![]() |
Waar ben jij te laat achter gekomen?
topictitel lijkt me duidelijk
|
geen idee
ben er nu nog niet achter |
Citaat:
|
Dat komt vast nog wel
|
dat ik luisterdossier maadag had moeten inleveren :o
|
Het bestaan van the Smashing Pumpkins.
|
dat ik het onderwerp van mijn spreekbeurt vorige week woensdag had moeten doorgeven en omdat het nu vakantie is hoop ik op het beste :D
|
Eerlijkheid duurt het langst
|
dat ik morgen een intake gesprek heb en dat ik daar nog een vragenlijst van 8 kantjes voor in moet vullen!
|
Dat niet iedereen te vertrouwen is :eek:
|
dat een week te kort is om naast je andere examens ook nog eens 600 pagina's M&O te leren...
|
Dat sommige clichés meer waarheid bevatten dan je geneigd bent te denken.
|
Dat een ex van mij nogal homo blijkt te zijn... :D
|
Dat soort dingen hebben meestal met school te maken bij mij (n)
|
dat is te persoonlijk
|
Dat het beter was geweest als ik gewoon mijn trainingen had gevolg en uit was gegaan, in plaats van per sé elke dag met een bijzonder iemand te chatten.
Ik heb er geen echte spijt van, maar ik merk nu pas wat voor een lichamelijk wrak ik alweer ben :o |
Dat ik altijd te laat mn bek opendoe. :o
|
Citaat:
|
Dat bepaalde dingen niet zo gelopen hadden kunnen zijn als ik geen oogkleppen op had gehad..
|
Citaat:
|
Dat de triologie van Acda & de Munnik op TV was...
|
... dat Vampiria gewoon enorm dikke tieten heeft
|
hehe ja idd
|
dak t wasprogramma van de wasmachine verkeerd had gezet
en nu heb k een broek verneukt:o |
dat ik niet zoveel moest achteroverhangen met me stoel:)
|
Dat ik Marco vorig jaar nooit had moeten verlaten...! :(
En dat de gevoelens van een vriend van me wel oprecht zijn en dieper zitten dan ik dacht! :eek: Dat 2 meiden uit mijn klas wel echte vriendinnen voor me zijn! :) |
dat geld snel op gaat
|
dat ik bijna geen geld meer heb
|
dat ik altijd aan m'n (slechte) knie moet blijven denken...
auwie :( |
dat je rode sokken niet met een wit shirtje kunt wassen... :o :mad:
|
Citaat:
wahahahahahahahahahaha dat wist ik als toen ik nog klein was :p (en dat is heel erg lang geleden) |
Dat ik nog boodschappen moest doen.. en nu regent het
|
dat ik gister gespijbeld heb omdat ik me niet lekker voelde en ik dus geen gym wou en ik adat niet tegen de leraar had gezegd omdat ik dat niet nodig vond en dat ik nu 2 uur na moet komen, waarschijnlijk. En dat komt me bepaald niet goed uit want dan moe tik met een of andere gekke bus, waarik nix van snap.
|
teveel aandacht besteed aan personen die het totaal niet waard waren (:mad: ) en daardoor m'n schoolwerk (+nu 1 tentamen) en daarmee m'n toekomst verwaarloosd :o
|
dat een bepaald persoon wél aardig kan zijn......naja
|
Dat me voorheen beste vriend achter me rug om de boel liep te besodemieteren. Kill en attack : :mad:
|
Dat American football de mooiste sport ter wereld is.
|
dat mn leven wél heel leuk is :)
|
dat een bepaald persoon verliefd op me was.
|
Dat jongens veeeeel leuker dan meisjes zijn :o sexueel gezien dan :p :D
|
Dat ik iemand leuker vond dan ik dacht, maar hij het toen al opgegeven had;
Dat je niet tegen jongens moet beginnen over 'en nu' als je er nog maar 2 x mee gezoend hebt... |
Dat jackass nu al aan het beginnen is.....
Dat er nog veel passoa diablo in de koeliekast ligt.... Dat ik eigenlijk wel iemand had kunnen uitnodigen om de eenzame avond mee door tebrengen...... :p Ouders zijn weg en ik had eigenlijk wel een vriendin had kunne uitnodigen voor een mini-feestje. :( |
en dat je vreselijk misselijk wordt van teveel drop en salmiak....http://www.smilies.nl/sad/shakehead.gif
|
Dat een bepaald iemand mij leuk vond. Het frustrerende is dat ik hem ook leuk vond...
|
Daar moet ik nog achter komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ik niet te snel moeten laten merken wat ik voel
|
Kweenie
|
dat ik in al m'n enthousiasme tegen een kast aan zou rennen..:o had beter iets meer naar rechts kunnen lopen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |