![]() |
Wat zijn voor jou de ergste "aso-voornamen"?
In navolging van dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=257818
Welke voornamen vind je echt bij aso's passen? Ik trap af: Mannelijk: Patrick Dillan Brandon Vrouwelijk: Kimberley Sharon Chloëy (ofzo) (oja, dit zijn volgens mij allemaal Engelse/Amerikaanse voornamen, maar op de een of andere manier zijn er bijzonder veel mensen in dit land met zo'n voornaam) |
Citaat:
|
Mannen:
|
Citaat:
|
Mannen:
*Kevin *Jeffrey *Timothy *Johnny *en ja... Patrick Vrouwen: *Lindsey *Priscilla *Jerney *Jessica *Sharona |
jongens:
-kevin -danny -richard -ricardo -patrick -johnny -maikel, dat je je kind nou micheal noemt is al erg genoeg, maar MAIKEL :eek: meisjes: -kimberley -natasha -belinda -priscilla Best een leuk topic eigenlijk :D |
Kimberley, Lindsey, Patricia, Natascha, Tanja, Belinda, Priscilla, Claudia, Wendy, Brenda...
|
sjonnie en anita
|
Citaat:
Wendy is ook erg Citaat:
|
Citaat:
voor jongens: - michael - nicky - boy (ja, kende iemand die zo heette :eek: ) - dillan |
Mijn eigen naam Jeff(rey), ik vind het zo'n asopikkennaam.
Maargoed...het is niet anders. |
wesley
|
voor meisjes:
Kelly Connie Voor jongens: jeffrey rodney ofzo... |
meisjesnamen
Priscilla (brrr je zal toch zo heten) Natascha Patricia Anita Kimberley Melissa jongensnamen vooral Amerikaanse namen idd, als Rodney, Darryl etc Roy:p;) Kevin |
sjonnie
danny :eek: anita |
Voor meisjes:
Pamela Shailini *ugh..* Margje Famke (fries voor: meisje :eek: ) Hiltsje Voor jongens: Kevin Joffrey Stendert Sie-brian :eek: :eek: :eek: :eek: Ik weet het ze zijn echt gigantisch kut :D maar al die namen zijn van mensen die ik ken enzo *heeft medelijden* :D O ja, voor iedereen een wijze raad: Kijk nooit in een naamwoordenboek! Die namen die daar in staan! :eek: :rolleyes: |
Mannelijk:
Johnny Danny Brian Kevin Vrouwelijk: Natasja Anita Priscillia Patricia Tatjana |
meisjes
* patricia * priscilla * chantal * kimberly jongens * roderick * patrick etc! |
Meisjes:
Patricia Shirley Patty Jennifer Priscilla Kelly Bianca Katja Betty Tamara Nakisha Samantha Natasha Greet Bep Tatjana Pamela Jongens: Giovanni Anne Sjonnie Dirk Herman Harry Paul Dennis Mikey Guus Wesley Hendrik |
Citaat:
|
Roy
|
Citaat:
"Ooohhh Roderick, heb je je bammetjes al in je tas gedaan?" Aso-namen: Jongens: Ferry Rodney Darryl Brian Maikel Fernando Giovanni Ricardo Richard Wesley Johny Danny Kevin Patrick Geoffrey Roy Dillan Meisjes: Chantal Priscilla Sharon Sherryl Pamela Patricia Kimberley Shirley Natasha Tamara Tatjana Lindsey |
Barry
|
Jongens:
Kevin Marvin Danny Dylan Delano Ricardo Joey Dennis Richard Marco Michael/Maikel/Maik Giovanni Wesley Eigenlijk alle Engelse namen... Manus Henry Johnny Rocky Jeffrey/Geoffrey Meisjes: Chantal Natasja Charissa Wendy Debby Cindy Jill Patty Kimberly Sharon Shirley Betsy Lindsey Patricia Bianca Joy Priscilla Henny Candice Tamara Jenny Ook hier weer alle Engelse namen. |
Henny
|
Michel, melissa, pamela, precilla, patricia, kevin, micky, ritchy (ofzo), maron, kimberly, natasja, John, arri, sjaak,
|
wanda :D en ricardo
|
Citaat:
|
Hm...
Kimberly *zonder e tussen de l & y dus ;)* Priscilla *kots* Kelly Michael Patrick *jaja, ben weer origineel ;)* |
Meisjes:
Shirley (vooral met een broertje die Bradley heet, zoals bij mij in de straat :S) Zjaccan (vind ik nog steeds het toppunt) Mandy Samantha Cindy Wendy Priscilla Showely (vraag me niet hoe je het schrijft) Jongens: Bradley Jeffrey (ook een buurjongen :) ) Cliff Kevin Melvin Wesley Laius (ik weet niet hoe je het schrijft, je zeg laajus, ook een buurjongen :D ) Danny Brian Michael Johnny Patrick Dennis Boy Ik heb nu eigenlijk alleen maar namen op genoemd van mensen die ik ken.... ;) |
jack! :eek:
nick, nicky, nickey mickey geoffrey john ramon/remon ronaldo diego (alleen bij nederlanders eigenlijk) andre gilbert jamie danielle charlotte (be)linda tineke shannon sharon |
Duncan.. En Joyce ;)
Stel je nooi als Joyce aan mij voor, ik heb meteen een hekel aan je :mad: :o |
Mijn naam lekker nergens (y)
|
jongens:
-Wesley -Jeffrey -Johnny meisjes: -Kimberly -Priscilla -Diana |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik geef kleur aan het forum.. als iemand anders nou eens een keer asocialer zou zijn, dan zou ik ook eens sociaal kunnen zijn... |
Citaat:
Je bent gewoon een puber in het lichaam van een 20-jarige :p |
Citaat:
wie wil er doktertje spelen? ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
MANNEN:
Mark Luc Tim Dennis Bart Danny Job / Jop Stephen / Stephan Jeroen Marijn / Merijn Jasper / Jesper Ron Bob Jim VROUWEN: Michelle Kimberly Sandra Denise Vera Linda Sabrina Anita Vivian Tamara Manon Jessica Jennifer Lindsay Rebecca Groetjes, Ripper |
Citaat:
maar ik wil wel psychiater spelen, dan kan je je problemen aan mij voorleggen enzo |
Citaat:
hm, psychiatertje spelen? heb je ook een sofa dan? :p |
sommige van jullie hebben hulp nodig :eek:
|
Citaat:
alleen waarmee? |
Citaat:
ik heb ook wat kinderen voor kinderen cd's... :) Wat zag ik? Wat kinderen voor kinderen-cd's? Ik heb ongeveer de hele collectie :p |
Citaat:
kvk collectie? hebben die nog geen dvd's? |
Citaat:
|
Citaat:
inderdaad |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |