![]() |
Hoe houd jij de buurt wakker?
Van een echte buurt is niet sprake, op 1 na kan me alles en iedereen hier gestolen worden. Daarom hou ik ze ook zo graag uit hun slaap door nachtelijke muziek te draaien :)
|
nou ehm.. niet?
Ik ben meestal ergens anders, op een nacht dat ik 'lang' doorga.. |
Ik ben meestal niet zo'n aso..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment houdt ik niemand wakker, maar de wind (het stormt...)..
En anders misschien 's morgens als ik om 9 uur al een muziekje op heb staan en die af en toe hard zet.. Maar ik ben niet zo boers moet ik zeggen.. |
niet. Ik slaap namelijk 's nachts...
|
Citaat:
|
Citaat:
http://mywebpages.comcast.net/orbitr...TFU-Arnold.jpg |
Meestal houdt de buurt mij wakker.....
|
's nachts lees ik vaak,
geen zin in gezeik vd buren ;) |
tegenwoordig veel harde drum&bass
kan mij niet boeien, de buurt ook niet. ik moet vaak genoeg shit van mijn buren aanhoren. |
Als ik keihard muziek ga draaien, horen de naaste buren het niet eens. Dus als ik de buurt wakker zou willen houden, zou ik belletje gaan trekken ofzo :D.
|
niet...
als ik met echte herrie te maken heb ben ik niet thuis, het ergste wat ik thuis kan doen is een cd ietsie te hard zetten, maar dat doe ik niet op tijdstippen dat mensen er wakker van zouden kunnen worden :) |
De wereld verbeteren lukt niemand meer, maar de buren wakker houden is nog het MINSTE wat je kan doen!
Nou..als ik het al doe dan komt dat omdat de buurt nogal slaapkoppen zijn, en ik niet. En dat ze dr niet tegen kunnen dat ik zondagochtend om 9 uur al op ben. Maarja: dat is hun probleem. |
niet, het huis aan de ene kant staat op instorten (onbewoond dus ook), het huis aan de andere kant wordt nauwelijks bewoond..
en k zet mn muziek nooit zo keihard eigenlijk.. |
kan geen buurt wakker houden.... :( woont ergens buiten een dorp... maar ik kan mijn familie wel wakker houden óf met drumstel, óf met gitaar
|
Met nix. :D
Ik hod mijn ma trouwens al wakker als zij al ligt te slapen en ik nog om 11 uur achter de comp zit. :rolleyes: |
ik kan de buurt niet wakker houden.. we wonen zo ver van elkaar af...
en anders zou ik het nog niet doen... ik kan het onwijs goed vinden met mijn buurtjes! :) |
's Nachts heeft de buurt geen last van mij.
Overdag draai ik wel eens harde muziek, maar ik heb er nog nooit klachten over gehoord, dus blijf ik het doen :) |
alleen met een luchtalarm zou de kans er in kunnen zitten dat mijn buren wakker worden....
|
de buurt houd mij wakker :o , schuin tegenover ons is een veldje waar regelmatig feesten zijn, verder komen er veel zatte mensen , die terug komen van het uitgaan door onze straat
|
nee, nooit
|
mss met m'n muziek, maar de buurjongen zegt dattie bijna nooit iets hoort en hij slaapt toch de kamer naast de mijne...
verder niet dus |
meestal word ik wakker gehouden door mn buren :(
beetje ASO luitjes |
wij hebben alleenstaand huis, buren hebben egt geen last van ons
|
Niet..
|
gitaar...en om ze echt wakker t ehouden wil de trompet altijd goed werken...mijn buren hebben mij en mn vriendin n keer wakker gehouden door te gaan neuken en te spanken wat bijzonder goed hoorbaar was...:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet
|
Zaterdag nacht thuiskomen :D...
Als ik net Uit ben geweest.....En veel mensjes dan over de vloer heb :p Boze buren aan de deur...:o Was nie zo leuk :( |
Wij begluren de buren, de buren van boven, de buren van beneden en de buren van opzij! Wij begluren de buren, en dat kan wel even duren, want er komen steeds maar nieuwe buren bij!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou niet de hele buurt wakker, maar ik kies willekeurig een buur uit en daar richt ik mijn zes speakers op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Door zoals nu te op volle sterkte te oefenen voor een zangoptredentje morgen en een auditie dinsdag...
heeft medelijden met arme buren :p |
khou ze hier ook wakker door keihard muziek te draaien en vervolgens ook nog eens heel hard mee te zingen:D oeoeoe:o wat hebbe die mensjes hier t zwaar:o :D
|
luchtalarm aanzetten
|
Citaat:
vooral mijn buurmeisje met haar leuke muziek (britney spears, christina aguilera enzo) en dan te bedenken dat dat kind even oud is dan ik sommige mensen zullen het ook nooit leren :p |
Citaat:
Joepie, nog een kvk-fan :) *schud handje* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |