![]() |
Wat doe jij als je heel erg chago bent?
Nou mensen vertel..
|
weinig, of heel de dag computeren of tv kijken
|
heel erg uit de buurt van anderen blijven...
|
In bed gaan liggen en TV kijken, en wachten tot het over is
|
Ik ben bijna nooit chaggerijnig. Alleen soms als ik ongesteld moet worden:p. Dan ben ik kriegelig en verdrietig en niet zo aardig (als anders;)). Maar dat duurt nooit lang.
|
- mensen afsnauwen
- mijn stiefmoeder afsnauwen ( lees: geen mens( - mezelf krabben ( alhoewel dat minder is) - eten...vooral van die zoute dingen waar je gezicht nog chagerijniger van gaat staan - mijn kamer opruimer om vervolgens tot de conclusioe te komen dat het een grotere troep was dan ik dacht en het allemaal uit het raam te sodemieteren - mijn vriend huilend bellen... |
Nix, naar school gaan, boos worden op alles en iedereen :D Later te vragen krijgen (die is niet nederlands...) wat ik nou had... :confused:
|
hmm..als ik uit mijn humeur ben kun je beter niet bij me in de buurt wezen, want dat kan ik dan niet hebben. Meestal probeer ik dus zo veel mogelijk alleen te zijn, dan heb ik van niemand last (en niemand van mij).
|
-klagen bij vriendinnen
-in dagboek alles van mij afschrijven -depri muziek opzetten -stil zijn |
Citaat:
|
Ik probeer bij iedereen uit de buurt te blijven en ga mijn kamer opruimen...
Maar ik ben niet zo vaak chago gelukkig:) |
(bijna) niks zeggen tegen niemand zelfs geen hoi of dankjewel.
dit herhaalt zich zo ongeveer elke 24 uur tussen 7 en 10 :p |
de dingen die ik doe als ik me verveel, dus slapen, computeren, tv kijken, muziek luisteren
|
Citaat:
|
zeuren op alles wat los en vast zit.
|
lezen, muziek, eten :o
|
- vervelende zeuropmerkingen maken die nergens op slaan
- muziek luisteren om proberen in een beter humeur te komen - alleen zijn om tot rust te komen - met deuren slaan (in extreme gevallen) |
Hardcore aan zetten
irritant zijn mensen vervelen |
Idd ook muziek luisteren.. en soms afreageren op mensen die op dat moment iets verkeerd tegen me zeggen.. Maar ik ben echt bijna nooit chago, en als ik het ben maar heeel kort.. dusja
|
Citaat:
|
dan zeg ik echt helemaal nix....een als iemand bij me in de buurt komt dan snauw ik ze weg :o
Maar dat doe ik alleen als ik thuis ben hoor :D :o |
iedereen die wat tege me zegt afsnauwen, keihard muziek draaien
|
Dan irriteer ik me aan alles wat andere mensen op dat moment zeggen.. Daarom zorg ik dat ik, als ik chago ben, zo ver mogelijk bij anderen uit de buurt blijf. Of, als dat niet kan, ben ik heel stil. En aangezien ik vrijwel nooit stil ben, weet iedereen dat ik dan chago ben, en zeggen ze niks tegen me :D
|
dan doe ik vrij weinig eigenlijk..
|
thuis?
dasn ren ik heel hard naar mn kamer, ren kk dus eerst stampend de trap op, ga ik op de overloop ff staan springen, zodat ze het vatten, stamp en srping ik op mn kamer nog ff verder, en dan zet ik metal aan... lol |
iedereen afzeiken
|
Voor me uit staren, tv kijken, muziek luisteren, achter de computer hangen, veel snoepen, mensen afsnauwen, dingen die ik verplicht moet doen juist niet doen...
|
Citaat:
|
Irritant of ik ga schrijven of muziekjes luisteren.
|
"Pink it was love at first sight, pink when I turn out the light" lalalala
Vage muziek luisteren en langzaam aan mijn verstand verliezen, mezelf afreageren door op te drukken en dergelijke, mensen die menen mij lastig te vallen op zo'n moment half negeren enzovoorts. Ach ja........ |
In mezelf keren.
|
forummers plagen :p
|
Keihard muziek aanzetten, naar SA gaan, rukken.
|
Citaat:
|
hetzelfde als jou: vragen wat andere doen als ze chago zijn
;) |
Citaat:
;) Ontopic: Op me kamer gefrustreerd zijn, muziek luisteren en w88 totdat het overgaat. :) |
ik ga meestal maar slapen.. dan is ut daarna meestal wel over.. meestal :) en zo niet dan slaap ik weer verder.. netzolang totdat ik weer ''normaal'' ben..
|
zwaar agressieve muziek loeihard zetten en ondertussen mijn dieren verzorgen dan ben ik na een paar uurtjes wel afgekoeld.
|
Mensen afsnauwen, muziek hard aan zetten, onnuttige dingen in huis doen eigenlijk alles wat hier al gepost is...
|
- Mensen afsnauwen (waar ik dan ook heel erg van geniet :))
- Me afzonderen - TV kijken |
Niks zeggen of anders afsnauwen :) , muziek hard aanzetten, niks doen, tv kijken, internetten
|
in dit topic posten (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik best wel chago ben ga ik erg snel zeiken.. .iedereen die maar iets beetje verkeerd zegt krijgt de wind van voren... :o
Meestal moet ik me dan afzonderen.. met harde muziek aan op bed liggend of ff compe |
Op school hier ben ik vrij sago..
Beetje met een sago hoofd rondlopen, en als mensen vragen dan zit ik alleen maar te snauwen.. Af en toe een scheldwoord uit me mond.. aaaargg |
Ben nooit heel erg chago eigenlijk... maar als ik boos ben ga ik het altijd afreageren door keihard te gaan hardlopen oid.
|
Eten, mezelf opmaken (wordt je rustig van) of gewoon tv kijken en iedereen ff met rust laten.
|
Chocola eten :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |