![]() |
Wat kan je niet missen als je gaat logeren?
Nou, de komende 3 weken ga ik met mn zus
en tante onze vakantie afsluiten. Gewoon relaxed, leuke dingen doen, bijpraten, dat soort dingen :) Weet iemand leuke dingen om te doen? *maakt niet echt uit in welke stad, als het maar leuk en in NL is ;)* En wat kan je niet missen als je gaat logeren naast je kleding, levensmiddelen? Mijn lijstje: - mobiel - geld/portemonnee - tas - make-up - kauwgom - discman/cd's dat was het wel denk ik.. |
Geld en boeken. :)
|
mn geld en mn discman+cds
|
M'n knuffel~ :o
|
PC, maar dat gaat wat moeilijk :p
|
portemonnee, telefoon, lipgloss, tandenborstel, schone kleding, contactlenzen, oogmake-up remover (leuk als je dat vergeten bent, ben je de volgende morgen net een pandabeertje).
|
Toiletspullen
Make up Kleding Geld Cd's en minidisc |
Mijn GBA'tje. En verder nog wat spul.
|
de pil,de rest is makkelijker te vervangen, iig ik ga t meest bij mij vriend slapendaar liggen een aantal spullen van me, en anders heb ik een schoonzusje en moeder voor die vrouwelijke dingen-kleren.
|
DE PIL (ja, sorry... die vergeet ik zooo vaak)
pyama tandenborstel, tandpasta, haarborstel, elastiekjes, reinigingsmelk, watjes... etc. iets te lezen/muziek om te luisteren mobiel+oplader geld agenda event. medicijnen schoon ondergoed/sokken/kleren ehm... volgens mij is dit 'm wel... |
de pil
|
geld
telefoon (liefst die van pappie 9210i) tandenborstel klere |
make-up, muziek, leesvoer [boek :p], make-up remover, telefoon, watjes,
|
[ cliché ] m'n knuffel :p [cliché]
|
m'n knuffel :) Dat ding MOET mee... anders kom ik de nacht haast niet door :o
En verder m'n telefoon, zodat ik bereikbaar ben en iemand kan bellen/smsen als ik daar behoefte aan heb... |
- Portemonnee (zit echt alles in)
- De draadloze - Muziek speler - Tandenborstel, deo en schoon ondergoed. - Tot slot, helaas: lenzenhouder en lenzenspul...+bril voor de zekerheid dus. |
M'n pantoffels en, ja inderdaad, ook de Pil.
(maar zonder die pantoffels kan ik echt niet...) |
Medicijnen...ik kan echt overal pitten, voor mijn part naakt op de grond, maar als ik geen Otrivin en Ventolin heb red ik het echt niet :p
|
Citaat:
|
Mijn geluksdubbeltje.
|
mijn vriendjuh :(
ik word eenzaam als ik alleen ben :( |
Citaat:
|
- telefoon, voor tel/sms
alleen heb ik niemand meer over om mee te smsen :o (n) :( (Wie wil er smsen? ;)) - laptop uh, nouja laptop eigenlijk niet.. maar dat is alleen voor als ik alleen ben :) |
telefoon, toilettas, portemonnee en m'n eigen kussen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat leuk is? Pretparken en stadten in leuke steden (Leeuwarden, Utrecht). ;) Echt intelligente dingen kan ik helaas nu ff niet verzinnen. :D |
medicijnen, geld, telefoon (meer om m'n ouders gerust te stellen) en als het effe kan een discman ofzo voor onderweg
|
Citaat:
Neuh, 3 weken zonder mobiel vinnik wel lang.. Is btw ook wel handig als ik de weg kwijt raak.. :o ;) |
geld, discman+cd's, knuffel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |