![]() |
Wat voor hobby heb jij?
Hallo allemaal,
mijn hobby is Computergames. wat is jou hobby? |
Provoceren.
|
gras maaien :cool:
|
[eerste-serieuze-reactie]Ik speel djembé.. En computeren :o[/eerste-serieuze-reactie]
|
Nouw... hier dan de 2de (serieuze) reactie..
Mijn hobbys zijn boogschieten.. (iz veeeeet!!!) paardrijden, chatten.... lol maken... stappuh.... drinkuhh... feestuh... dikke kussssssssssss jolande |
gewoon bij info kijken en dan zie je het :)
|
dwarsfluiten, sprinten,
met vrienden weggaan, bla, de normale shit dus ;) :o |
ik speel hobo, badminton, stijldans, zit in een vaag orkesje en speel toneel. en dat allemaal in 1 week... :p
|
piano spelen
kleding maken schilderen website maken ( Eerste Hulp Bij Nederlands) Dansen Muziek luisteren ironische/ kritische/ spottende verhalen schrijven seks ( gedeelde hobby :D ) |
dan nog maar een serieuze reactie?
fotografie edit: serieuze is met een z...:o |
ik ben ook serieus...
ik speel pauk, verder spaar ik van alles; van postzegels tot foto`s van forumbazen, ik heb 8 paarden, voor elke week eentje...en voor zondag 2. verder ben ik erg gelovig. mijn hobby is dan ook god prijzen en naar de kerk gaan op zondag. dat vind ik ook erg fijn. ik hou ook van puzzelen. ik lees ook graag in de bijbel trouwens... ik ben graag in de natuur, ik graaf zomers op het strand kuilen voor mijn medestrandgebruikers. dit doe ik uit sociale overwegingen, maar ook omdat ik het een fijne hobby vind. ik heb ook huisdieren, naast mijn 8 paarden, namelijk een cavia. die cavia heet hans, een heel lief beest en erg gewillig. we spelen vaak samen. jah ik heb een rijk leven:) |
muziek
met vrienden kewlie dingen doen djembe |
De pony'sssss :D
|
zingen en scouting :o
en verder dingen met vrienden en bla bla |
sport uitgaan en gezelligheid
|
Fitnessen, uitgaan, heel veel computeren en met vrienden leuke dingen doen.
|
toneel (zang en dans), gitaar spelen, tv kijken, computeren (forum en msn), fitness...
|
skaten, vogelspinnen en muziek
|
Omdat ik in Ulicoten woon (bijna belgie, en een dorpje van 1500 inwoners) kan ik er alleen maar tennissen en voetballen, en dat laatste doe ik nu al bijna 11 jaar.
Verder is muziek een hobby van me, sppel geen instrument, heb wel al dik 2 jaar een inmiddels ondergestofte gitaar staan (geen tijd......) en Tekenen en schilderen en prielen en lezen. |
Piano..
Gitaar.. Zeilen.. euh.. Jazz ballet.. Paardrijden.. en sinds een tijdje fitness :) |
Schrijven, dromen, slapen, vechten, uitgaan, muziek luisteren, muziek maken, discusseren, leren, sociaal bezig zijn, tekenen, verven, lezen, films enz enz...
|
Muziek, zingen, internetten, met vrienden leuke dingen doen enz.....
|
Uitgaan,
Leuke dingen met vrienden doen, Magicen Uhh ja beetje computeren en dat was het dan wel weer |
naar voetbal kijken, werken, naar vriendin gaan, met vrienden hangen,
|
punniken
|
roeien
fotografie slapen MSN!!! en verder alles wat god verboden heeft |
-Lezen
-Muziek -Winkelen -Internet -Films kijken -Af en toe schilderen voor school -Stappen Citaat:
|
paardrijden.....en seks dan maar......
dat was het.. boeiend om te weten he.. :rolleyes: |
alles dat met techiek te maken heeft
|
breakdance...muziek luistere...computergamez...internet...op me kamer zitteh en beetje zitten nadenkeh over van alles...
|
djembe
jeugdbeweging eem... pc ook nog :) |
Citaat:
Leuke. |
geen tijd voor
|
schrijven, lezen, tekenen, netten, forummen, mountainbiken, paardrijden, uitgaan, stadten, fantasy, etc etc etc
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |