![]() |
Wat is jouw grootste droom?
:confused:
|
(Internationaal) Werken als reportage- of documentairemaakster, oorlogsjournaliste oid, veel reizen... daar 'droom' ik echt van.
Maar waar ik ook af en toe vreselijk cliché over kan dromen is het vinden van een soulmate (verschrikkelijk woord), en heel gelukkig in de liefde zijn :o (tsja..). |
Mijn eigen party-organisatie starten en groter worden dan ID&T en UDC samen.
|
Op mezelf wonen.
Ik heb geen grote dromen en wil niet te hoge eisen aan mezelf stellen, je gaat er zo naar leven en de kans dat een droom niet uitkomt bestaat goed. Het enige dat ik zou willen is gewoon mezelf kunnen 'redden' en gelukkiger zijn dan ik nu ben. |
Dat Marco & ik weer samen komen..
En verder, een keer een wereldreis maken! |
Citaat:
|
oud&gelukkig worden met mn vriendin en mn geld verdienen met mijn hobbies, nl tekenen en muziek maken
|
Gelukkig zijn, het perfecte leven leiden.
|
Citaat:
|
De volgende dingen bereiken:
- Hoogleraar worden in het strafprocesrecht of in de criminologie. - Rechter worden in de Hoge Raad. - Een mooi huis in de Randstad betrekken. Liefst ergens in de binnenstad van Den Haag een kapitaal pand. De volgende drie dingen dus cumulatief. Gelukkig zijn deze dingen vrijwel onhaalbaar, en als ze al haalbaar zijn binnen mijn leven, dan heb ik ze pas op m'n zestigste waarschijnlijk. Niks ergers dan je 'grootste droom' op je dertigste al verwezenlijkt te hebben, ontdekken dat je niks méér wilt, en dan net zo goed van een flat af kunnen springen. |
droom is een groot woord, maar ik heb wel een aantal doelen die ik echt graag wil bereiken.
ik wil, als ik later groot ben :o:), financieel onafhankelijk zijn. Het lijkt me vreselijk om niet voor mezelf te kunnen zorgen en daardoor beslissingen te nemen die ik anders niet gemaakt zou hebben. Ik wil gelukkig zijn, veel lieve mensen om me heen hebben en een leuke baan. tenslotte wil ik als ik dood ga geen spijt hebben van dingen die ik niet gedaan heb (cliché, ach ja) |
dat mijn kont een roosje was, en jij eraan lag te ruiken :D
|
geld verdienen met mijn hobby, lieve vriendin en een vet huis en kewle vrienden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hem te verwezelijken :)
Ik denk dat het is om mensen te laten zien hoe ik me voel. Op het witte doek in mijn eigen films :) |
Bestseller schrijfster worden :o
*is de volgende J.K. Rowling :p* (en nee, ik hoef niet per se dingen van hoog literair niveau te schrijven, kinderboeken zijn veel leuker :p) |
Citaat:
je begint een boek, en als titel neem je: "Bestseller" weer een droom die is uitgekomen :) |
Citaat:
mag ze eerst wel de publiucatie rechten ervan opkopen ;) (bestaat al) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb niet echt dromen...
mij is altijd voorgehouden dat, als ik iets wil bereiken, ik daar zelf het meeste aan kan doen en dat denk ik zelf ook.. mijn 'dromen' zijn dus geen dromen, maar eerder doelstellingen |
Verplegingsdiploma halen en ontwikkelingshulp gaan doen
|
Citaat:
|
qua werk zou ik graag een concertzaal hebben samen met een vriendin van mij.. zou erg gaaf zijn..
in mn prive leven zouk graag een oud boerderijtje hebben met een stuk grond erachter en allerlei verschillende dieren daarop... en daar wonen met iemand van wie ik hou en die van mij houdt.. |
een eigen Mercedes op de oprit, zelf verdiend.
|
Citaat:
Jemig (n) . |
heb ik niet echt eigenlijk, tja, heel cliché:
goede baan en gelukkig zijn en blijven:p |
Citaat:
|
Gelukkig zijn met wat ik heb en doe...
|
Citaat:
daar leef ik al heel m'n leven voor, ben gek van auto's en droom al heel m'n leven van een Mercedes :) |
Citaat:
|
dromen zijn bedrog
dus probeer ik er zo min mogelijk aan te doen. |
Citaat:
Stel dat het mijn droom zou zijn om een auto te hebben, dan zou het me gaan om de vrijheid die je met zo'n auto krijgt, de (relatieve) onafhankelijkheid. Eigenlijk zou dat dan mijn droom zijn. Maar een verzameling of gewoon een hele mooie auto, puur en alleen om de auto('s) zelf en niet om het idee erbij, ik snap niet dat je daar gelukkig van kunt worden. Maarja, als jullie maar gelukkig zijn (y) vind ik het best. Het is ook makkelijk in je midlife-crisis; je koopt gewoon een porsche en weg is het 'is dit het nou'-gevoel. Eigenlijk zo gek nog niet. |
Citaat:
leuke baan leuke man leuke vrienden... zelf gelukkig zijn.....zowiets? |
mijn grootste droom trouwens..
een girlofmydreams_xs :D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huisje in Canada, bij een (groot) meer, mooi landschap, samen met 'een meisje' die van mij houdt.
|
Citaat:
|
Hehe ik heb zoveel mooie dromen:D
|
nouja...gewoon wat vele hier wel zeggen, gelukkig worden! Maar eeen grote droom van mij is ook een wereldreis maken, dat lijkt me echt super! (y)
|
Citaat:
Maar hier is mijn antwoord: Mijn droom is dat ik een heel gelukkig leven krijg, the 'perfect' man heb, een leuke baan heb.. hopelijk iets in de mode ofzo.. en erg goed word in mijn beroep. En ik wil een heel mooi huis enz.. Ow ja.. ook nog wat kindertjes erbij. |
een medicijn voor mijn moeder vinden, ze heeft ms :(
|
Ehm, gezondheid en geluk voor mijn familie en vrienden..
En voor mezelf... tsja, slagen voor mijn examen en mijn opleiding en daarna een baan vinden waarin ik me nuttig voel, waarin ik iets voor anderen kan betekenen... een lieve vriend krijgen en dan vind ik het allemaal al een heel eind oke :) |
Citaat:
En ja ik meen het, ben ook serieus op weg (qua geld), en t'is iets wat ik heel m'n leven wil(niet een vlaag ofzo die wel overgaat ;)). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind t trouwens geen rare droom, maarja, ben ook een jongen misschien ligt t daaraan. |
Mijn grote droom was naar Australie gaan:) en das inmiddels gelukt woeii:) maar ik heb nog genoeg dromen over:) zoals terug gaan naar Australie:P spaans leren, naar amerika, brazilië en peru, studie afmaken, leren duiken, ooit nog es een film maken, engazomaardoor:)
Wat me opvalt is dat iedereen gelijk over zijn toekomst begint, zijn einddoel, wat ie uiteindelijk wil worden of zijn. Ik heb niet echt een droom wat ik later wil worden of zijn, ik heb geen echt doel....dat klinkt een beetje vaag, maar ik geloof daar niet zo in. Je moet het leven gewoon laten gebeuren. Dromen zijn dingen die je wilt meemaken, doen, leren. Mjah. Dromen is fijn:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |