![]() |
Vreemde talen?
Spreken jullie ook vreemde talen, naast engels, frans of duits?
|
tsjechisch
|
Ik spreek ook turks. Maar das niet zo raar, aangezien ik uit Turkije kom.
|
een heeeeeel klein beetje Italiaans
|
owjah ik kan spaans :o
|
nee
|
Een beetje Spaans en een klein beetje Italiaans
|
ik heb een nieuwe rare actie dat ik japans aan het leren ben
|
Uhm... spreken, nee. Ik kan wel Zweeds, Noors en Deens ontcijferen en ik kan een klein beetje Japans... iets meer Italiaans ook nog. Verder niet echt...
|
Citaat:
Sou desu kaaaaaaaaaaa :D |
Citaat:
|
spaans
kan wel latijn, italiaans portugees en deens 'ontcijferen' maar ik spreek het niet. hallo en bier en dat soort kleine woordjes kan ik wel in een paar talen zeggen :p |
Ik kan Grieks en Latijn lezen, maar spreken, daar beheers ik het niet goed genoeg voor, kan het alleen passief...
|
Citaat:
Zonder leestekens dan he. |
ik heb nu in school voor het tweede jaar spaans, is nog niet zo uitgebreid dus.
en verder enkele woorden italiaans |
Ik studeer Spaans, duzz.. ik hoop het over 4 jaar vloeiend te kunnen :)
|
Mini beetje Zweeds en mini beetje Russisch. ;)
|
Uhm, Indonesisch kan ik redelijk verstaan,
spreken heel weinig. En een mengeling van antilliaans, engels, nederlands, indonesisch, frans met vrienden. *goh, lijkt veel..* *komt tot conclusie dat de laatste 5 niet echt meetellen ;)* |
Fries :)
|
Citaat:
whahaha :D Ja se mam dobre, a ti? jak to ze mluvis cesky? |
Citaat:
|
neeeeuh niet echt
|
Citaat:
|
Ik spreek Vlaams :)
en je zou verbazen wat voor vreemde taal dat is, het nederlands trouwens ook. Wij hebben, in vergelijking met de rest van de wereld, een exotische taal :) nederlands is maar raar |
Citaat:
|
Ik kan Latijn redelijk lezen. En ik weet hoe je Scandinavische talen, Grieks en Russisch moet uitspreken. :p
|
Deens, beetje spaans en een nog meer beetje Afghaans (afghaans vriendje :o )
|
dronkenmanstaal, fries kan ik verstaan
|
Fries kon ik altijd vrij goed verstaan, mijn oude oppas was een Friezin en ik zat er natuurlijk altijd bij als ze aan de telefoon was enzo.
Als je maastrichts onder een taal kan rekenen, dat kan ik ook verstaan en lezen maar niet spreken. De enige vreemde taal die ik kan spreken is een beetje Spaans. |
Minimaal latijn, Gronings (als je dat onder een taal vind vallen ;)) versta ik.
Eingelijk niet dus :) |
Plat praten :P
maar ja dus eigenlijk niet he :D |
voor degenen die tsjechisch (huh hoe schrijf je dat eigenlijk :p) kunnen, wat betekent (pre)krasne devce?
|
Citaat:
|
Italiaans. Mag ook wel aangezien ik daar al bijna m'n hele leven kom.
Een heel klein beetje Indonesisch. |
Citaat:
|
Belgisch ;)
Euhm... ik vind het al heel wat dat ik een beetje Duits en Frans en natuurlijk Engels kan... maar ik spreek vakantie Italiaans Grieks en Spaans (gaat niet veel verder dan ' hoe heet je' ' eet smakelijk' 'hoe duur is het' enz.) :) O ja en best veel Hausa... maar dat kent waarschijnlijk niemand... da kjauw. |
Neej
|
Citaat:
Zullen we het erop houden dat het iets betekend als "Ik vind je leuk" betekend? :D |
Citaat:
Dat woordenboek was Nederlands-Tjechisch, vind je het gek? |
Ik kan Spaans, Italiaans, Portugees en wat Deens ontcijferen, maar spreken niet. Heb ik nooit geleerd namelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betekend het dan, als je het zo goed weet? :P |
nop
|
un poco italiano
|
nopes..