![]() |
hoe kan ik mjn broer vinden?
Bambykill (forummerdus en me "broer") is een tijdje geleden naar Utrecht ofzow verhuisd voor zijn opleiding. Hij woont in een stacaravan ergens waar het eigenlijk niet mag, heeft geen telefoon of e-mail. Ik zou graag nog es met hem willen praten.
Heeft een van jullie een idee hoe ik hem kan vinden? |
Weet je niet zn preciese adres?
Anders kan je een brief naar het postkantoor sturen, waar hij om de paar dagen ze post op kan halen.. Mja, dan weet hij dat dus niet :S Ken je geen vrienden van hem, zodat je via die vrienden iets kan afspreken oid? Of zn familie, kan je die niet bellen? Of uhm.. je kan m opzoeken, als je zn adres weet.. *oeh! nut-te-loos* Naja, vd rest weet ik t ook niet :o suc6 ermee :) |
Welke opleiding doet ie? En welke achternaam e.d.? Ik kan weleens voor je zoeken in de database van de UU :)
|
Citaat:
Nouja. Je kunt dus zoeken op student inderdaad of je probeert uit te zoeken wat het contactadres van de IBG is. |
dank, ik zal het proberen! :)
|
Meld het bij "Opsporing verzocht" ;)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen achternaam of voorletters van hem ik weet alleen zijn voornaam. Zou een van de forumbazen misschien in zijn gegevens kunnen kijken en mij alleen zijn voorletters en achternaam kunnen mailen??? Please???
|
Z'n e-mail:
http://forum.scholieren.com/member.p...name=bambykill In zijn gegevens staan geen naam o.i.d. |
Citaat:
Dan kan je zn profiel checken, misn levert dat nog iets op.. |
Citaat:
dat e-mail adres doet het niet meer. iig bedankt |
Citaat:
|
open een topic op dating voor hem...?
|
Citaat:
:D ;) :D |
Citaat:
|