![]() |
wat voor tel
Wat voor MOBIELE telefoon heb je?!
en welke kleur.. en is ie handig?! |
geen
vrijwillig |
een rode Nokia 8210 (n)
|
ericsson T10s, blauw, en nee hij is niet handig! zie ze liever zonder klepje, maar 'k heb nu éénmaal niet zelf kunnen kiezen.
|
nokia 8310 hij is ehhhm blauw en best wel handig eigenlijk... :) (y)
|
blauwe nokia 5210, en ik ga m'n broertje laten uitkijken naar 'n 8310...
|
Een nokia 3310, met een eh.. beetje rood oranje frontje..
|
Een siemens M 35 oid, met een doorzichtig
frontje met flikkerende lampjes :) |
Nokia 6510..
Heel erg tevreden! |
Een MN-2 plus... En hij is zilver.. En kapot.. (de laatste valpartij heeft hij helaas niet echt goed overleefd :o)
|
Siemens S45. Grijze telefoon, oranje verlichting.
Toestel bevalt goed. |
|
Een nokia..een ouwe
hij is grijsachtig..zelfde frontje als toen ik hem kreeg.. beetje verrot Telefoons interesseren me nie zoveel. |
erickson t18s, "geleend" na overlijden cq verlies van vorige telefoons
|
Nokia 6310
erg handig te gebruiken als modem :) dus in combinatie met mijn laptop de ideale reispartner ;) |
de postbankblauwe M35i :)
hij werkt best, je kunt er mee bellen en sms-en dus ja :) |
Ik zit vanaf over twee of drie weken min of meer vrijwillig opgescheept met een Nokia 6510.
|
Nokia 3210 met een blauw dolfijnenfrontje :)
Soms gaat ie niet af als ik wordt gebeld, maar voor de rest is ie vast wel goed, ik gebruik hem alleen nooit ;) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...?
Ow, welke mobiele telefoon... Een Siemens M35i, niet die van de postbank. Welke kleur...euh...net een iets andere kleur dan die van de postbank... Hij is net zo handig als elke andere mobiele telefoon die het doet; hij kan bellen en hij kan gebeld worden. |
nokia 3310 met
http://www.koopjessite.nl/products/i...ney_eyeore.jpg |
ikke heb een siemens m351 in ut geel met blauw. alleen hij is eigenlijk kapot dus nu heb ik m'n pa's reserve ding: de nokia 5110 ofzow met een rode voorkant
|
Een standaardblauwe nokia 3310. En hij doet het, dus ik ben er tevreden mee :)
|
Een Siemens c45 met een knalgeel frontje
Ehmmz ik kan er mee bellen, ik kan er mee smsen en ik kan er verjaardagen enzo in kwijt. Super dus. Ik hoef voorlopig geen andere tel., i just love this one :D |
Geen. Ik kan wel betere dingen verzinnen om geld aan uit te geven. :p
|
Sony Ericsson T68i.
Zeer tevreden :o. |
Citaat:
heb n nokia 5210 btw |
zwarte swing200
over een klein maandje is ie 2 :cool: en hij is handig genoeg voor mij (bellen + sms'en) |
Citaat:
|
8310 en is prima, doet wat ie moet doen
|
nokia 3330 met wittig frontje ( die er standaard op zat)
|
|
ik heb gewoon een lekkere standaard nokia 3210 met originele frontje...geen zin om geld uit te geven aan frontjes en andere troep :)
|
Nokia 3310.
Heb 'm nu bijna 2 jaar, ben er tevreden over. SMS box had wat groter gemogen, en die idiote templates mogen ze eruit flikkeren. ;) Owja; hij is gewoon blauw, standaardkleur. :) |
Citaat:
en ja is opzich wel handig ding, geen onnodige geld of batterij verspillende opties. En een grote sms box. Alleen heb um laatst laten vallen dus enkele kleine gebreken :D |
Ericsson R600 in het....uhhhm....wit-achtig.
Ik wou eigenlijk de T66, die is heel klein...maar die was overal uitverkocht enzo. |
http://www.nokia.com/phones/5110/pics/5110_main.jpg
en dan int zwart FREEDOM OF EXPRESSION haleluja :o |
|
Een alcatel >> t was de goedkoopste die ze hadden. Mn andere telefoon was in de sinas gevallen en toen deed ie nix meer....:(
|
3310
|
Ik heb een mitsubishi trium area. Beetje ongewoon telefoontje maar hij werk verder best goed. Helaas heeft ie meestal de neiging om na het opladen automatisch uit te gaan.
|
geen
doe dat vrijwillig alleen vind mn vader dat niet handig en wil die dr eentje voor me kopen. nouja, dan móét het maar :) |
ik heb een alcatel 511 ofzo..
|
c45, bevalt goed alleen die oranje verlichting vinnik niet zo mooi, maar dat boeit verder niet echt, hij doet het tenminste..
|
trium nog iets, blauw met geel ( frontje geel ( lelijk ) ) hijs bes klein, en hij kan bellen. Meer hoeft niet. Mischien als je zat bent nog een paar spelletjes, en dat kan ie ook.
|
Een Siemens M50... bevalt prima. :)
|
Wat voor MOBIELE telefoon heb je?!
Ericsson t65 en welke kleur Licht geel. en is ie handig?! Ja http://www.sonyericsson.com/nl/image...8_35_0_950.jpg |
Citaat:
|
geen... :cool:
|
Nokia 3310, zo'n donkerblauwe dus...
Kvond hem in het begin goed, maar de laatste maanden niet meer, kutding valt al uit nadat ik 10 seconden steeds gebeld heb :mad: er is al lange tijd iets mee aan de hand, maja geen tijd om ff langs te gaan bij de shop he :D |
een standaard blauwe nokia 3310. 'k wil altijd ngo een ander frontje maar d'r komt nooit van.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |