![]() |
Welke forummers vielen je op toen je n00b was?
En wat was je 1e indruk van hun?
En wat is nu je indruk? *gaat nadenken* (en ja, ik weet dat ik pas 3 maandjes lid ben :o :P) |
De meesten zijn ondertussen wel verdwenen, ook geen wonder als jezelf een jaar er tussen uit knijpt.
|
die gast op A&N.. VIUlenin oid. irritant iemand, maar nu is ie alweer een tijd weg.
|
secreet - beetje boel bijdehand
AVS de abt van sion - door zijn irritante gedoe de_zaagmans (ja zo heette hij toen nog) - kwam toen nog over als jochie met elke dag/week aantal vaste topics methuselah - niet zo zeer door topics, maar meer door zn voor mij toen nog onuitspreekbare naam fruitmand - weet neit emer waarom :o bubbeltjes - ooit nog FB op DK?? verder kande ik al wat mensen irl, ben door hen ook op forum gekomen |
ben dat nooit geweest :D
|
martin dude, secreet
|
Dunno.. de enige nick die me is bij gebleven is VVO..
Omdat d'r vriendin kwam vertellen dat VVO zelfmoord had gepleegd omdat niemand haar hoofd mooi vond (ofzo..) |
dat weet ik echt niet meer
|
Indo4Ever (ondertussen weg) en Esmée...jaja :)
|
Die kerel boven me :p
Die eerste indruk was niet zo goed, bevooroordeeld :o Inmiddels is die mening veranderd. Die andere komen hier niet echt meer. |
ccemaas (die komt hier allang niet meer geloof ik). Verder Leonoor, Myself!, Misty en Shackles. :)
|
Oeh, zal zelf ook ff zeggen :o:
- dystopia, door zn avatar (met dat blauwe haar), vond ik wel kewl :) - nare man, had wel zo'n kakkeridee :o - leonoor, doordat er 36 onder dr nick stond, dacht gelijk van :\ - de abt van sion, door wat posts op psych. Naja, dat dacht ik dus nadat ik meer gelezen had, dan gepost :) |
Citaat:
Ik zou het zelf echt niet meer weten... zit hier al veel te lang :o |
damn ff heel diep nadenken zeg....betsy viel altijd wel op toen...ennuhhh almeregirl, en six4eight, en hades...
Ahw en AlBundy natuurlijk niet te vergeten :o |
Oh, en Secreet natuurlijk :D En Esmée ook :) (want toen had ik een topic geopend over Olilysjaaltjes en zij zei dat ik eerst maar eens moest weten hoe je het schreef :p :D)
|
MelodyOfDeath en CemeterySlut
..vielen op omdat ik het enge namen vond, toen. :D Ennum, mm.. Dystopia ook wel, omdat ie toen pas net blauw haar had en overal blauw-haar-foto's postte. Ik heb toen nog rondgelopen met het idee m'n haar ook Blauw te verven, vond het echt waanzinnig stoer. :D |
Secreet, Betsy, Hades, SnOrkel, italianboy, Almeregirl, LOM, DiepFries
|
snorkel- zeer intelligent, grappig
hades- tjah :eek: |
Optima, Secreet & Hades
|
Poki en Hades, verder zaten er eigenlijk nog weinig mensen toen ik hier kwam.
|
Citaat:
|
Een ene "mc"; volgens mij mclaren, maar ik weet niet zeker.
Toen vond ik hem een irritant kutventje, nu? hetzelfde, ik zie hem nooit meer berichtjes plaatsen: vandaar. Andere zoals Draakiej, die toen als eerste reageerde op mijn geweldige "ovide-topic" (waar uiteindelijk 3 reply's zijn geplaatst :o) uhm..en Rhinus, "de mijn-citaat-sig-hadder". Zullen er vast wel meer geweest zijn, maar tot hier kom ik. |
Almeregirl, HADES, stipje, Spacey, flowgirl, Betsy, Alexander, Optima, SnOrkel, Poki, Six4Eight, Albundy, Milk, IJsdrol, Sunflouwer, Moureen en WC-Eend
Ging niet met allemaal om ofzo, maar deze zijn zo ongeveer van het begin (IJsdrol is natuurlijk een geval apart ;)), we waren allemaal n00b :cool: :) |
Citaat:
|
eehh nou ben nog maar twee maandjes lid volgens mij...hmm zoiets zal wel niet veel meer zijn....
Maar toen viel Esmée mij op, vooral op lifestyle, omdat ze veel dezelfde kleding draagt als mij, en meestal dezelfde mening heb als haar.... En Nare Man, ik weet niet waarom. Ik denk door zijn manier van typen ofzo, zonder fouten etc :confused:.... enne dat was't :p |
Nare Man (alleen al om die geweldige naam :p), Legatus, ********.... denk ik zo... en later Alicia Silverstone... hm en vast nog een lading die ik vergeten ben :p
|
nare man: een van de eerste dingen die ik las was van hem, ik vond het wel een leuke naam.
Voorderest niet echt geloof ik.... |
nare man: omdat ik z'n naam zo leuk vond
secreet: idem bubbeltjes: omdat zij het steeds met me eens was. :) mclaren: tsja... ik keek zelf ook nog wel 's naar formule 1 |
stipje want iedereen liep daarop te zeiken toen..
|
HADES, en Koen vooral.
Ik vond hem vroeger altijd de strenge forumbaas. :D |
st.pje.
Dewd,ofwel Stoneface. Rockyj. |
Drama en Tampasta,had ik gewoon gelijk respect voor door de manier waarop ze hun mening naar voren brachten.
|
tofke, flowgirl, trancegirl, dat zijn ze zowat... oh ja, ook de abt van sion met z'n idioot gedoe imho :D :o
|
Citaat:
|
Soullar, ^AmarU^, Dark Voice, DarkCat....verder weet ik t niet meer.....
|
uhhh k zat op ut begin vaak op psychologie en verder nix..tsja kweet nie 1e naam die me ten binnen schiet is secreet, geen idee wrom... en verder uhmm my iron long :p ma bljkt dattie hier zelden komt ma was wel 1 vd 1e in me msn lijst :)
|
Citaat:
|
*Graaft in haar geheugen*
Zo iets geloof ik :confused: Dat waren de Diehard forummers in mijn newbie tijd :p |
Nare man en Whizz (gelijk meningsverschillen mee :D)
Over nare man denk ik nu al heel anders. |
Ik kan me eerlijk gezegd weinig van die tijd herinneren... :o
Wel dat ik tegen waaromniet? een keer heb gezegd dat hij een "zieke geest" had....en nu gaan we samen op vakantie. :D |
leonoor en gothic
|
Das lang terug...
iig Myself!, Misty, Shackles, Gothic, murwari. En Albundy, Unexplained, Koen, StoneFace (ik was toen alleen geen n00b meer). En HADES en Stipje natuurlijk. Ik denk alleen dat de meeste pas kwamen toen ik al geen n00b meer was (op Albunde, Unex, HADES, Stipje ed na dan). (Ennuh, 36 ben ik nog steeds niet. Dat duurt voorlopig nog wel even. ;)) |
Ik zat in het begin vooral op muziek, en daar posten Vork#0 en Jnieuwelaar toen altijd veel, die 2 zijn mij altijd het meeste bij gebleven :)
Vond het altijd 2 aardige jongens :) en dat vind ik nog steeds... :) Hun muzieksmaak is alleen wat harder geworden geloof ik, en die van mij juist wat minder hard :D |
nare man - grappige naam, 'k lig vaak in een deuk om de manier waarop hij zijn vaak enigzins provocerende standpunt formuleert :)
Tofke_H - die post veel :D ^AmArU^ - had ook vaak grappige opmerkingen. |
Paranoide en MelodyofDeath
geen idee waarom? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
onaardig!!! mijn lijssie bestond bijna alleen uit zaagmanz, talon, en shock. 2 van die 3 spreek ik nooit meer |
Abt van sion, nare man, methuselah... dat was het wel geloof ik.
|
Secreet, Myself, Snow White en MeCute
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |