![]() |
Aan wat voor soort mensen irriteer jij je het meest?
Ik vooral aan arrogante mensen en racisten.
|
LPF-stemmers en arrogante nesten :o.
|
arrogante mensen, en mensen die zomaar iets zeggen zonder dat ze hun mening met redelijke argumenten kunnen onderbouwen (bv: racisten)
|
Lekker bezig met topics openen;)?
Ik irriteer aan me aan domme mensen, racisten, seksisten, mensen die hun mening altijd meteen klaar hebben, brrr verschrikkelijk. |
Mensen die aan je hangen
mensen die onterecht arrogant zijn mensen die afspraken niet nakomen mensen die schijnheilig zijn naieve mensen |
Arrogante mensen
onverschillige mensen Mensen die nog steeds heilig in de LPF geloven werknemers bij Planet Internet Zussen/vaders naïeve mensen mensen die vanalles lenen en het vervolgens nooit terug brengen mensen die je overal op laten wachten |
Mensen die arrogant zijn en/of egoïstisch.
Maar ook aan mensen die veel topics in een keer openen en die een contaminatie gebruiken (iets irriteert je of je ergert je aan iets) ;) |
Citaat:
|
mensen die arrogant zijn
meelopers mensen die denken dat ze intellectueel zijn mensen die neerkijken op anderen (bijv. vanwege opleiding) mensen die geen respect hebben voor anderen / voor de gevoelens van anderen/ voor de mening van anderen. [edit] mensen die anderen op hun uiterlijk beoordelen [/edit] |
Citaat:
|
mensen die geen fatsoen\respect hebben tegen over andere.
|
Mensen die:
* TE aanwezig zijn * verwachten dat iedereen rekening met ze houdt * arrogant zijn * anderen op hun kleding beoordelen * anderen op hun opleidning beoordelen * discrimineren * nooit iets snappen ( :o daar kan ik me echt zoooo aan ergeren :mad: ) * gek worden als hun planning in de war loopt etc. Ik erger me snel aan mensen :o:o:o |
Arrogante mensen, racisten, mensen die altijd te laat komen of zich niet aan hun woord houden, mensen die alle aandacht opeisen..
|
met stip op 1.
DOMME mensen |
LPF-ers (n) :eek: (n) :eek: (n) :eek: (n) :eek: (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm.. dit komt bij mij op dit moment op:
*arrogant *aandachtvragend *te nepperig, overdreven *schijnheilig *afspraken niet nakomen *altijd over onzin aan het bazelen zijn *nooit hun mond kunnen houden *die mij na-apen *die meelopen, zonder eigen mening *die zo ontzettend slim/knap/etc denken te zijn *die de hele tijd lopen te showen met hun merkkleding/mobiel/etc *die gewoon dom doen :\ *die voortdurend achter je kont aanlopen, je slaaf spelen. (in het begin is dat wel leuk ;)) *anderen als mindere behandelen *beoordelen op uiterlijk, 1 gebeurtenis, terwijl ze de pers. zelf helemaal niet kennen pff.. dat is voorlopig wel genoeg, begin me al te ergeren als ik aan zulke mensjes denk :\ :o |
Scheinheilige arrogante mensen... En nog wel meer:) maar dit kwam ff als eerst in me op..
|
-Schijnheilige mensen
-Achterbakse mensen -Domme mensen -Leugenaars/bedriegers -Players die dat niet van tevoren duidelijk maken -Posers -Massamensen |
-mensen die niks anders doen dan zich de hele dag aan alles en iedereen lopen ergeren..ga alsjeblieft ff een eigen leven leiden ipv constant kritiek te geven op dat van anderen...
-mensen die hun kortzichtige mening altijd al klaar hebben liggen en die ook moeten geven en op het moment dat ze daar kritiek op krijgen zich gigantisch aangevallen voelen en weigeren verder te praten. -mensen die geweld nodig hebben om hun meningsverschillen "op te lossen" Verder irriteer ik me tegenwoordig niet meer zo.. ik heb betere dingen te doen.. |
- te punctuele mensen; mensen die alles van te voren al vast hebben staan, alles precies op tijd of te vroeg MOETEN komen en gaan stressen als iets net iets langer duurt dan volgens hen kan.
- maar ook aan mensen die traag zijn, ik ben best ongeduldig. - soms aan sommige mensen bij mij in het hockeyteam; als ze 5x de bal op een domme manier kwijtraken, frustrerend! - mensen die oordelen terwijl ze niet weten hoe iets in elkaar steekt (ook een paar van in het hockeyteam) - te arrogante mensen. Arrogante mensen zijn wel interessant om naar te kijken, die bepaalde attitude is echt grappig af en toe :D Maar zodra je met ze praat moeten ze wel normaal doen en niet de hele tijd vertellen hoe goed ze wel niet zijn. - overdreven mensen, te aanwezig. - te nonchalante mensen (terwijl ik dat zelf soms wel ben :o ) - mensen die klagen dat ze nog van alles MOETEN doen, terwijl dat helemaal niet perse hoeft. - mensen die je iets vragen te doen en er dan een hele preek achteraan geven - mensen zonder fatsoen of zich expres onfatsoenlijk gedragen (dat laatste is nog erger!) - mensen die kortzichtigzijn en naar niks anders willen luisteren dan naar dat wat zij (bij voorbaat al) goed vinden Als ik hier een paar stukjes van lijstjes lees, zullen er best een aantal mensen zijn die zich aan mij zouden gaan irriteren :o |
Vooraf: ik erger me groen en geel aan mensen die hun eigen taal niet beheersen: dus mensen die zeggen 'ik irriteer me ergens aan' of 'als ... zijnde'. Dat is gewoon fout.
Verder erger ik me aan de volgende dingen: - mensen die op hun 18e de werkwoordsspelling nog niet onder de knie hebben (succes met solliciteren!). - mensen die Pim Fortuin een visionair/intellectueel/messias/idool/e.d. vonden of om welke reden dan ook op de LPF hebben gestemd. - mensen die bang zijn te discussiëren over dingen die bij hen gevoelig liggen. - mensen zonder inhoud met een grote bek. Arrogante mensen dus. (Arrogantie is iets anders dan zelfverzekerdheid. Zelfverzekerde mensen hoeven zich hier niets van aan te trekken.) - mensen zonder zelfspot. - mensen zonder inlevingsvermogen. - mensen met een lineair denkpatroon. - mensen die bepaalde dingen menen zonder daar goede gronden voor te hebben. - mensen die zich teveel laten leiden door hun emoties. - mensen die zich laten voorstaan op dingen waar ze zelf weinig of niets voor hebben hoeven doen. Er zijn zoveel dingen, ik kan niet echt een keuze maken. Ik kan er wel een heel topic mee volschrijven, maar dan irriteer ik ongetwijfeld ook een aantal mensen. :0 |
ergste soort mensen zijn oppervlakkige mensen...
|
eigenlijk erger ik me niet zo snel over mensen....
|
Citaat:
+ - Nederlanders die denken dat ze een andere nationaliteit hebben. |
Ik heb gemerkt dat ik me vooral irriteer aan mensen die ik dom vindt.. en 't merendeel van dat domme volk bestaat uit vrouwenvolk...
|
Mensen die in deze zin geen fout zien.........
Aan wat voor soort mensen irriteer jij je het meest? |
Citaat:
|
wat irriteren veel mensen zich aan mij :(
|
Mensen die de Nederlandse taal niet onder de knie hebben, zoals de topicstarter.
En de andere 28 mensen die het niet eens doorhebben (behalve nare man, edit: oh wacht en nog 2 mensen) Citaat:
Hahaha zoek de twee ONTZETTEND DOMME fouten in deze zin :D |
Citaat:
|
de nieuwe breezer generatiepersonen. GATVERDAMME, allemaal neuken ze er op los vanaf 11 jaar, staan klotevol de tienerdisco vol te kotsen en zo naief als het maar kan. Piercings worden overal geschoten waar ze maar willen.
Dat IK dit ooit nog eens ging zeggen |
Mensen die denken dat ze heel wat zijn....
Dat ze alles kunnen maken en zeggen... Ik kan echt niet tegen zulke mensen!! :) |
- arrogante mensen
- oppervlakkige/onverschillige mensen - mensen zonder eigen mening/te makkelijk beinvloedbare mensen - mensen die zichzelf vreselijk grappig vinden en verwachten dat iedereen hun overdreven aanwezigheid altijd maar op prijs stelt - gemakzuchtige/luie mensen - mensen die zich anders voordoen dan ze zijn (valt deels ook onder m'n derde punt) - oneerlijke mensen in de meest ruime zin des woords (afspraken niet nakomen, glashard liegen etc.) er zijn nog veel meer van die dingen, maar die komen zo snel ff niet in me op |
-Mensen die zichzelf tegenspreken
-Mensen die altijd maar moeten zeuren over hun leven, hoe slecht ze het hebben, maar er zelf niets aan (willen) doen. (Dat heb ik zelf ook heel erg gehad, dus je zou denken dat ik er ietsje toleranter tegenover zou staan. Mja... :o) En verder irriteer ik me niet zo snel, geloof ik. |
Citaat:
En LoL@Jan-Diederik :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aan teveel soorten om hier zo 123 op te typen...
|
Citaat:
|
Al die domme mensen die minder arrogant zijn dan ik. (y)
|
Citaat:
nare man schreef: De belangrijkste evenementen onthou ik gewoon (tentamendata, inleverdata scripties/essays e.d., feesten). De andere dingen vergeet ik vaak, zodat ik de dag ervoor wordt herinnerd aan het feit dat ik er nog veel voor moet doen (topic over planning) |
Citaat:
En laat ik eraan toevoegen dat ik grote bewondering heb voor mensen die niet 'originair Nederlands' zijn en toch het Nederlands goed beheersen, maar grote minachtig heb voor mensen die hier hun hele leven al hebben gewoond, generaties terug, en hun moedertaal laten verloederen. |
Citaat:
|
Touché :o
*gaat huilen in hoekje* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |