![]() |
Ontbijt
Waar ontbijten jullie mee?
|
Meestal met niks
|
Diverse soorten kleutervoedsel van Kellogs; Choco Krispies, Smacks, Honey Loops..
En op zn tijd een ouderwetse bak Brinta :) |
melk en cruesli
|
minstens 2 boterhammen
kop thee beker karnemelk als ik zin heb ook nog wel eens beschuit of roggebrood (meestal wel zin, maar geen tijd :D) |
niet
|
boterham met ham ofzo
|
brood
|
meestal fruitsapje of melk, en crackers of cornflakes.
|
Brood en melk.
|
Meestal niks, vandaag: Heerlijke tosti´s en croissants
|
Niks:o
|
Het is heel slecht om niet te ontbijten mensen! (jullie:*gaaap*)
Ik ontbijt meestal met 2 crackers of 2 boterhammen met tomaat/ kaas, een groot glas grapefruitsap en een appel. Mijn ontbijt is vet gezond. Daarna gaat het bergafwaarts;). |
zo'n landoogstding, 2 vitaminepillen en een beker warme chocomel...
|
Citaat:
|
Idd, het is slecht om niet te ontbijten. (Ik doe t zelf ook weleens :o, maar goed).
Meestal eet ik gewoon 1-2 boterhammen en drink ik melk, heel soms Brinta of Kellog's zooi. :) |
Citaat:
-bananenmilksjake -koffiekoeken en croisants -pannenkoeken -warme sjokolademelk -fristi :D |
Citaat:
|
Door de week mot ik altijd vroeg de deur uit om kwart over 7, dus dan mot ik al vroeg genoeg opstaan, dus dan ontbijt ik nog nie. Het eerste wat ik dan pas naar binnen speel zijn mijn 8 boterhammen tijdens de lunch op de stage :D
Zaterdag en zondag eet ik ook laat, zaterdag pas rond half 1 na het fitnessen 's morgens en zondag sta ik pas laat op door het stappen. Maar ook dan gaat er (vooral zaterdag) veel naar binnen :D |
Citaat:
|
1 aardbei
met een aardbei in de morgen is je dag zonder zorgen :o ook nog wel 2 boterhammen en melk |
Yoghurt met cruesli
Of 1 boterham en een knackebrodding :) |
Citaat:
|
- versgeperste sinasappelsap
- melk (recht uit het pak :o ) - een boterham met iets van hagelslag ofzo - soms een kiwi als we die hebben |
Kan vanalles zijn:
- boterhammen met gebakken eieren en spek. - broodjes hamburger. - hotdogs. - boterhammen met gefrituurde dingen (kroketten, frikandellen). - boterhammen met kaas, salami en oregano en dan in de oven. - tosti's ham kaas. |
zet mok met melk in magnetron...2 minuten en 20 seconden...ting!!
deurtje open giet melk in een diep bord.. giet brinta erin en gebruik een garder... doe 1 schep honing in het bord strooi wat hagelslag erop voila!!...ontbijt...+sinasappelsap :p |
250 gram magere kwark met een banaan in plakjes en 3 eetlepels honing erdoorheen...
|
Ik hoor van zoveel mensen altijd dat ze niks eten 's ochtends.... :eek: Als ik 's ochtends niks zou eten zou ik dat echt niet overleven... :o (n)
|
Citaat:
ze zeggen dan: sochtends krijg ik niks door mn strot..meestal bedoelen ze brood...ik moet echt wat eten ja anders val ik flauw |
boterhammen of broodjes + soms beschuit of peperkoek
en glas halfvolle melk of sinaasappelsap of yogho ofzo hoe mensen sochtends niet kunnen eten snap ik ook niet (n) ik krijg rond half 12 alweer honger |
Doordeweeks snel een boterham/broodje, glaasje sap, kopje thee. In het weekend veel uitgebreider met warme broodjes, croissantjes, eitjes, etc. Wel altijd met het hele gezin trouwens (y)
|
Ik moet altijd asociaal vroeg opstaan,
TE vroeg om al honger te hebben :D Dus ik ontbijt nooit, en als ik wel ontbijt is het brood :( Nóg een reden ok niet te ontbijten :) |
2, 3 of 4 boterhammen, 2 koppen koffie
|
4 boterhammen + wat fruit en een beker met vla en yogort(fuck weet even niet meer hoe je het schrijft)
|
1/2/3 boterhammen en gewoon wat sap als drinken.
|
Citaat:
|
Ontbijt ?
|
waarmee? met een lepel..
wat? muesli... jaja zeer boeiende informatie .... |
Ik eet meestal 1 boterham met kaas... en een glaasje melk of jus d'orange
en als ik haast heb of me niet zo lekker voel ofzo niks, behalve glaasje water |
Ik ontbijt meestal een wentelteefje of een gebakken ei op brood..
ik heb zelfs een keer sochtends spinazie staan klaarmaken.. of witte bonen in tomatensaus in van die éénpersoonsblikjes.. of tosti's eet ik ook heel vaak.. of een pannekoek... Ik kan sochtends volgens mij best veel verdragen... |
Citaat:
|
met een vork :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boterham met hagelslag en een aantal bekers melk.
|
Citaat:
|
brood of beschuit.. gister was het een stukje pizza...cornflakes... thee chocolademelk.. fruit.. stuk komkommer.. verschilt altijd nog wel us.
|
2 boterhammen.. meestal 1 met kaas ofzo en de ander met hagelslag.. en 1 of 2 bekers melk.. (y)
|
1 boterham met vleeswaar(of 2 als k honger heb) en een glas drinkyoghurt :p
|
Vandaag 2 bruine boterhammen. eentje met jam en eentje met vegavlees.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |