![]() |
Waarom worden goede voornemens alleen met nieuwjaar genomen?
ik neem ze constant, maar waarom is het de gewoonte met nieuwjaar, en waarom lijken ze alleen dan pas belangrijk te zijn?
(en is het ooit te vroeg om met een goed voornemen te komen?) |
Goede topic ;)
Ik denk omdat er dan een nieuwe periode begint. Maar ik ben sowieso tegen voornemens (ook als je ze voor een bepaalde dag of week neemt) want ik hou me er toch niet aan. |
en ik leef volgens een andere kalender, bij ons is het volgende week al nieuwjaar
we hebben al vuurwerk en de nieuwjaarsduik is al gepland :D |
gheghe dank je ;) (kan ik de politiek al in?:))
maar einde seizoen is ook een nieuw begin, einde dag ook, einde week...name it... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had er vanochtend één genomen...
dat was me weer eens fataal :( |
mijn voornemen is om minder as kinderen te vermoorden :rolleyes: :D
|
overigens...ik weet dat ceasar de kalender heeft veranderd, maar hoe zijn we er in godsnaam opgekomen om midden in de winter nieuwjaar te vieren?
zie je...vroeger was het met de zon...zomer/lente, vanwaar nu ineens op een grijze dag in december vlak na kerst? zit daar een gedachte achter ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet je ook vanuit je raam afsteken he.. en goed mikken op de auto's :D :o |
Citaat:
Voornemens vind ik ook niet zo geweldig, ze zijn niet bindend. Afspraken zijn iets serieuzer en daar hou je je (als het goed is) ook makkelijker aan... |
Dan heb je alchol op. :)
|
Ik hou niet van 'goede voornemens' want je houd je er toch niet aan.
En waarom idd met nieuwjaar, waarom niet vandaag of morgen? 'Iedereen doet het dus ik ook', schaapjes gedrag |
Hm.. idd, omdat je dan toch wel
een langere periode afsluit.. Neuh, k neem wel voornemens, om ze vervolgens 1 voor 1 weg te doen ;) K heb meer verwachtingen voor een nieuw jaar.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |