![]() |
Op welke vraag...
Op welke vraag wil je op dit moment antwoord?
En op welke vraag wil je het allerliefst het antwoord vinden in je leven? |
Nu een antwoord:
Wordt het nog droog vandaag? Tijdens mijn leven: Ehm.... *denk* Tsja, kweenie, ik kan hier natuurlijk een hele filosofische vraag gaan plaatsen als 'Waarom is er leven?' Maar ja, daar krig je toch geen antwoord op...Maar ik zou wel eens willen weten wat een crimineel nu crimineel maakt. Lijkt me wel interessant. |
Nu:
Welke opleiding moet ik gaan doen? Of zit ik toch goed? In m'n leven: Leeft m'n tante nog? |
Nu:
Hoe vonden ze mijn feest(je) gisteravond? Leven: Zal ik meer voor mezelf op kunnen komen in de toekomst? En ga ik bereiken wat ik wil bereiken, of vraag ik het onmogelijke van mezelf? |
Nu:
Wat is de werkelijke reden waarom Marco het weer heeft uit gemaakt? Waarom is de afstand nu ineens een probleem voor hem en al die jaren hiervoor niet? Leven: Zullen Marco en ik ooit weer samen zijn? |
nu: Heeft ze het daar naar haar zin?
leven: is het het allemaal wel waard? |
Nu:
Waarom zijn wij op deze aarde? Wat is het nut van ons bestaan? Leven: Is er nog pindakaas? |
Nu: was die ham op mijn boterham nog wel houdbaar?
Leven: wanneer zal ik echte liefde vinden en deze ook herkennen? |
Nu: waarom hebbik buikpijn..?!
Leven: waarom heb ik ALTIJD buikpijn..?! |
Nu: Zal ik me er deze vakantie toe kunnen zetten om aan mijn tentamens te gaan leren?
In mijn leven: Kun je 'slechtheid' in een mens wijten aan de omstandigheden waarin hij of zij leeft? Oftewel; is ieder mens in wezen goed? |
Nu: word die opleiding nog leuk .. of moet ik me maar ergens anders op gaan storten?
Leven: gaat het lukken met die basgitaar? |
Nu: Wanneer is mijn hoofdpijn genoeg voorbij om iets anders/zinnigs te doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu: hoe, wanneer en kan ik hier uitkomen?
leven: wat is geluk? |
Wanneer krijg ik een vriendin? :D
|
Citaat:
|
Vind een bepaald iemand mij net zo geweldig en fantastisch als dat ik hem vind... Jaja!
En in me leven zoek ik niet zoveel antwoorden denk ik.. |
Citaat:
Oh en btw, ik zou ook best willen weten wanneer ik een vriendje krijg. |
Nu: hoe moet ik in Godsnaam dat essay afkrijgen voor dinsdag :S
En ik zoek geen 'totaaloplossingen' voor het leven... |
Citaat:
|
Voor nu, blijft eva bij me slapen of niet?
Voor later, zou ik alle goede vrienden nog kennen ( kan me namelijk niet voorstellen dat je met zulke goede vrienden geen contact meer zou hebben ) |
op dit moment: zet ik hier niet neer
in m'n leven: waarom leef ik? niet dat ik het niet naar m'n zin heb hier op aarde, maar t lijkt me toch wel ns leuk om te weten waarom ik het allemaal doe :) |
Nu: Wat ging er fout en kom ik de PWW goed door :S
Later: zal het leven wat ik wil ook zo worden als ik wil... |
Nu: Wanneer krijg ik nou appelsap?
Leven: Zal ik het vrijgezel zijn ooit nog eens beu worden? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu: waarom onze leraar biologie 3x per week 12 pakken yoghurt koopt in de C1000 net na opening van de winkel...
Leven: ehm... kweetniet eigenlijk... *denkt na* ehm ja wat er na de dood is, maar daar denk ik niet in mijn leven een antwoord op te vinden eigenlijk |
nu: waarom is het zo koud en wordt het ooit nog mooi weer?
|
Nu:
Waarom heb ik alleen maar kut-cijfers terwijl ik me de tering werk en leer? En dan ook échte kutcijfers, 2.9, 3.4 etc |
Voor nu: wordt mijn stageplek ooit nog leuk?
Voor later: Komen mijn dromen van de toekomst ook uit of niet? |
Citaat:
en voor nu: krijg k dat rotwerkstuk voor geschiedenis ooit nog af? :( |
Mijn vraag nu: Hoe komt het dat ik zo´n last van mijn kaak heb. Vraag voor mijn leven: Hoe en met wie wordt ik gelukkig
|
nu? eeehhmm.. Wat we gaan eten ofzo?
En verder: Wat gebuurt er met je na de dood??? (wie het antw. weet mag roepen ;)) |
nu: wie wil voor mij ff me doggie uitlate? :o
voor me leven: wtf moek toch met me ex aan? :confused: |
nu: zouden mijn konijn en hamster nog leven, heeft mijn nicht nog op mijn paard gereden, hoe zou het met sil gegaan zijn gisteren? (zijn wat meer vrage als verwacht)
leven: zal stefan altijd voor altijd bij me blijven? |
nu: wat wil ze nou eigenlijk?
leven: wat wil ze nou eigenlijk? zijn trouwens verschillende :) |
Nu: "Moet ik doorgaan met studie of nu switchen?"
Leven: "Hoe kan ik al mijn vragen in 1 vraag omvatten?" |
Nu: Wat zal ik straks gaan eten.
Leven: Hoe krijg ik meer overwicht op anderen. |
Wanneer spreek ik die leuke jongen weer?
|
nu:wat zou Benoit van me denken?
leven:met wie zou ik echt gelukkig kunnen worden? en:krijg ik de carriere die ik wou? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |