![]() |
Wat zou je liever willen zijn?
Als je MOEST kiezen... wat zou je dan liever willen zijn??
Heel knap en erg arm.. of... heel lelijk en heel rijk? Ik weet het... alweer een topic van mij.. |
lelijk ben ik al, dus als ik dan ook nog ff rijk zou zijn is dat wel leuk :rolleyes:
|
Citaat:
Optie 1: Je bent knap en arm. Je trouwt een leuke man/vrouw... van je zorgen af! Optie 2: Je bent lelijk en rijk. Je laat je hele gezicht ombouwen zodat je er knap uit ziet. :D |
Citaat:
maar die leuke man moet dan wel rijk zijn :D |
Citaat:
|
Kijk eens van die typisch Amerikaanse programma's en je hoort van die zo goed als niet aangeklede meiden hoeveel geld ze van mannen krijgen om hun uiterlijk.. Als dat zo is zou je zo rijk zijn.
Extreem rijk zijn lijkt me ook niets, maar ik denk dat ik toch meer naar het laatste neig. Liever mezelf kunnen redden dan dat ik alleen maar de mogelijkheid heb om met mn ogen te knipperen. |
Ben liever knap en arm...
|
geen idee, gelukkig hoef ik niet te kiezen :)
|
Kdenk liever lelijk en rijk. Met geld kan je meer dan schoonheid denk ik.
|
knap en arm...
|
Heel knap en arm.
Dan gaan mensen tenminste om met me om wie ik ben en niet om mijn geld. Geld heeft sowieso geen emotionele waarde .. vrienden wel. Jammer genoeg weet ik me met beiden geen raad. |
Citaat:
|
None of the above, want denk dat ik met beide keuzes niet gelukkig zou worden. Ik wil gewoon een normaal leven en niets bijzonders.
|
onzichtbaar?
Doe dan maar ehm.. aan de ene kant knap en lelijk.. maar aan de andere kant lelijk en rijk, dan kan je namelijk wat aan je lelijkheid doen :) |
hangt ervan of hoé arm en hoé lelijk...
|
Citaat:
Citaat:
|
ik zou een damesslipje willen zijn :D
|
Heel knap en erg arm,
word ik gewoon fotomodel ;) |
Citaat:
en daarna lekker misbruikt door dat hele wereldje.. mag je met je benen wijd om te zorgen dat je een opdracht krijgt.. erg verleidelijk idee he? |
Lelijk en rijk, maar ondanks dat ik dan lelijk ben mot er dan wel 1 mooi meissie zijn dat toch dan iets met me wil :)
|
Knap en arm.
Er bestaan altijd wel manieren om aan geld te komen :) En anders, zonder veel geld valt ook te leven |
lelijk en rijk
als je knap bent wil natuurlijk niet zeggen dat je ook meteen veel vrienden heb.. je kunt het beter stellen als wat wilje zijn; -socicaal en arm -geisoleerd en rijk |
Citaat:
|
nou liever knap en arm,
als je arm bent kun je daar tenminste nog iets aan doen |
Heel knap en erg arm.
Geld kun je verdienen, 'knapheid' niet. Weer de vraag: Wat zou jij kiezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel lelijk en heel rijk natuurlijk. Vrienden en seks kun je kopen.
|
Knap en arm.
Knappe mensen verdienen makkelijker geld |
knap en arm
|
knap en arm.. met m'n super uiterlijk zoek ik dan gewoon een rijke vent.. simpel toch.
|
Citaat:
Schoonheid kan je ook kopen, gewoon plastische chirurgie... |
Citaat:
|
Knap en arm
|
lelijk en arm (y)
|
knap en arm :p
|
Knap en arm.
Rijke kerel zoeken en dan is het probleem opgelost. :D ;) |
Citaat:
Nee, want je bent arm, dus daar heb je geen geld voor :p |
euh een hond
|
ik laat me niet uit over zo'n ontzettend belachelijk subjectieve begrippen
|
Citaat:
|
ik weet niet, ik vind het allebei niet zo heel belangrijk
|
Citaat:
Ikzelf ben liever knap + arm, dan rijk + lelijk btw.. |
Liever rijk en lelijk. Mijn passie ligt niet bij mensen maar bij materialistche dingen als cd's, vandaar
|
Liever knap en rijk :D
(hehe mag je hier nie kiezen maar doe ik lekker toch:P) |
pff... lastige keuze hoor..
wantja... als je knap bent kuin je daar je geld mee gaan verdienen en dus rijker worden.. hehe dus alsk moest kiezen.. dan knap en arm.... tja.. lastig :o |
zeker knap en arm.
als arm persoon kan je jezelf met een beetje verstand en wilskracht wel omhoog werken lijkt mij. ja ach en als je altijd arm blijft kan je iig tegen jezelf zeggen, "maar ik zie er wel goed uit";) |
ligt eraan hoe arm.
Lelijk en rijk is niet zo leuk, als je over straat loopt en je hebt het gevoel dat iedereen naar je kijkt enzo...en je zou het liefst weg willen kruipen... |
Citaat:
|
Heel knap en erg arm
als je knap bent, dan kun je een rijke man of vrouw aan de haak slaan... (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |