![]() |
halloween
hoihoi
Kan er iemand mij misschien helpe binne kort hebbe we een halloween weekend. En dan hebbe we een spel maar dan hebbe we allerlei mottige dingen nodig om ze te late rade wat het is. Heeft er nog iemand suggesties? Het mag eventuweel ook om te proeven zijn. :D (y) Oja en als nog iets engs weet wat je ze kan late doen reageerd dan ff ook. Nou als je iets weet reageerd dan gewoon. Alvast bedankt groetjes Daniella |
Nee, ik kan je niet helpen, maar ik weet wel dat ze bij de Expo spullen voor halloween verkopen.
|
Citaat:
das maar geef nie iniedergeval bedankt voor je tip |
koop een pompoen, haal een stofzuigerzak leeg, stop wat hutspot in de magnetron :p
no offence maar waarom vier je trouwens halloween en geen sint maarten? ik vraag me gewoon af waarom iedereen opeens halloween viert :o |
tsjah, ik zat te denken aan de huis - tuin - en - keuken dingen;
zoals: Mayonaise, Ketchup, Mosterd Stroop, Vla, Yoghurt....etc..!! :) |
Citaat:
kzou nie wete waarom iedereen ineens halloween viert. Maar ik moet zegge dak nie eens weet wa sint maarten is groetjes Daniella |
Verstop typische halloween-voorwerpen in een bak met bijvoorbeeld vla (dikke yoghurt is misschien leuker). Eerst happen en dan het voorwerp raden, zoiets. :)
|
pompoen
|
rode gelatine pudding met stroop erin :|,daar van die plastic spinnetjes instoppen enzo.
En dan 2 mensen wedstrijdje laten doen wie het eerst alle spinnentjes er uit heeft gehapt ofzo |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |