![]() |
kruiswoordraadsels
ken er iemand soms toevallig een site of een programma waarmee je kruiswoordraadsels, woordzoekers enzo kan maken?
|
nee
ik maak ze gewoon zelf is veel leuker. vooral om je eigen stijl te ontwikkelen. na een tijdje herkennen mensen die dan en dan wordt je op straat aangesproken door onbekenden die jou dan wel kennen |
wordt je op straat aangesproken voor kruiswoordpuzzels ???..................
|
hey ben jij niet die ene jongen van die aparte kruiswoordpuzzlestijl!?? :rolleyes:
|
kijk eens
mijn absolute faam heeft zich zelfs verspreid tot op het forum :p |
Citaat:
zijn vaak boeiende gesprekken: "hé bende gij nie da jung van die kruiswoordraadsels?" "nou ik wil af en toe nog wel eens een raadseltje maken" "ik moet zeggen dat je een zeer charmante woordzoeker stijl hebt" "nou dankuwel mevrouw" "nee ik moet jou eigenlijk bedanken maar daar heb ik nu geen tijd voor want zo direct gaat de xenos dicht en heb ik nog geen olijfpasta voor mn schoondochter" vaak wordt ik dan ook nog even in mn wang geknepen of op mn schouder geklopt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van kaptein koek?
|
Citaat:
|
nu verlies ik je...................
|
Citaat:
|
NEEE :o
|
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
maar er wordt aan een nieuwe gewerkt |
Citaat:
Koel *knijpt in wang* |
Wij hebben thuis ook dat blad voor bejaarden sinds mijn oma bij ons is komen wonen omdat mijn opa bij het schaatsen in een wak is gevallen
|
Citaat:
kapitein koek is van peyenburg!!! http://www.peijnenburg.nl/main/images/logo-index.gif |
Citaat:
dat was echt een leuk interview helemaal waar je over je schoondochter vertelt en hoe je haar op tv had gezet bij All You Need Is Love terwijl ze die worsten aan het inpakken was! Was echt humor! *heeft die uitzending gezien* |
Citaat:
een deel zal binnenkort afhaken maar er breken hoogtijdagen (flooden) aan lang leve de vergrijzing |
|
|
:) wat een fleurig topic wordt dit met al die plaatjes
http://www.dsa.nl/biblio/permanent/linklogo/lego.jpg |
|
Citaat:
|
|
ff ONtopic :p
we hebben nog steeds geen kruiswoordraadselmaakmachine gevonden voor saxygirl :( |
shit :(
wij zitten maar te blaten en vergeten de essentie waar deze topic eigenlijk voor was bedoeld . Ik schaam me :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |