![]() |
wat vind jij het beste(slimste) land ter wereld en waarom?
had vandaag weer gezellig een discussie waarom nederland zoveel beter is dan amerika ;) maar over het algemeen denk ik dat zwitserland het het beste voor elkaar heeft...wat denk jij?
|
Wij? Weenie hoor... iig Amerika niet :p
Ik denk dat Scandinavië het over het algemeen prima voor elkaar heeft en Zwitserland idd ook... |
hmm zwitserland krijgt vroeg of laat hele grote problemen (met vs?) omdat ze bankgeheim hebben waar mbutu en andere dictators heel erg graag gebruik van maken
Nederland op dit moment ook zeker niet met al dat gezeik in de politiek. Ik denk scandinavië, altijd rustig daar maar toch stabiel en mooie natuur enzo |
zwitserland uiteraard..
geen geouwehoer met euro's enz. mooie vrouwen |
Mexico, daar heerst een vrouwenoverschot :p
|
Duitsland
Land dat als oorzaak gezien mag worden voor de grootste massamoorden uit de bekende geschiedenis. :cool: |
whehe toen ik de topictitel las dacht ik meteen: Zwitserland!
Maarjah nou ben ik natuurlijk niet echt origineel meer :o |
Belgie!!!!!!!! ;)
|
Citaat:
Ga daar maar 's 6 maanden wonen :| Ik heb 't niet zo op die starre zwitsers.. Ik neig Canada te zeggen |
tats
zwitserland, monaco
|
'kdacht ook al gelijk aan Zwitserland, geen gezeur met euro's geen gezeur met de EU, en lekker rijk land. ze hebben 't geloofik best voor mekaar daar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
net als alpenlanden of balkan |
Citaat:
|
Zweden
|
Citaat:
|
Citaat:
naakte waarheid... |
Citaat:
ik bedoelde er eigenlijk ook maar 4 (geen ijsland, volgens mij verveelt iedereen zich daar te pletter, en ook geen estland, waar ik nog wel graag een keer op vakantie wil) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |