![]() |
jezelf bewijzen
hey, ik vraag me af waarom mensen de drang hebben zichzelf te bewijzen in een groep?!?!?!?! :confused:
|
omdat ze mensen uit die groep cool vinden en zelf ook door die mensen aardig gevonden willen worden en laten zien hoe gaaf zij zelf wel zijn.
kortom om erbij te horen en ook om de tijd figuurlijk te doden; je moet toch wat in je vrije tijd? |
Omdat mensen ernaar streven
het hoogste te zijn. *blaat* |
omdat ze zelfs een zwakke persoonlijkheid hebben en dit daarom proberen te verbergen door facadegedrag en huis-tuin-en-keuken gesprekken
of ze zijn gewoon bang voor eenzaamheid en dus naif: want iedereen moet het uiteinelijk op zijn eigen huotje redden |
Sociale affiliatie.
|
Ik heb ns gehoord "Vrienden zijn geen vrienden als je jezelf tegenover hen moet bewijzen"...
'k Denk dat daar heel wat in zit, en tegenover mensen die mij niet nemen zoals ik ben wil ik niet eens moeite doen om me te bewijzen... |
Om erkenning (en status?) te krijgen.
|
ut lijkt mij dat je bij je vrienden jezelf wel kan zijn mja als je van die gekke vrienden heb :rolleyes: ken oowk zo'n meisje die alleen heel aardig is maar met andere mensen dur bij moet ze de heeele tijd alle aandacht en schreeuwen en opvallen...egt irritant gwoon.. ik zeg: waarom?? :confused:
|
:eek: yup thats my :p ik denk dat de mensen (de jongeren ) ergens bij willen hooren want dan gaan ze hun eigen veiliger voelen want wie helemaal in ze 1 tje is die wordt meestal getreiterd door anderen die in een "soort groep zitten"
zo ik heb me zegje ook weer gedaan :D |
iets vergeeten ik geef optima helemaal gelijk ;) heel goed uitgelegd ik had het zelf niet beter gekund
|
nooit die drang gehad eigenlijk...
nuja..op de basisschool misschien... drang om jezelf te bewijzen is iets heel natuurlijks, komt in de dierenwereld overigens ook voortdurend voor...dus het ligt niet aan de menselijke verneukte aard... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |