![]() |
Vertrouw jij mensen??
Echt 100% dan he.
|
Nee. (n)
Ripper |
ik ook niemand helemaal. ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt.
maar bepaalde dingen zal ik nooit aan iemand vertellen. |
Citaat:
|
Echt 100% is niet mogelijk. Mensen maken vergissingen. Het zijn nou eenmaal geen computers, en zelfs die vertrouw ik niet 100%.
|
(n)
|
ik heb wel mensen die ik volledig vertrouw ja...
|
Ehm... er zijn wel mensen die ik vertrouw ja. Mijn beste vriend en mijn vriendinnen vertrouw ik 100%. Ik weet dat ze altijd voor me klaarstaan en dat ik op ze kan vertrouwen. Verder vertrouw ik mijn ouders en mijn zus ook helemaal trouwens...
Ik vertrouw best veel mensen eigenlijk. Maar dat is ook niet altijd even goed, want ik ben er ook achter gekomen dat niet iedereen altijd even goed te vertrouwen is jammergenoeg. |
mijn vertrouwen word altijd beschaamd..
dus als het even kan wil ik niet van iemand afhankelijk zijn en daarop hoeven te vertrouwen.. |
Citaat:
|
ik denk 1 ofzo wel veel mensen 99
|
ja ben wel naïef ja...
|
Ja vertrouw best veel mensen heel erg.
|
In het algemeen vertrouw ik mensen heel snel. Ik vertrouw ze totdat er iets gebeurt waardoor ik ze niet kan vertrouwen.
Met vriendjes zit dat een btje anders.....:p |
Een tijdje geleden ging dat ietsie te makkelijk, toen vertrouwde ik alles en iedereen. Mjah, aangezien dat een paar keer goed misgegaan is, vertrouw ik mensen niet zo makkelijk meer tegenwoordig. Althans, het duurt even voordat dat bij mij zover is. 100% zullen niet veel mensen bij mij halen, maar als ik denk dat ik mensen kan vertrouwen zitten ze toch al snel aan de 90% :)
|
Kan echt mensen nie 100% vertrouwen geloof ik... Doe er wel me best voor maar weet ook niet of het wel goed is om ze helemaal te vertrouwen. Probeer t dus aan ene kant wel, maar aan andre kant houd iets me tegen, omdat ik vroeger mensen wel helemaal vertrouwde, en das wel eens verkeerd uitgepakt zeg maar..
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik aan Emacs Psychiatrist vraag hoe hij zich voelt dan hecht ik echt geen waarde aan z'n idiote antwoord hoor :D |
Een paar. :)
Maar dat heet dan weer familie enzo. :/ |
Ja, een aantal
|
nee. 100% wil ik niet bereiken (vind ik ongezond). Ik houd het bij een limietgeval naar 100 toe. Je denkt toch niet dat ik mezelf voor de volle mep vertrouw?
|
Ik vertrouw ze wel, maar ik mag ze gewoon niet ;)
|
nee,niet 100%.. mischien een paar wel 90%, maar niet helemaal..
|
Citaat:
|
neuh......echt niemand.
|
Ik vertrouw mensen gewoon en het verbazingwekkende gevolg is dat ze daardoor mij ook vertrouwen, beschamen ze dat vertrouwen helaas... maar goed, zelfs daarna kan ik ze nog vertrouwen er vanuitgaande dat een ezel zich niet voor de 2e keer aan dezelfde steen stoot.... maar ik maak me er voor de rest niet echt veel zorgen om of dat vertrouwen beschaamt wordt of niet...
|
denk dat 100% onmogelijk is....alleen baby's doen dat...
er zijn echter wel mensen die ik voor meer dan 80% vertrouw.... |
Citaat:
vertrouw mensen wel snel ja...maar niet voor 100%, zeker niet |
Sommige mensen wel ja
|
Citaat:
|
Mja wat is vertrouwen hé
ik vertrouw bepaalde mensen wel, maar dat betekend niet dat ik ze alles vertel ofzow. beetje moeilijk..... (n) |
Als ik voldoende eet hoe mensen in elkaar steken en wat hun karaktereigenschappen zijn weet ik of ik ze kan vertrouwen of niet kan vertrouwen. Maar jah eerst zien dan geloven he...
|
Er is niemand die ik voor 100% kan vertrouwen...
|
Ik had iemand die ik voor 100% procent kon vertrouwen!
Maar nu weet ik dat niet meer zo zeker... :( |
Citaat:
|
Er zijn wel mensen die ik voor de volle 100% denk te vertrouwen..
Maar eignelijk twijfel ik wel.. |
ik vertrouw mensen vrij snel ja, maar er is maar 1 persoon die ik voor de volle 100% vertrouw
|
Citaat:
|
er is maar 1 iemand die ik 100 procent vertrouw.. en das mijn broertje.. we zijn erg hecht..
voor de rest niemand voor 100 procent |
Ik vertrouw 2 mensen helemaal 100%... ik weet dat eerlijk tegen mij zijn. ER altijd voor mij zullen zijn..
|
Ik vertrouw mensen best wel snel, maar er is niemand die ik echt voor 100% vertrouw
|
een aantal goede vriendinnen vertrouw ik 100%
|
neuh, 'k vertrouw m'n vriend en een paar goede vriendinnen wel maar verder NIEMAND, 'k zoek altijd overal iets achter, en daarom vertrouw ik ook bijna niemand.
|
10% van de mensen vertrouw ik
die mensen vertouw ik dan voor 90% |
Citaat:
|
Niemand op dit moment, is wel iemand geweest die ik voor de volle 100% vertrouwde.
|
je vriendinnen lullen het meestal door.
|
Citaat:
eerder kennissen.. ofzo.. dus waar het op neer komt, je hebt geen vrienden..? |
Citaat:
|
Citaat:
hoezo neerhalen? dit is nog lang geen neerhalen.. en al helemaal niet de hele tijd :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |