![]() |
Kinderquiz
Hoi,mijn nichtje geeft volgende week een feestje voor haar verjaardag,ze wordt 10,nou vroeg haar mama of ik misschien wat vragen had voor de quiz die ze organiseren,weet iemand misschien een paar vragen? :confused:
|
10 jarige?
- Wie was Julius Ceasar - Hoe heet de luie knecht van Oma Duck - Wie is de president van Amerika Sowiets? ;) *vind het maar lastig :)* |
Laat haar 'Het Kwisboek voor de jeugd' van Simon Dupée kopen bij zo'n boekwinkel met goedkope/afgeprijsde boeken (wij noemen dat ding altijd 'De Witte Boekenwinkel', weet niet of ie echt zo heet). Ik heb hem ook, maar heb geen zin om alles over te typen (=veel + ik ben lui + ik heb te veel huiswerk + ik heb er geen zin in :p).
|
http://www.kindertent.com/wkm.htm
Bij de kwis voor kinderen staan genoeg vragen, al moet je daarvoor wel zelf de vragen gaan beantwoorden en ook goed hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe schrijf je.....?
En dan een heel moeilijk woord :D;) |
Citaat:
www.deslegte.nl |
geef kort aan hoe volgens jou quantummechanica en de relativiteitstheorie met elkaar kloppen :p
neem allemaal geluiden op en laat dan raden wat het is bijv. magnetron, boormachine, fietsbel, gastoeter, plant |
Citaat:
ZE WORDT 10! GEEN 3! :o maaruh die van de kindertent zou ik je ook aanraden , en je moet trouwens ook kapitein koek voor ze kopen dan wordt het een superfeest |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |