ik nog weleens een 'goed' (wat is nou goed..) gesprek met Spacey zou willen hebben. Gewoon, om te weten hoe het nu gaat enzo. Maar volgens mij komt dat maar van één kant, dus zal dat niet zo snel gebeuren.
Eigenlijk mis ik geen forummers, die me aanstaan spreek ik toch wel regelmatig hier of op msn :) |
nop.....
|
nope.....ken dan ook geen mensen hier in rl...heb nog nooit gemeet....en ben nog niet zo lang lid
|
daarvoor is msn uitgevonden :) voor waarneer je forum moe bent enzow :)
|
Citaat:
|
nee niet echt ei'k.
Aleen af en toe een collega fb voor overleg, als ie ook niet op msn is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, aangezien ik geen van jullie in het echte leven ken. Mocht ik je per ongeluk in het echte leven wel kennen, dan weet ik niet dat je op dit forum zit en ook daarom zal ik je niet missen.
|
uhm, nee, de mensen van het forum
die mij boeien/die ik aardig vind, komen vrijwel elke dag wel forummen :) |
ik miste mezelf best wel erg
|
Yup, maar dan vooral in realiteit (dus mensen die ik ontmoet heb van het forum).
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik werk mezelf altijd tegen vrees ik. Rationeel gezien trek ik een egoïstische balans. Veel energie die ik aan iemand besteed heb, veel pijn wat eruit voortkwam en weinig dat ik eruit halen kon. Emotioneel ga ik kapot. Ik mis de leuke smsjes, de leuke toespelingen op het forum, de leuke gesprekken en hoe ze was toen ik haar in realiteit zag. Ik leef nog steeds elke dag met haar, zelfs al doe ik alsof dat niet meer zo is. Neem vandaag. Ik luister al de hele dag Aerosmith :o Of neem gisteren. Ik was bij basketbal en zag een hele groep meiden. En weet je wat? Ze doen me helemaal niks. Met hun zou ik nooit die gesprekken kunnen voeren en ze zouden mij nooit begrijpen :S Dus wie mis ik? Muisje. En elke keer dat ik me rot gedraag, praat ik eigenlijk meer tegen mezelf als tegen haar krijg ik zo het gevoel. Ik wil hard tegen mezelf zijn, maar richt het op de verkeerde :/ |
ja als kiespijn
|
Citaat:
je maakt jezelf nog depressiever met dat gelul dan je in eerste instantie al was.. (n) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*knuffel* |
soms ;) :p
toen ik op vakantie was :D |
Ik mis mezelf
de soms domme persoon die ik was en die ik niet zo vaak meer zal worden |
Nee.
|
Zodra ik mensen van 't forum écht zal gaan missen speelt 't forum een té grote rol in mijn leven - iets wat ik eigenlijk probeer te vermijden.
|
Citaat:
:D :D Vandaar dat ik je niet ken! :rolleyes: |
Citaat:
|
ja, één keer is da gebeurt, Monica was wekenlang enorm veel uren online, en ineens 11 dagen niet, zonder één mailtje te sturen ofzo, da deed wel vreemd..
|
Citaat:
Nou je het zegt...ik heb haar al enig tijd niet meer online gezien. Ik mis haar eigenlijk toch wel... :D |
Citaat:
|
Het valt mij eigenlijk nooit zo erg op als iemand er een tijdje niet is :o
Oh, alleen Zaagmanz dan, maar die mis ik niet :D |
Citaat:
|
ik mis de mensen die het LEUK MAAKTEN
namelijk: HADES ( idereen die hem heeft meegemaakt heeft zeker EEN keer om hem moeten lachen..en ook koen...maar die zal dat stellig ontkennen) Six4eight Almeregirl Alexander Prada *sterrie* betsy (die zette zichzelf voor lul) Bikini meisje ( zelfde als betsy) |
Citaat:
|
Citaat:
Enne Tim: vlieg op :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |